• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson

    'Helemaal niet maar ik ben gewoon niet schattig en dat weet jij ook wel' zeg ik en kijk der aan. Ik frons mijn wenkbrauwen, 'Waarom nou weer eigenwijs?' vraag ik en schik van de duw waardoor ik op de grond terecht kom en precies verkeerd val. Ze verontschuldigd zich gelijk maar ik kijk er nogal geïrriteerd aan. 'Kan je niet een beetje uitkijken' zeg ik zuchtend en sta op waarna ik even over mijn pijnlijke plek aai en zucht.

    jasmine eberson

    Hij antwoord behoorlijk geirriteerd tegen me, en ik zou echt niet weten waarom. 'Jezus jayson, wat is er toch aan de hand, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd, wat heb ik nou mis gedaan' ik sta op van het bed en loop naar jayson toe. 'kom laat mij eens kijken' ik aai voorzichtig over de plek waar hij pijn heeft en geef er een kus op. 'zeg alsjeblieft wat er is, ik vind het niet leuk als je boos op me bent'

    Danny;

    Ik kijk naar Drew en haal mijn schouders op.
    "Hang op," zeg ik droogjes. Ik blijf naar hem kijken en voel me ineens misselijk. Ik draai me op mijn rug en adem diep in en uit. Ah nee. Hou het binnen please. Ik slik een aantal keer en voel de misselijkheid weg trekken, een korte zucht verlaat mijn mond.
    "Hang gewoon op," zeg ik dan nogmaals als ik mijn ma hoor schreeuwen. Zijkwijf. "Pas op dat de telefoon niet onder je kwijl komt te zitten, durf je die ook niet meer aan te raken straks!" Roep ik bespottelijk. Ik kijk naar Drew en grijns wanneer het stil valt aan de andere kant van de lijn. Ik maak nu de gang op beweging en kijk Drew pushend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [reageer morgen ben echt moe]

    [mijn topics]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Isabella Jennifer Jones

    Met een glimlachje kijk ik naar Austin e druk een kus op zijn lippen. 'Moeten we de film niet verder kijken,' grijns ik en ga recht op zitten op mijj bed. Ik kijk Austin vragend aan en grijns even. Dan sta ik op en zet even wat muziek aan. Een leuk nummer is op de radio en automatisch begin ik mee te zingen. Ik draai me om naar Austin en doe eventjes een grappig dansje. Ik lach en laat me weer op het bed vallen en sluit mij ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everett
    De deur van de badkamer doe ik gelijk achter me op slot en ik laat mezelf dan langzaam tegen de deur aan naar beneden glijden. Mijn lichaam schokt licht bij mijn beverige ademhalingen en mijn mascara is uitgelopen. Laat ik me maar richten op mijn wond, die gaan verzorgen. Ik sta voorzichtig op en loop naar het wastafelkastje om er een pleister uit te pakken. Die plak ik op mijn knie na die weer schoongemaakt te hebben en ik kijk mezelf dan aan in de spiegel. Er zitten vlekken op, de spiegel is vies. Mijn buik doet nog steeds pijn. Ik zucht een keer zachtjes en loop dan richting de deur van de badkamer en haal die van het slot af. Ik loop naar mijn slaapkamer en ga daar aan mijn bureau zitten. Uit een la van mijn bureau pak ik reinigingsdoekjes en een spiegeltje, zo kan ik de mascara onder mijn ogen vandaan halen. Als ik dat gedaan heb bedenk ik me dat mijn rugzak nog naast de kapstok staat en ik maar beter alvast aan wat huiswerk kan beginnen. Ik sta weer op van de stoel en ga naar de gang en dan de trap af naar beneden. Ik ruik vanuit de keuken een etensgeur wat lekker ruikt, maar ik loop door en pak mijn rugzak op en loop weer naar boven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayson

    'Je kan toch gewoon een beetje uitkijken' zeg ik zuchtend. Ze loopt naar me toe en ik schud mijn hoofd. 'Hoeft niet' zeg ik terwijl ze der over aait en ik zucht. 'Der is niks, maar je kan toch gewoon uitkijken en mij niet zomaar van het bed afduwen' zeg ik terwijl ik even naar haar kijk en daarna voor me uit. Eigenlijk krijg ik nu echt zin om te gaan skaten maar dat kon ik nu niet doen. Dat zou ze weer niet leuk vinden.

    Andrew

    'Pas op dat de telefoon niet onder je kwijl komt te zitten, durf je die ook niet meer aan te raken straks!' roept Danny en het andere wat hij zei had ik niet precies verstaan door het geschreeuw, maar nu is het stil. Danny kijkt me pushend aan en ik hang gewoon op en leg zijn mobiel weg. Ik kruip weer naar Danny toe en trek hem tegen me aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en zucht even zachtjes. Nog steeds vond ik het niet echt leuk dat zijn moeder me niet mocht maar ja wat kon ik er tegen doen. Zijn ouders wouden gewoon niet dat die homo was. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kruip wat dichter naar Danny toe.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 10:53 ]

    Austin

    Ik knik even, 'Ja dat kunnen we wel doen' zeg ik en hoor dan wat muziek en het gezang van Isabella waardoor ik even glimlach, ze kan ook zo mooi zingen. Ik schiet in de lach als ze een gek dansje doet. Ze laat zich op het bed vallen en ik por der in haar zij. 'Ik dacht dat we film gingen kijken' zeg ik lachend en kijk daarna even de kamer rond.Mijn blik gaat weer naar Isabella en ik druk gauw een kusje op haar lippen.

    jasmine eberson

    Ik knik. 'goed als jij zegt dat er niks aan de hand is, moet ik dat maar geloven, maar je deed ineens zo anders, ik maakte gewoon een grapje over schattig zijn, maar jij reageerde gelijk zo boos, ben ik helemaal niet van je gewent, maar goed als jij niet wilt dat ik dat zeg, zou ik het nooit meer zeggen, en je weet toch zelf ook wel dat ik je niet express duwde, ik ga toch niet mijn eigen vriendje mishandelen' ik kijk hem aan en pakte zijn hoofd tussen mijn handen en ging op mijn tenen staan, zodat ik hem een kusje op zijn mond kon geven

    Echooooooo. Goh. Wat is het stil hier :Y)

    Quinty, Kelly, ik ga jullie lekker toevoegen aan mijn vriendenlijst zodat ik het weet wanneer jullie online zijn :]

    Kim staat er al in en Naïs ook ^^ en Deemz ook al lang :3 en laat ik Aniek ook maar weer toevoegen 8)


    Trouwens. Ik denk erover na voor een nieuwe username.. *chinrub*

    Anyway. Ik ga nu lekker Harry Potter lezen. Chillazz.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach als hij me port en rol me op mjjn buik, terwijl ik hem aankijk. 'Dan gaan we een film kijken,' glimlach ik en druk mijn lippen op de zijne. Ik laat me van het bed af rollen en eindif lp mijn voeten. Vlug zet ik dr muziek uit en open mijn kamerdeur. Ik wacht geduldig op Austin en kijk hem met een glimlach aan. Hij had mijn hart gestolen en voorlopig zou mijn hart van hem blijven, daar was ik van overtuigd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hayden Noralie Everett
    Als ik boven ben aangekomen met mijn rugzak leg ik die neer op mijn bureau. Ik heb helemaal geen zin in huiswerk en ik laat mezelf ploffen in mijn zitzak. Mijn armen liggen achter mijn hoofd, maar dat doet pijn aan mijn buik dus die haal ik terug. Ik zucht een keer zachtjes en pak dan mijn dagboek erbij.
    Lieve Alice,
    Het gebeurde vandaag weer. Ik vraag me af of het ooit nog ophoudt, waarschijnlijk niet.

    Een traan rolt over mijn wang en ik bijt hard op mijn lip om niet nog meer te huilen. Op dit moment mis ik Alice echt, ik wil bij haar thuis zijn, weg van de klappen. Zij is de enige die wist van mijn moeder. Ik kijk naar het schrift in mijn handen en blader er terug in. Telkens weer staat dezelfde tekst op geschreven, behalve op de eerste pagina. Ik stop daar en begin met het opnieuw lezen van de tekst.
    Lieve... Alice,
    Ja. Ik ga het dagboek naar jou vernoemen, zodat ik je toch stiekem nog een beetje bij me heb. Je wilt niet weten hoe vaak ik al heb gedacht: waarom zij? Het zou veel eerlijker zijn geweest als ik dood zou zijn gegaan. En begrijp me nu niet verkeerd, ik wíl niet dood. Ik mis je. En je bent pas net weg..

    Een klein zwak glimlachje valt weg tussen de tranen die er nu allemaal zijn. Ik slik een keer om mezelf te kalmeren en stop mijn dagboek goed weg. Dit is het enige ding in mijn leven waar mijn moeder niet van af weet. Wie stopt het dan ook in een zitzak? Het is heel handig dat d'r een opening onderin zit zodat je je zitzak aan kan vullen met nieuwe balletjes. Als ik mijn dagboek weggestopt heb sta ik op en kijk even besluiteloos uit het raam. Mijn kamer ligt aan de voorkant van het huis en ik zie de fiets van Alejandro staan. Ik hoor de stem van mijn moeder weer. Je gaat niet meer met hem om. Begrepen? Ik sla mijn ogen neer en kijk op mijn klok naar de tijd. Misschien dat ik beter maar alvast mijn flets op kan halen bij de skatebaan...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi --> Jaimes


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.