• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mengelmoes schreef:
    [Als Danny erachter komt dat Hayden geslagen word dan kan hij echt boos worden haha al kent hij haar niet goed. ^^ Danny háát mishandelingen]


    [Is Danny ook mishandelt? :3
    En ze zitten bij elkaar op school, ze is cheerleader, maar ja. Dat betekent niet dat ze me elkaar om gaan natuurlijk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha ja. Roken is zo te veel make-up xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Is Danny ook mishandelt? :3
    En ze zitten bij elkaar op school, ze is cheerleader, maar ja. Dat betekent niet dat ze me elkaar om gaan natuurlijk :3]


    [Nee dat niet, hij kan gewoon niet tegen mishandelingen. Iemand in zijn famillie is zogezegd 'doodgeslagen' door mishandelingen. Kom je nog wel achter ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Roken is zo vrouwen met okselhaar <-- die vond ik nog wel het geniaalst van degene die ik zag daar >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mengelmoes schreef:
    (...)

    [Nee dat niet, hij kan gewoon niet tegen mishandelingen. Iemand in zijn famillie is zogezegd 'doodgeslagen' door mishandelingen. Kom je nog wel achter ^^]


    [okay, ben benieuwd :3 ze zullen heus wel binnenkort een keer meeten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naaaooooooooomzzzz ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, doen ze ^^

    Ja die is geniaal xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anyways, ik ga nu lekker Harry Potter lezen en daarna slapen. Chillazz


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Byeees~]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson

    'Hmm ja ik heb gewoon geen zin' zeg ik rustig en kijk der aan. 'Oké' zeg ik als ze zegt dat het er niks uitmaakt en glimlach even lichtjes. Ik trek mijn wenkbrauw op na haar volgende woorden en schud mijn hoofd. 'Ik ben helemaal niet schattig en lief' zeg ik en kijk der aan. Als ik dat ben dan is het wel heel bijzonder, ik schattig? nou nee hoor. Dat ben ik dus echt niet, ik ben een skater die zijn meestal niet echt schattig hé.

    Andrew

    'Is het zo koud of ligt het aan mij?' vraagt Danny terwijl die rilt. 'Nou eigenlijk heb ik het best warm, maar ik kan nog wel een vest voor je pakken of zo?' vraag ik en kijk Danny aan. Ik sla mijn armen strakker om hem heen en wrijf met mijn handen en beetje over zijn armen om het warm te maken. Ik kijk Danny aan en glimlach even. 'Krijg je het al wat warmer?' vraag ik waarna ik wat kusjes op zijn lippen druk en veder ga met het wrijven over zijn armen in de hoop dat dat een beetje zou werken. Zelf had ik het eigenlijk best wel warm dus wel raar dat hij het zo koud had.

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 0:44 ]

    Danny

    Ik knik lichtjes.
    "Ik heb het al wat warmer, een vest is niet nodig," glimlach ik.
    Het voelt alsof ik de griep krijg of zo. "Volgens mij word ik ziek of zo," zeg ik dan zachtjes en geniet van Andrew zijn lichaam dicht bij het mijne. Ik pak de deken wat meer tegen me aan en houd Andrew ook stevig vast. Ik hoor een geluid mijn oren binnen dringen en kom tot de conclusie dat het mijn mobiel is.
    Ik gris hem uit mijn zak en zie mijn moeder. "Geen zin in... Jij mag opnemen als je wilt," zeg ik en leg hem bij ons hoofdeind neer. Ik laat hem lekker overgaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik begon hard te lachen toen hij zei, dat hij absoluut niet schattig is, want hij is een skater en die zijn nooit schattig. 'Aha, ik heb je nu wel door hoor jay, je wilt gewoon dat ik zeg, dat ik je stoer vind, maar ik vind je gewoon schattig hoor, kijk dan naar je mooie blauwe ogen' zeg ik lachend en kom overreind. .wat kun je toch af en toe ook eigenwijs zijn' zeg ik lachend, en geef hem een duwthe, die perongelijk iets harder was dan verwacht waardoor jayson van het bed af valt. Ik kijk geschrokken naar hem. 'oh jayson sorry dat was echt niet mijn bedoeling'

    Andrew

    'Dat hoop ik niet voor je, ziek zijn is niet echt leuk' mompel ik en glimlach als hij me stevig vasthoudt.Zijn mobiel gaat af en ik hoor hem even later zeggen dat ik hem wel mag opnemen maar wie het was hoorde ik eigenlijk niet. Zonder echt te kijken naar wie belt pak ik zijn mobiel en neem op. 'Met Drew' zeg ik rustig en hoor dan in eens wat geschreeuw en boos geroep van de andere kant, shit Danny zijn moeder! Die was nou niet echt bepaald fan van me om het maar zo te zeggen. Ik kijk Danny aan opzoek naar hulp Wat moet ik nou doen? Ik hou de telefoon iets van mijn oor af omdat ik anders echt hoofdpijn ga krijgen.