• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    lol even deed het me denken aan hotel 13 xd
    ik wil het wel lezen :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kleine aanpassing aan dat schema xd ik blijf van het weekend toch thuis xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach even door haar gezicht en stoot nu iets sneller in haar.
    Ik druk mijn lippen op de hare.

    Alexi
    Ik kan niet anders dan gewoon terugzoenen en zachtjes te kreunen door zijn handen.
    Ik kan mijn knie iets omhoog doen en wrijf er plagerig mee over zijn kruis.

    Braxlin
    Ik sloeg mijn armen weer om zijn hals, terwijl ik de kus vurig beantwoordde.
    Enkele kreunen werden gedempt door zijn lippen. Mijn rug holde zich een beetje van genot.

    Axton
    Ik trok mijn hoofd grijnzend terug en nam haar knie vast. Ik duwde hem zachtjes weg en schudde lachend mijn hoofd.
    "Je kan het niet laten eh?"
    Ik ging rechtop zitten, terwijl ik haar nadenkend aankeek. Hmm...
    Ik liet een blinddoek verschijnen en hield hem in de lucht, zodat ze het kon zien. "Wil je dit?" vroeg ik even voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Mijn handen glijden naar haar heupen en zou krijg ik beter grip en zijn mijn stoten dieper.
    Ik blijf nu hetzelfde tempo aanhouden en kreun zachtjes tegen haar lippen aan.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes 'Sorry?' zeg ik meer vragend dan het menend. Ik ben stil als hij me aankijkt en plots heeft hij een blinddoek vast.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en knik. 'Ja.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kreunde weer en hield me stevig aan zijn schouders vast.
    Iedere keer als hij diep in me stootte, schoot er weer dat gevoel van genot door me heen.

    Axton
    Ik boog me glimlachend voorover en bond de blinddoek voor haar gezicht vast.
    "Je mag blij zijn dat ik zo vergevingsgezind ben." grijnsde ik, terwijl ik eens kort over haar wang streelde. Ik stond op, zodat ze mijn lichaam niet meer tegen het hare voelde en bleef gewoon even staan, terwijl ik naar haar keek.
    Ik zou haar gewoon even laten liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine
    Ik knikte, de attractie leek me leuk. Mama pakte mijn hand vast en Jake mijn andere en ik liep tussen hun in terwijl ik bijna de heletijd om me heen kijk. Eigelijk raakte ik een beetje in de war van de emoties van mensen, het waren er zoveel dat alles door elkaar liep. Maar ik probeerde het buiten te sluiten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik kreunde weer en hield me stevig aan zijn schouders vast.
    Iedere keer als hij diep in me stootte, schoot er weer dat gevoel van genot door me heen.

    Axton
    Ik boog me glimlachend voorover en bond de blinddoek voor haar gezicht vast.
    "Je mag blij zijn dat ik zo vergevingsgezind ben." grijnsde ik, terwijl ik eens kort over haar wang streelde. Ik stond op, zodat ze mijn lichaam niet meer tegen het hare voelde en bleef gewoon even staan, terwijl ik naar haar keek.
    Ik zou haar gewoon even laten liggen.


    Joshua
    Ik begin nu toch het tempo op de voeren en sluit mijn ogen genietend.
    De warme golven gaan door me heen en ik probeer het zo goed mogelijk te doen voor Braxlin.

    Alexi
    'Hm wat zou je doen als je niet vergevingsgezind was?' vraag ik plagerig en bijt weer op mijn lip. Oh ik moet daar echt eens mee ophouden, ik maak mijn lippen nog eens kapot. Plots voel ik zijn lichaamswarmte niet meer tegen mijn lichaam en ik zie ook niets. 'Ax?' vraag ik zachtjes. Hij zou me zo niet laten liggen.... toch?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben binnen een uurtje terug, moet cadeautjes voor nieuwjaar gaan kopen :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Genotsgolven volgden elkaar nu veel sneller op en ik begon wat harder te kreunen.
    Ik voelde hoe ik licht mijn nagels in zijn schouders zette, maar kon er niet meteen mee ophouden...

    Axton
    "Jou hier alleen laten liggen." zei ik dan grinnikend. Zo wist ze dat ik hier nog was en beantwoordde ik haar vraag tegelijkertijd.
    Ik liet mijn ogen even over haar lichaam glijden en beet zacht op mijn lip. Lang zou ik haar niet kunnen plagen door haar niet aan te raken. Nee, ik zou haar niet lang kunnen weerstaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    Ik knikte, de attractie leek me leuk. Mama pakte mijn hand vast en Jake mijn andere en ik liep tussen hun in terwijl ik bijna de heletijd om me heen kijk. Eigelijk raakte ik een beetje in de war van de emoties van mensen, het waren er zoveel dat alles door elkaar liep. Maar ik probeerde het buiten te sluiten.


    {James?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Genotsgolven volgden elkaar nu veel sneller op en ik begon wat harder te kreunen.
    Ik voelde hoe ik licht mijn nagels in zijn schouders zette, maar kon er niet meteen mee ophouden...

    Axton
    "Jou hier alleen laten liggen." zei ik dan grinnikend. Zo wist ze dat ik hier nog was en beantwoordde ik haar vraag tegelijkertijd.
    Ik liet mijn ogen even over haar lichaam glijden en beet zacht op mijn lip. Lang zou ik haar niet kunnen plagen door haar niet aan te raken. Nee, ik zou haar niet lang kunnen weerstaan...


    Joshua
    Ik voel haar nagels in mijn huid maar negeer het. Ik stoot iets sneller en kreun nu iets luider.
    Mijn ene hand lig op haar heup nu en de andere masseert haar borst terug.

    Alexi
    'Dat ga je toch niet doen he Ax?' vraag ik zachtjes. Ik weet niet of ik het leuk zou vinden hier zo te liggen. Hm nee, aangezien demonen hier als er iets is en ze Ax nodig hebben gewoon kunnen verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Katherine heeft mijn hand beet en Jake's hand. We gaan op weg naar de attractie en ik glimlach. Ik kijk even naar Katherine en kijk dan weer voor me naar het park zelf. Hier en daar merk ik demonen, dat is wel grappig, die zijn er natuurlijk over de hele wereld.
    'Hm, het is druk,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Hm, het is druk' Hoor ik mama zeggen en ik knik om vervolgens te zien dat we bij de aan zijn gekomen. De rij niet zo heel lang als voor de andere attracties, waarschijnlijk omdat niet veel mensen nat willen worden en na een tijdje kunnen we naar binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    Ik voel haar nagels in mijn huid maar negeer het. Ik stoot iets sneller en kreun nu iets luider.
    Mijn ene hand lig op haar heup nu en de andere masseert haar borst terug.

    Alexi
    'Dat ga je toch niet doen he Ax?' vraag ik zachtjes. Ik weet niet of ik het leuk zou vinden hier zo te liggen. Hm nee, aangezien demonen hier als er iets is en ze Ax nodig hebben gewoon kunnen verschijnen.

    Braxlin
    Ik kreunde weer harder en voelde de warmte zich opstapelen in mijn onderbuik.
    "God, Josh..." kreunde ik hard.

    Axton
    "Nope." zei ik gewoon en bleef nog even gewoon staan kijken.
    Ik zou wachten tot ze een beetje ontspannen was door het wachten en dan toeslaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik stoot weer sneller omdat ik wil dat ze klaarkomt.
    Bij mij zit het orgasme ook niet zo ver meer.

    Alexi
    Ik glimlach even en wiebel wat met mijn hoofd. Geen idee waarom, ik heb gewoon zin om ermee te bewegen én het is het enige lichaamsdeel dat ik zonder problemen kan bewegen. 'You think I'm gorgeous, You want to kiss me, You want to hug me, You want to love me,...' zing ik dan zachtjes om me niet te vervelen.

    -uit Miss Congeniality


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'