• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lenah schreef:
    [Da's inderdaad niet zo heel handig, haha. :3 Anders smst Charlie of 'ie terugkomt of andersom? :3]

    [Ja is goed voor mij. :3 Kies maar wie het doet. (;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Het maakt mij echt niets uit, haha. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Hahah, doe jij maar dan. :3]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 21:37 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Charlie Swinton

    Dit was dus de eerste keer dat ik in dat huis kwam, en waarschijnlijk ook de laatste keer. De geur van drank en rook was overweldigend, ik kreeg er zo ongeveer hoofdpijn van. Snel stond ik op (nog steeds had ik tegen niemand gepraat) en liep ik naar buiten. Eenmaal buiten snoof ik de frisse lucht op alsof ik net bijna gewurgd was.
    Vervolgens pakte ik mijn telefoon en stuurde ik Jack een sms, die ik eerder had zien vertrekken. Hee, waar ben je?, typte ik behendig in op mijn prehistorische Nokia.
    Vervolgens begon ik een beetje rond te lopen, een rustig plekje op te zoeken om te wachten tot Jack me terug had gesmst.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson

    Ik had juist rustig mijn sigaret aangestoken en keek toe hoe het vuur de spullen die ik nodig had verslond toen ik een bericht kreeg. Ik zette me nog is goed op de motorkap en keek wie het was. Charlie. Geen John. Het maakte niet uit. Als hij niet antwoordde kon ik het geld voor mezelf houden. Ik had hem gewaarschuwd gehad. Ik duw op "beantwoorden".
    Waar ben je? Ik kom je oppikken.
    Ik drukte op verzenden en gaf nog een blik op het vuur dat begon te doven voor ik de auto inging. Ik startte de auto opnieuw en reed weg terwijl ik wacht op Charlie haar antwoord. Waarschijnlijk zou ze niet verwachten dat ik met een dikke BMW voor haar sta straks.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Charlie Swinton

    Ik had net een rustige straat gevonden om even te gaan zitten toen ik een sms terugkreeg. Waar ben je? Ik kom je oppikken, las ik.
    Snel beantwoorde ik het smsje. Met welk vervoermiddel? Ik ben in Bakerstreet, trouwens. Zie je zo.
    Waarschijnlijk had Jack één of andere roestbak meegenomen, waarvan de eigenaar al jaren droomt dat iemand hem steelt. Ik zag hem al helemaal aankomen met een Fiat Panda, of een Eend.
    Of een fiets. Dat zou pas mooi zijn. 'Als hij straks op een fiets aankomt, dan lach ik hem recht in zijn gezicht uit,' mompelde ik tegen mezelf.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson

    Ik voelde mijn broek weer trillen en pakte mijn gsm terwijl ik weer aan het sturen was met mijn knieen. Charlie. Met welk vervoermiddel? Ik ben in Bakerstreet, trouwens. Zie je zo. Ik moest lachen. Ja, ze dacht waarschijnlijk dat ik met een fiets ging komen. Ze moest is weten dat ik zonder nummerplaat reed met een BMW. Dan zou ze wel anders piepen. Ik trok nog een keer van mijn sigaret en gooide die uit het kapotte venster. Daar kon ik nog wel een venster steken. Ik duwde de gaas nog is harder in waardoor ik sneller in Bakerstreet was dan verwacht. Ik zag haar al. Ik reed stiller zodat ik naast haar kon rijden. Als ze nu aan de andere kant had gelopen hoefde ik mijn ander venster niet open doen. Ik zuchtte en deed de venster aan de passagierskant naar beneden.
    'Ben je nog van plan om in te stappen of niet?' zeg ik met een grote grijns voor ik de auto even stil zet.
    Ja, hierna moest ik echt naar de garage van mijn vader die hij me had achtergelaten voordat hij vertrok, anders kwamen we nog in de problemen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Charlie Swinton

    Ik zat te wachten op één of andere malloot met een fiets, toen er een enorme kar van een BMW voor me parkeerde. Ik probeerde door de geblindeerde - en waarschijnlijk kogelvrije - ramen heen te kijken, toen het raampje aan de passagierskant openging. Nu kon ik wel zien wie erin zat, en het enige wat ik zag was Jack met een enorme grijns op zijn smoel.
    'Nou nou,' zeg ik, zorgvuldig mijn verbazing verbergend. 'Doe maar duur.' Ik liep een rondje om de auto heen, voor ik instapte. Toen ik eindelijk zat, zei ik: 'Je beseft toch hopelijk wel dat er geen kentekenplaat opzit, hè?' Voordat er antwoord kon komen, gooide ik er nog een vraag achteraan. 'En waar gaan we eigenlijk naartoe?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jade Alisha Daniels
    Hij leef doorgaan, maar na een tijdje stopte hij, zuchtte, en liep naar de andere kant van de badkamer, waar hij tegen de muur aan leunde. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek me onderzoekend en niet-vertrouwend aan. "Oké." Zei hij toen, "Vertel het me maar, wat is er verdomme aan de hand?" Hij zuchtte. Ik beet op mijn lip, dacht even na over hoe ik dit het beste kon zeggen, en zei toen. "Goed, normaal vind ik dit wel grappig, en ga ik er ook wel mee door. Maar ik weet niet of je het door hebt, maar ik ben net 16, je bent bijna 5 jaar ouder, en je bent onze leider. Het is... Raar." Ik zuchtte. "Jezus, wat klinkt dit stom." Maar het klopte wel, en ik kon maar beter ook gewoon eerlijk zijn. "Ik..." Ik zuchtte. "Ik zou me alleen maar vies voelen. En ik weet ook wel dat het nergens op slaat en dat ik als een dom klein meisje klink, maar ergens - ergens - heb ik ook nog gevoelens hoor, en ik kan gewon niet... Ik wil niet..." Ik wist niet precies wat ik moest zeggen. "Het was een grapje, en dat was stom, en ik had het niet moeten doen."


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    Jade Alisha Daniels
    Hij leef doorgaan, maar na een tijdje stopte hij, zuchtte, en liep naar de andere kant van de badkamer, waar hij tegen de muur aan leunde. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek me onderzoekend en niet-vertrouwend aan. "Oké." Zei hij toen, "Vertel het me maar, wat is er verdomme aan de hand?" Hij zuchtte. Ik beet op mijn lip, dacht even na over hoe ik dit het beste kon zeggen, en zei toen. "Goed, normaal vind ik dit wel grappig, en ga ik er ook wel mee door. Maar ik weet niet of je het door hebt, maar ik ben net 16, je bent bijna 5 jaar ouder, en je bent onze leider. Het is... Raar." Ik zuchtte. "Jezus, wat klinkt dit stom." Maar het klopte wel, en ik kon maar beter ook gewoon eerlijk zijn. "Ik..." Ik zuchtte. "Ik zou me alleen maar vies voelen. En ik weet ook wel dat het nergens op slaat en dat ik als een dom klein meisje klink, maar ergens - ergens - heb ik ook nog gevoelens hoor, en ik kan gewon niet... Ik wil niet..." Ik wist niet precies wat ik moest zeggen. "Het was een grapje, en dat was stom, en ik had het niet moeten doen."


    [Oeff. You've just made him maaaaád.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jack Noah Johnson

    'Nou nou. Doe maar duur.' Ze liep een rondje om de auto heen voordat ze in stapt. 'Je beseft toch hopelijk wel dat er geen kentekenplaat opzit, hè? En waar gaan we eigenlijk naartoe?' zei Charlie en ik draaide met mijn ogen door de vele vragen.
    'Wat heb jij opeens veel vragen. Op de eerste vraag; Ja, ik besef dat ik zonder kentekenplaat rijd. Ik heb hem er juist afgedaan, ik ga er een nieuwe op zetten. Op de laatste vraag; de vuile buurt om de auto te verstoppen. Mijn vader heeft me daar een garage achter gelaten. Ik weet niet of je het weet, maar mijn vader was een pooier die met zijn eigen hoeren neukte en drugs verkocht aan erger uitschot dan ons.' mompelde ik terwijl ik snel de straat uit reed op weg naar de vuile buurt.
    Ik noemde het te vuile buurt omdat er al het uitschot rondliep wat je maar kon bedenken. Prostituees, pooiers, drugsdealers, verkrachters en waarschijnlijk nog moordenaars en nog veel meer. Ik had een geweldige vader die mij een garage achterliet met weet ik veel wat er nog in steekt in één van de gevaarlijkste buurten van de stad. Dat was dus de reden hoe ik aan drugs kwam en alcohol. Hij had het er allemaal achter gelaten en ik was een te nieuwsgierige jonge gast.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [dat was het idee ook hahaha]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [dat was het idee ook hahaha]

    [Ghehe. Ik zal proberen om vanaaf een post te sturen, ik ben nu nogal druk bezig met andere dingen.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ is goed !]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Waar kan ik met Aymée heen?]


    That is a perfect copy of reality.