• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nessje schreef:
    {Kon topic 2 niet vinden '-_- maar hier ben ik! Mijn topics... Kan ik iets doen met Beau?}


    [Je kan naar het park gaan en Chelsea ontmoeten]


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    [Je kan naar het park gaan en Chelsea ontmoeten]


    {Is goed!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Beau Sykes
    Ik sta op en trek mijn capouchon over mijn haar. Ik stap naar buiten, even wat frisse lucht. Ik loop langs een paar straten en bekijk hier en daar even een winkel. Uiteindelijk besluit ik om maar naar het park te gaan. Ik loop het park in en zie zo een rijke-luis kind op een bankje. Ik kijk rond, maar kan geen ander vrij plekje vinden. Ik zucht en loop ernaar toe. Dan maar klieren. Ik plof op het bankje. "Dus, jij denkt dat je alles bent?" Ik doe geen moeite om naar haar te kijken, haar uiterlijk zegt al meer dan genoeg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chelsea Jessica Green
    Ik kijk op en kijk de jongen aan met een lichte frons. 'Pardon?' Ik blijf hem even met een frons aankijken en wend me dan weer tot mijn mobiel omdat een sms'je ontving van een vriendin. Ik besloot me niet weg te laten pesten door zo'n irritant jochie die denkt mij even op de kast te kunnen jagen. Ik haal een hand door mijn haar en begin het sms'je te lezen. Het is van een vriendin die vraagt of ik een keer langs wil komen. Ik begin gelijk een reactie terug te schrijven. Is goed, ik heb er nu al zin in. Ondertussen schenk ik al helemaal geen aandacht meer aan de jongen die het zieke lef had me arrogant te noemen.


    26 - 02 - '16

    [Opera = Eluveitie]


    26 - 02 - '16

    Beau Sykes
    "Zie je? Zei je nou serieus pardon? Hoe ziellig is dat?" Ik schiet in de lach en blijf even uitlachen. "Nee, slecht start... Ik ben Beau." Ik grijns even lichtjes. Eerst inpalmen, dan vatten ze het zwaarder op. Dit is vast niet zo moeilijk. Ze concentreert zich op haar mobiel wat me irriteerd. "Dus, nu ga je me negeren?" Ik kijk haar vragend aan en pak mijn pakje sigaretten. Ik steek er eentje op en adem de rook in. "Best..." Ik negeer haar en ga verder met om me heen kijken. Er is niet echt iemand die ik ken, hoewel het wel druk is.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chelsea Jessica Green
    'Ja dat zei ik ja' zei ik ineens heel bot uit het niets. 'En nee, ik ben niet zielig. Dat ben jij door vreemdelingen lastig te vallen' Als hij lacht went ik me even tot mijn mobiel. 'Nee, slechte start... Ik ben Beau' zegt hij uiteindelijk uit het niets. Ik keek hem aan. Dus hij kan toch wel normaal doen. 'Ik ben Chelsea' zeg ik tegen hem. Vervolgens kijk ik nog een keer naar mijn mobiel en stop hem in mijn broekzak. Beau heeft ondertussen een sigaret opgestoken. Ik houd mijn kuch in, want straks zou hij nog meer domme dingen tegen mij zeggen. Maar dat nam niet weg dat ik walgde van rokers.


    26 - 02 - '16

    [sorry, kerstshizzle hier. Maareh, ik reageer zo :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Met tegenzin trap ik de sigaret uit. "Hmm, daar hou je dus niet van." Ik ga wat beter zitten en kijk naar Chelsea. "Waar hou je dan van? Golf?" Ik vind dat zo een stomme sport, het is niet eens een sport! Het is saai en vervelend. Ik kijk een beetje om me heen en besluit even te vragen waar iedereen is. 'Waar is iedereen?' Ik zucht en stop mijn mobiel weg. Waar hangen ze nu weer uit? Ik kijk naar Chelsea, waarom is ze niet bekakt? Dan is het zo veel leuker!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chelsea Jessica Green

    'Waar is iedereen?' vroeg Beau. Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet' antwoordde ik. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Ik werd gebeld. 'Deze moet ik even opnemen' zei ik tegen Beau. Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak. 'Met Chelsea' zei ik. 'Hey Chelsea, dit is je moeder' antwoordde de stem aan de andere kant. 'Ja, wat is er?' vroeg ik lichtelijk chagrijnig. 'Kan jij het huis even schoonmaken? De schoonmaakster is ziek' zei mijn moeder. 'Nee, dat kan ik niet. Waarom? Omdat ik like nog nooit eerder heb schoongemaakt' Een zucht klonk aan de andere kant van de lijn en er werd opgehangen. Ik zuchtte zachtjes en stopte de mobiel weer in mijn broekzak.


    26 - 02 - '16

    [Kan ik Aymée naar Beau en Chelsea sturen?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Dat kan c:]


    26 - 02 - '16

    Aymée Dominique Lanes
    Ik zucht als ik het huis weer inkom en er niemand is, ik wacht geen seconde en ik loop weer naar buiten. Ik loop naar het parkje waar het nog heel druk is, en dat verbaast me heel erg. Normaal is het park rond deze tijd helemaal leeg. Ik loop het park verder in en ik zie dan Beau bij een meisje staan. Ik lach even en ik loop naar hun toe. Van achter leg ik mijn arm op Beau zijn schouder en zeg ik 'Hi Beau'. Dan kijk ik naar het meisje en vraag ik aan haar 'En wie ben jij, zo'n rijk persoon zeker?'


    That is a perfect copy of reality.

    Chelsea Jessica Green
    'Hi Beau' hoor ik een meidenstem zeggen. 'En wie ben jij, zo'n rijk persoon zeker?' vraagt ze vervolgens aan mij. Nou nou, wat een vriendelijke mensen lopen er op deze aardbol zeg. Wie denken ze wel niet dat ze zijn. 'Dat gaat je niks aan' zeg ik terwijl ik mijn mobiel uit mijn broekzak pak. Ik kijk er even op en ik zie dat mijn moeder weer een sms'je heeft gestuurd. Ze heeft toch een vervangende schoonmaakster gevonden en nu hoef ik het huis niet meer schoon te maken. Ik kijk ook even naar de tijd. Het is midden in de middag. Misschien wel tijd om naar huis te gaan en even langs een vriendin te gaan.


    26 - 02 - '16

    Beau Sykes
    "Hi, babe." Er zit niet veel achter, dat zeg ik zo een beetje tegen elke meid van onze bende. "Kom erbij zitten..." Ik trek haar naast me. "Weet jij waar de rest is?" Ik kijk vragend naar Aymée, en daarna weer naar Chelsea. "Dat is Chelsea..." Ik knik om te zeggen dat ze een rijk mens is. "Maar dat houden we even voor ons." Fluister ik grijnzend als Chelsea even naar haar mobiel kijkt. "Hoelaat gaan we vannavond? Of blijf je thuis?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'