• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {Kon topic 2 niet vinden '-_- maar hier ben ik! Mijn topics... Kan ik iets doen met Beau?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hehe, eindelijk topic gevonden. Maaaainnn topicss c:


    26 - 02 - '16

    [Misschien is het beter als xLastKiss dit topic bijvoegd in de rollentopic, zodat anderen deze ook terug kunnen vinden.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    “Knife John.”
    Jade beet op haar lip en ik zag haar nadenken. Uiteindelijk opende ze haar mond: 'Goed, normaal vind ik dit wel grappig,-' Grappig.. Grappig?! Dit was totaal niet grappig. Dit was alles behalve grappig, verdomme! Ze snapte toch wel dat ze me nu in een lastig parket bracht en ze mij ten schande had gebracht? 'En ga ik er ook wel mee door. Maar ik weet niet of je het door hebt, maar ik ben net 16, je bent bijna 5 jaar ouder, en je bent onze leider.' Bla, bla, bla. Zoals ik al eerder gedacht had bevestigd dit mijn gedachten en vermoedens weer. De grootste bullshit die ik ooit gehoord had. 'Het is... Raar.' Ze zuchtte en niet alleen zij, maar ik ook. Die van mij was alleen een meer geïrriteerde zucht. Hoe durfde ze?!
    Mijn handen had ik ondertussen in mijn broekzakken gestopt. De ene pakte het mes krachtig vast van de woede en de andere voelde het mobieltje. Het mes haalde ik uit mijn zak en automatisch liet ik mijn wijsvinger hierover heen glijden en speelde ik ermee, terwijl ik verder naar Jades haar zielige verhaaltje luisterde. Een chagrijnige, woedende (en misschien zelfs moordende) blik sierde mijn gezicht. Ik had al donkere ogen van mijzelf, maar het zou mij niets verbazen als deze nu donker vloeiden van de woede. Mijn trots was lichtelijk gekrenkt.
    'Jezus, wat klinkt dit stom. Ik...' Ze zuchtte nogmaals. 'Ik zou me alleen maar vies voelen. En ik weet ook wel dat het nergens op slaat en dat ik als een dom klein meisje klink, maar ergens – ergens – heb ik ook nog gevoelens hoor,-' Ho, stop! Gevoelens? Ugh, ik moest zowat kotsen van dit meisje. Wat een.. geouwehoer. 'en ik kan gewoon niet.. Ik wil niet..' Ik merk hoe ze niet uit haar woorden kan komen.
    'Het was een grapje, en dat was stom, en ik had het niet moeten doen.'
    De scherpe rand van het mes liet een snee met een klein beetje bloed op mijn duim en geïntrigeerd keek ik ernaar hoe het druppeltje bloed van mijn duim afviel. In de korte seconde dat het druppeltje bloed naar de grond viel keek ik meteen met een scherpe blik naar Jade.
    Ergens had ik de gevoelens dat ik haar pijn wilde doen, zo erg, dat zij mij niet meer dit beschaamde gevoel liet voelen.. maar ik deed het niet. Ik deed heel wat anders, misschien zelfs wat uit de onverwachte hoek kwam.
    Een spottende, maar korte lach kwam er uit mijn mond rollen. Mijn nu donkere ogen keken haar aan op een wat onvermijdelijke manier en een paar grote stappen richting haar, stond ik vlak voor haar. “Luister eens, Jáde,” benadrukte ik haar naam met een gevaarlijke uitspraak.
    “Ik heb geen enkele medelijden met mensen die gevoelens hebben en zo graag de domme iemand spelen, maar als diegene met mij hun stomme spelletje spelen dan martel ik ze en laat ik ze zó erg lijden.. tot ze doodgaan.” Begon ik op een duidelijke toon en eindigde ik met sinister gefluister.
    Mijn hoofd had ik naast die van haar gebracht tot mijn mond bij haar oor kwam. Ze kon mij zo horen ademen. “En weet je waarom?” Zachtjes grinnikte ik gevaarlijk en geniepig.
    “Omdat zij mij ten schande hebben gebracht. Zij namen mij niet serieus.”
    Mijn hoofd haalde ik weg tot deze weer vlak tegenover haar gezicht kwam. Mijn andere hand haalde ik uit mijn zak en streelde over de wang van Jade. “Dus, vertel mij, lieve Jade..”
    Imponerend en een onaangename blik keek nu in haar ogen. Mijn ogen waren ijskoud geworden, net zoals mijn gezichtsuitdrukking, maar ergens kon je een lichtelijk speelse en uitdagende blik in terugvinden.
    “Waarom zou ik dit niet bij jou doen?”

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [@Exasperated, Dat stukje van jou is echt goed geschreven, alleen nu vind ik 'Knife John' nog enger dan eerst xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [@Exasperated, Dat stukje van jou is echt goed geschreven, alleen nu vind ik 'Knife John' nog enger dan eerst xd]

    [Hahaha, niks om bang voor te zijn. Hij doet je niks. ;p Oehh, and thank-you! Komt 't toch nog een beetje overtuigend over ^^]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Mij doet hij niks, jade misschien wel xd + Waar kan ik nu met Aymée heen?]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Mij doet hij niks, jade misschien wel xd]

    [Haha, nou, als hij erachter komt dat jouw personage heeft gelogen tegen hem word 'ie wel effe boos, denk ik zo. (': En ja, misschien.. [a]]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Mijn personage loog niet tegen hem, Jade wel, en de echte waarheid zou hij nooit te weten komen, i hope so]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Mijn personage loog niet tegen hem, Jade wel, en de echte waarheid zou hij nooit te weten komen, i hope so]

    Dan gaat hij jouw personage verwijten, want Aymee stond erbij. Ze had het kunnen veranderen en de waarheid kunnen spreken. En ogosh, Jade werkt zich wel in de nesten zeg, gheheh. ><"
    Nouja, ik weet niet of hij daar niet achterkomt. Als hij merkt dat er iets is dan zorgt hij er wel voor dat hij het te weten komt. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Zou het slim zijn als ik Aymée nu naar boven laat komen, niet echt lijkt me, maar anders heb ik niks te doen en hij heeft het tochal gemerkt dat we gelogen hebben, ik bedoel met dat gefluister en die opgeluchte blik van Aymée?]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 1:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Zou het slim zijn als ik Aymée nu naar boven laat komen, niet echt lijkt me, maar anders heb ik niks te doen xd]

    [Denk inderdaad dat het niet zo slim is, aangezien Johnyboy nu nogal in een moordbui is. :'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Dan wacht ik wel tot dat een van jullie beneden komt, enne wat bedoel je met 'Dan gaat hij jou personage verwijten'?]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Dan wacht ik wel tot dat een van jullie beneden komt, enne wat bedoel je met 'Dan gaat hij jou personage verwijten'?]

    Daar bedoel ik mee met dat hij jouw personage de schuld gaat geven. Jade had het over Aymee en Aymee had ook zelf kunnen zeggen dat dit niet waar was. En met dat hij het zou kunnen weten; hij heeft wel een vermoeden met dat het niet waar is, maar hij wilt het eerst zeker weten, dus voorlopig is je personage nog veilig (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 2:25 ]


    That is a perfect copy of reality.