• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - Dinaggo

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Purrfect
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - Dinaggo
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:




    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik Harry reserveren? Ik vul hem zo in.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mag ik Niall?
    Dan vul ik hem nu in!!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wat moeten we eigenlijk invullen?
    Je hebt geen lijsstje staan...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    @nessje, aangepast en ja, je mag Niall.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 20:40 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Depay schreef:
    Mag ik Harry reserveren? Ik vul hem zo in.

    Sure. + Je mag ook de zus van Liam.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 20:40 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil trouwens ook wel de zus van Liam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 18 jaar
    Innerlijk: Een liefe en aardige jongen, hij is dol op eten en heeft weinig zelfvertrouwen.
    Uiterlijk: Blond -geverft- haar met lichtblauwe ogen.
    Extra: Hij heeft een hecht band met zijn broer/zus (en als hij een zusje heeft is hij heel beschermend)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Een van de jongens.
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar helaas een échte player. Hij versiert heel veel meisjes, en maakt vaak misbruik van zijn beroemdheid en het feit dat hij er zo goed uit ziet. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak.
    Uiterlijk:


    Extra -

    Rol: Zusje Liam Payne
    Naam: Dessy Tamara Payne
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Dessy is een lief meisje, die enorm veel waarde hecht aan haar grote broer Liam. Al van kleins af aan was hij een groot voorbeeld voor haar en keek ze tegen hem op. Ze is een gevoelig meisje met een hart van goud die snel, misschien wel te snel vrienden maakt en mensen vertrouwt. Een perfect iemand lijkt het, maar als je Dessy eenmaal boos hebt, dan heb je haar ook echt boos en zal ze er alles aan doen om jou het leven zuur te maken. Ze is vrij snel jaloers als het om jongens of om haar vrienden gaat, want niemand mag aan mensen komen waar zij veel waarde aan hecht, zo ook met Liam. Ze is erg beschermend over hem, wat je niet van zo'n klein en schattig meisje zou verwachten.
    Uiterlijk:


    Candice Swanepoel
    Dessy is een mooi slank meisje met lange blonde haren. Ze is ongeveer 1.70 en is erg tevreden met haar vrouwelijke vormen. Ze heeft een lichtgetinte huid en fel blauwe ogen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:06 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol:
    Zusje van Louis
    Naam:
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Leeftijd:
    14, bijna 15
    Innerlijk:
    Daniëlle heeft twee kanten, een lieve&aardige kant en een boze kant. De lieve kant van haar ziet iedereen het meest, dat komt omdat ze liever niet wil dat er mensen boos op haar worden. Ook kan ze heel snel overgehaald worden door mensen, en dat heeft haar en haar familie&vrienden wel is flink in de problemen gebracht. Haar boze kant komt alleen tevoorschijn als je dingen voor haar achterhoudt, als je haar geliefden pijn doet en als je gemeen tegen haar bent, maar als zij boos is, wil je ook liever bij haar uit de buurt blijven.
    Uiterlijk:


    Ze heeft , stijle, donkerblonde haren die tot ongeveer haar middel komen. Ze heeft ook blauw/grijze ogen en een licht getinte huid. Ze is niet te klein en niet te groot voor haar leeftijd, ze heeft een lengte van ongeveer 1.70. Wel is ze te dun voor haar lengte, ook al eet ze goed, ze komt gewoon niet snel aan.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ow damn, dan ga ik mijn rol ook aanpassen, ik dacht dat je de echte zus/broer moest doen! Stupid meeee, ik ga aanpassen hihi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niemand meer?


    That is a perfect copy of reality.

    Nog 8 mensen...
    Zal ik dan maar een rol invullen.
    Wat zal ik doen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Nog 8 mensen...
    Zal ik dan maar een rol invullen.
    Wat zal ik doen?

    Een fan of een zusje/broertje van iemand, mag je zelf weten.


    That is a perfect copy of reality.

    dan doe ik een fan!
    mag ik hem morgen invullen?
    ben nu dood...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'