• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - Dinaggo

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Purrfect
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - Dinaggo
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:




    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ma ik ook nog zusje Louis of niet? Anders zusje Zayn x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ma ik ook nog zusje Louis of niet? Anders zusje Zayn x

    Ja, je mag nog zusje Louis, maar mogen alleen nog van de vier andere broers/zussen komen.


    That is a perfect copy of reality.

    mag ik Louis en kleine broertje Zayn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hu? Sprry het is avond... Mag ik zusje van louis nou of niet haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    zo te zien word Niall enig kindxD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Coockies schreef:
    [hu? Sprry het is avond... Mag ik zusje van louis nou of niet haha x

    Ja, je mag zusje van Louis. Sorry, ik snapte zelf ook niet wat ik schreef xd.


    That is a perfect copy of reality.

    Haha okeej (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Freakin' Fan
    Naam: Samanta Ray Jones
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Samanta is altijd al een bitch geweest. Al sinds ze in de zandbak zat kon ze niet delen en behandelde ze haar klasgenoten als slaven. Ze doet dit dan wel voor de jongens, maar ze vind het niet erg hun familie pijn te doen. Daar geniet ze juist van, het geeft haar een kick.
    Uiterlijk:


    Blond haar, fel blauwe ogen, stoer tiepje, dikke laag make-up.
    Extra: Ze heeft altijd een klein zakmesje aan de zijkant van haar bh.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het hoeven toch niet de echte namevte zikn van de zusjes?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Het hoeven toch niet de echte namevte zikn van de zusjes?

    Nee, gewoon verzonnen.


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: zusje Louis
    Naam: Rosalie Lauren Tomlinson
    Leeftijd: 17 jaar, bijna 18
    Innerlijk: Rosalie is erg gesteld op haar familie, op haar oudets, maar ook op haar broer en op haar zusje. Ze vindt het dan ook erg jammer dat Louis niet vaak meer thuis is, wat best logisch aangezien zijn leeftijd, maar meer dankzij zijn drukke sterren leven. Ze kon het altijd goed vinden met haar broer en kijkt op naar hem. Net als hem zingt ze graag en heeft ze de gestoorde kant. Ze kent haast geen schaamte en doet van alles. Zelfs midden op straat kan ze de raarste dingen doen, toxh blijft ze zichzelf en doet ze haar broer niet te veel na. Hoewel ze louis wel zij leventje gunt is ze best boos op hem dat hij haar zo achter liet. Gelukkig heeft ze haar zusje nog met wie de band closer is geworden sinds Louis zijn one Direction carriere heeft. Zelf weet ze nog niet wat voor een studie ze wilt doen en dat zorgt voor een grote druk en veel frustratie. Rosalie heeft het idee dat ze met zichzelf in de knoop zit. Zo is het net uit met haar vriendje, die haar hard gebroken heeft, heeft ze het gevoel dat ze haar ouders teleursteld en weet ze gewoon niet meer wat ze wilt. Rosalie heeft haar middelbare school afgerond en is van plan in Londen te gaan wonen. Hoewel ze van haar zusje houdt kan er nog wel is een heftige ruzie ontstaan. Rosalie is erg onzeker en voelt zich het minste in de familie. Ze doet onder aan Louis, maar ook aan haar zusje. Niemad weet dit en ze is van plan het ook voor zich te houden. Ze voelt zich dus de underdog van familie Tomlinson. Ook vind ze de paparazzi niet altijd even fijn.
    Uiterlijk:



    Extra: Rosalie houdt van zingen, maar ook van acteren en dansen. In zingen is ze niet zo goed als Louis, acteren doet ze voor de lol, dansen neemt ze wel serieus en daar is ze dan ook het beste in van de 3 dingen. Doordat ze zich het minst voelt in de familie eet ze slecht en is ze erg onzeker geworden. Iets wat steeds erger lijkt te worden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Styles schreef:
    mag ik Louis en kleine broertje Zayn?

    Sure.


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: The funny one
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Innerlijk:Louis is een jongen die zich totaal niet naar zijn volwassen leeftijd kan gedragen. Hij gedraagt zich vaker als een klein kind, dan volwassen en probeert altijd iedereen aan het lachen te maken en op te vrolijke. Pas als het echt moet komt zijn serieuse kant naar boven. Hij is altijd enorm druk en probeert de aandacht altijd naar zichzelf toe te brengen.
    Uiterlijk:



    Extra:/

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik zusje van Niall?


    Do what people say you can't.

    Yeahh, dan is Niall geen enig kind meer!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'