• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - Dinaggo

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Purrfect
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - Dinaggo
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:




    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dinaggo schreef:
    Ik wil nog wel een broer/broertje maken, omdat ik vind dat daar te weinig van zijn. :3 Alleen ik kan niet kiezen van wie, haha. Help mij. :')


    Overleg met Pebbe, zij kon ook niet kiezen, maar dan uit 2...
    Dan neem jij dat broertje :)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dinaggo schreef:
    Ik wil nog wel een broer/broertje maken, omdat ik vind dat daar te weinig van zijn. :3 Alleen ik kan niet kiezen van wie, haha. Help mij. :')

    Het maakt mij niet zo uit als een van de jongens drie broertjes en zusjes heeft, maar Liam en Harry hebben er pas een, maar jij mag kiezen (:


    That is a perfect copy of reality.

    Dan maak ik wel een broertje van Harry, denk ik. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan zet ik je erbij (:


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Zusje Liam
    Naam: Maddison Nadja Payne
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Maddison is een lief, verlegen meisje. Ze doet nooit een vlieg kwaad en is erg stil. Ze kijkt enorm op tegen haar broer, ze is zijn allergrootste fan. Net als haar broer kan Maddison goed zingen, maar ze wil er niets mee gaan doen. Ze wil schrijfster worden. Ze heeft dan ook altijd pen en papier bij zich.
    Uiterlijk:



    Maddison lijkt niet echt op Liam, hoewel je wel goed kunt zien dat ze broer en zus zijn. Maddison heeft lang blond haar en bruingroene ogen. Ze is de kleinste uit het gezin, 1,61 meter. Ze is nooit de dunste geweest, waar ze ook altijd mee gepest is, waardoor ze een tijd veel minder at. Bijna had ze een eetstoornis gehad, naar Liam heeft haar daarmee geholpen, waar ze hem nog altijd dankbaar voor is. Nu is ze wel slank, waar ze erg blij mee is en elke week sport om zo te blijven.
    Extra: Maddison vindt bijna alle grapjes grappig en heeft een hoog schattig lachje, wat erg aanstekelijk is.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 23:12 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag het niet een tweelingbroer zijn? :333 Anders moet ik half jaar zoeken naar een foto van een look-a-like, haha. En daar ben ik een beetje lui voor. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Dinaggo, Van mij mag het wel, maar ik weet niet of Depay het daar mee eens is..


    That is a perfect copy of reality.

    /

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jeey, je hebt mijn leven gered door Zayn te reserveren


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arriver schreef:
    @Dinaggo, Van mij mag het wel, maar ik weet niet of Depay het daar mee eens is..


    Ik gb wel even. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij hoeft niet op Hazza te lijken (:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dan nog ben ik een half uur bezig met een goede foto aan het zoeken, omdat ik dat gewoon niet kan. :') Ik heb Depay al een gb gestuurd, dus ja. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Purrfect schreef:
    Jeey, je hebt mijn leven gered door Zayn te reserveren


    Hihihi, ik dacht als ik Zayn maak en een zusje, heb ik een jongen en een meisje, goed genoeg (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dat dacht je héél goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: The smexy mysterious one.
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Innerlijk: Zayn is erg stil, waardoor veel mensen hem mysterieus vinden. Eigenlijk is hij gewoon erg op zichzelf gesteld, maar is wel erg op zijn gemak bij de andere jongens. Zayn mag dan wel een rustig persoon zijn, maar zodra hij een druppel alcohol op heeft of erg moe is, neemt een hyperactieve kleuter de macht in zijn lichaam. Zayn is erg hecht met zijn broertje en zusje en zou alles voor hun opofferen. Helaas botst hij nog wel eens met Amir, door zijn criminele bezigheden, maar houdt hij erg van hem en zal hem voor geen goud kwijtraken. Over zijn zusje is hij erg beschermend, het is zijn jongste en enigste zusje. Soms maakt hij het voor haar moeilijk om met jongens om te gaan, hij wil ze eerst keuren.
    Uiterlijk:


    Zayn heeft een lichtgetinte huid en chocoladebruine ogen. Zijn donkere haar neigt naar zwart. Hij draagt het bijna altijd in een kuif. Hij schaamt zich ook niet voor zijn tattoo's.
    Extra: Zayn is bang voor hoogtes, water en voelt zich niet prettig in het donker. Hij is heterosexueel.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 23:18 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel