• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson
    Ik kon mijn beker nog net op tijd neerzetten voordat Rosalie me in een knuffel trok. "Doe dat dan maar nadat ik Dani haar koffer naar beneden heb gebracht anders komt die nooit beneden. Glimlachte ik en drukte een kus op Rosalie haar slaap. Het voelde geweldig gewoon weer een keer met mijn twee zusjes te kunnen zijn zonder al die heisa er omheen. Ik stond op en rende de trap op. "Ik til alleen die koffer naar beneden hoor. Jij kan zelf lopen." Grijnsde ik toen ik Dani aantrof boven op haar koffer.

    Amir Jaafar Malik
    Ik nam de laatste hijs van mijn jonko waarna ik deze uittapten en de achterdeur weer binnenliep. Het was nog vroeg dus ik kon nog makkelijk even blowen voordat we vertrokken. De kans dat ik het vaak kon doen tijdens onze familie trip leek me klein. Toen ik terug de woonkamer inkwam zag ik Elisabeth al zitten en ik zuchten. "Hi zus." Mompelde ik terwijl ik mezelf in de zetel liet vallen en doelloos naar het plafon begon te staren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shelley Rae Horan
    Ik lach als Niall mijn kamer inkomt en met volle mond praat, ik versta hem nauwelijks, maar ik begrijp wat hij bedoelt. Ik had echt zo'n zin in vandaag. Ik pak mijn spullen in en ik loop naar beneden. 'Nialler, waarom zo veel haast?' vraag ik aan hem. Ik bedoel, de bus komt niet naar ons toe, maar wij moeten naar de Tomlinsons, daar komt de bus aan om dan naar de vakantie plek te gaan. Eindelijk ga ik de mensen zien die ik misschien al maanden niet meer heb gezien.


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik lach zachtjes. 'Zal ik doen.' Ik sta ook op. 'Dani blijf zitten,' roep ik lachend naar boven. Dan draai ik me weer om en schenk een kop drinken in. Ik ga op het aanrecht zitten en zing zachtjes. Ik luister naar de geluiden op de trap en neem af en toe een slok drinken. Als ik wel weer te lang stil gezeten heb, spring ik van het aanrecht en loop de woonkamer weer in. Ik plof neer op de bank en leg mijn voeten op het tafeltje. Ik doe mijn haren in een hoge staart en speel wat met armbandjes om mijn pols. Ik kijk naar mijn omgevallen koffer en sta langzaam op om die recht op te zetten. Dan besef ik me dat mijn tas nog boven staat. Vlug ren ik de trap op en mompel een vlugge sorry. Ik kijk mijn kamef even rond en kijk naar alle studeerboeken van afgelopen jaren. Laat het je humeur niet verpesten, spreek ik mezelf toe. Ik pak mijn tas op en loop terug naar de andere twee. 'Lou pas op,' waarshuw ik hem en gooi de tas van de trap die onderaan de trap met een plof op de grond beland. Ik lach even en trek Dani in een knuffel. 'Ik heb er zoveel zin in,' zeg ik enthousiast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik glimlach als ik eindelijk Louis naar boven zie komen. Als hij zegt dat hij alleen mijn koffer meeneemt en dat ik zelf moet lopen, lach ik even. Ik spring van mijn koffer af en loop en kijk hoe Louis naar beneden gaat. Als hij beneden is en Hijmijn koffer op de grond zet, naast die van hem en Roos, komt Rosalie oppeens naar boven. 'Hi Roos' zeg ik. Ze vlucht haar kamer in en komt er snel weer uit. Dan knuffelt ze me. 'Ik heb er zoveel zin in' zegt ze. 'Ik ook hoor' lach ik. Dan loop ik de trap af en trek ik Roos mee. 'Thanks broer' zeg ik tegen Louis.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    "Zoals ik al zei. De lads wachten niet graag, voor je het weet zijn ze je 'vergeten'. Ja, dat gebeurt vaak met mij." Ik weet dat ze dat wil weten. "Waar is je zusje? We moeten over vijf minuten écht vertrekken, willen we mee." Ik grijns en kijk naar Shelley, ze is duidelijk mijn zusje. We lijken wel op elkaar, vinden mensen. Ik pak mijn koffer en weekendtas en zet die in de achterbak van mijn auto, eindelijk heb ik mijn rijbewijs! Ik zet ook Shelley's spullen erin. "Roep Elize, we moet nu gaan." Ik trek mijn jack aan en loop alvast naar de auto.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Elisabeth Amani Malik

    Mijn aandacht werd getrokken door Amir. Ik stak even mijn hand op en liep toen naar de gitaarkoffer. Die tilde ik op, bracht hem mee naar de bank en ging weer recht zitten. Soepel maakte ik de koffer open en haalde daar mijn gitaar uit. Ik trok eerst het elastiekje uit mijn pikzwarte haar, zodat het naar beneden viel en het fijner hing. Ik begon Lego House van Ed Sheeran te spelen, zonder naar mijn gitaar te kijken of ook maar een woord te zeggen. Verdiept in het liedje staarde ik naar buiten. Zelf vond ik het verschrikkelijk dat Amir zo was. Het liefste wilde ik dat onze band wat dichter groeide, maar ik wist dat, dat nooit zou gebeuren. In mijn hoofd praatte ik teveel, maar in de realiteit te weinig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    'Joshua!' zeg ik vrolijk als hij naar beneden loopt en een hand door mijn krullen haalt. We waren twee precies dezelfde jongens, als je ons naast elkaar zou zetten zou je geen enkel verschil zien.
    'Goedemorgen broertje, lekker geslapen?' vraagt hij als hij naar de kapstok loopt en zijn jas aantrekt. Ik grijnsde even vrolijk naar mijn tweelingbroer. 'Heerlijk geslapen, ik heb zo'n zin om hier even weg te zijn!' zeg ik als ik ook mijn jas aantrek en de trap op kijk. 'Arianne! Ben je klaar? We moeten echt zo gaan!' riep ik naar boven om beweging in mijn kleinere zusje te krijgen. Ze zal vast wel weer bezig zijn met haar make-up of zo.
    Met gefronsde wenkbrauwen keek ik Joshua aan, 'Rijd jij dadelijk naar Louis of zal ik rijden?' vroeg ik toen ik mijn autosleutels uit mijn zak haalde en ze vrolijk in de lucht hield.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Shelley Rae Horan
    Ik zucht en ga weer naar boven. 'Elize we moeten nu gaan' zeg ik tegen haar en ik pak haar volgepropte koffer en haar hand beet en ik loop met haar de trap af. 'Hier zijn we dan' zeg ik lachend tegen Niall en ik geef de koffer aan hem. Ik pak mijn jas en die van Elize en gooi die naar haar. 'Oké, we kunnen vertrekken' zeg ik glimlachend naar Niall.
    'Ik heb hier echt zo'n zin in' roep ik dan. Gewoon met zen vijftienen kamperen voor twee weken lang, ergens in een bos. Ik had het bos vrijwel meteen opgezocht en er was in de buurt een zwemparadijs en dergelijke, dus vermaken konden we ons wel.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amir Jaafar Malik
    Ik had me altijd afgevraagd waarom Elisabeth zo weinig zei maar het plafon vond ik op dit moment interessanter. Ik hoorde hoe Elisabeth van alles deed en opeens hoorde ik hoe ze gitaar begon te spelen. Ik gekende het liedje meteen en hoewel Elisabeth niet begon mee te zingen deed ik dat wel. En dat terwijl ik mezelf op de meest onmogelijke houdingen in de stoel probeerde te wurmen en eindige met mijn hoofd op de grond en mijn voeten in de lucht. En alsof het de normaalste zaak van de wereld was zong ik gewoon door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joshua Styles.
    Ik vroeg me echt af hoe Harry zo onwijs vrolijk kon doen op deze vroege morgen. 'Dat is mooi.' Glimlachte ik. Hij hoefde niet te weten dat ik bijna de halve nacht wakker had gelegen omdat ik iedereen weer onder ogen moest komen. Het liefste rende ik weg en ging ik onder de dekens liggen om er nooit meer onderuit te komen, maar die vlieger ging niet op. Harry's woorden brachten me terug in de harde realiteit. Ik hoorde Harry iets tegen Arianne zeggen en vervolgens zijn woorden naar mij. Ik schudde wild mijn hoofd heen en weer. Voor geen goud dat ik ging rijden, straks kregen we een auto-ongeluk omdat ik zo zenuwachtig ben. 'Rij jij maar, Haz.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik wil slapen maar ook weer niet omdat ik bang ben dat ik veel mis haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Elisabeth Amani Malik

    'Waar is Zayn?' Vroeg ik zachtjes toen het liedje was afgelopen en ik mijn gitaar een beetje beter stemde. Ik keek onder mijn wimpers door naar Amir die op een rare houden op de stoel zat. Of eerder lag, moet ik zeggen. De enige reden omdat ik wat vroeg, was dat we zo moesten gaan en ik op Zayn wachtte. Met Zayn had ik juist een heel sterke band. Wat me tegenviel was dat Zayn ook rookte. Maar als ik daar iets van zei, dacht ik dat hij kwaad zo worden. Nog een goede reden om niks over wat dan ook te zeggen. Nogsteeds keek ik Amir aan, in de hoop dat ie antwoord zal geven.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Demi, ik heb hetzelfde xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [okeej hahaj. Zelfde rol ongeveer kwa familie allebei zusjes + zelfde naam + dit = we lijken op elkaar. Just kidding hahaj ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    'Dat is mooi.' glimlachte hij nadat ik had verteld dat ik er zo'n zin in had. Op de vraag wie van ons zou rijden reageerde hij door zijn hoofd wild te schudden. 'Rij jij maar Haz.' zei hij en knikkend stopte ik de sleutels weer in mijn zak. Ik zag gewoon aan Josh dat er iets aan de hand was, geen idee wat, en waarom, maar er was iets met hem. Misschien was het wel mijn tweeling-instinct dat ik het aanvoelde dat hij niet op zijn gemak was, en zich druk maakte over iets. Het enige wat ik me af vroeg, was of ik er nu naar moest vragen, of dat ik er nog maar even mee moest wachten.. Ik wilde niet dat hij met een rotgevoel mee op vakantie zou gaan, want dan zou er toch niks aan zijn voor hem.. Ik zakte neer op een traptree, en leunde nonchalant op 1 elleboog achterover.
    'Josh? Is er iets?' vroeg ik toen ik naar hem keek van onder de veilige haven van de krullen die half voor mijn ogen hingen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.