• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Was opnieuw naar Skyfall, deze keer in 't Engels ^-^. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Depay schreef:
    Harry Edward Styles
    Grinnikend keek ik hoe ze zich uitrekte en als een klein kindje in haar ogen wreef. Ze liet zich daarna iets tegen mij aan zakken, zodat ze naar buiten kon kijken. 'Waar zitten we eigenlijk? Midden in het bos?' vroeg ze en lachend leunde ik weer achterover in mijn stoel. 'Ja, midden in het bos, zodat we even een tijdje geen last hebben van fans.' zei ik. Begrijp het niet verkeerd hoor, ik hield van de fans. Zonder hen was er geen One Direction en waren wij ook nooit zo groot geworden, maar dan nog. Soms gingen ze wel een beetje te ver door je op te wachten bij je huis. En als je dan even thuis was met je familie stonden ze alweer op de ramen te kloppen en de deurbel in te drukken, net zolang totdat ik open deed en een handtekening gaf, of een foto met ze nam. Nee, ik hield van de fans, maar een tijdje rustig aan en wat privacy hebben, stelde ik toch wel op prijs.

    Dessy Tamara Payne
    Zayn glimlachte terug en hij ging half over me heen hangen om maar naar buiten te kunnen kijken. 'Hoera! Dan kan ik eindelijk weer een sigaret op steken.' zei hij blij en grinnikend leunde ik wat naar achter, zodat ik zijn beeld helemaal niet meer belemmerde. 'Jij met je sigaretten.' zei ik toen ik lachend mijn hoofd schudde. Ik had zelf ook een tijdje gerookt, maar uiteindelijk vond ik het toch niet zo geweldig. Het was begonnen toen een meisje uit mijn oude 'vriendengroep' me een sigaret aan had geboden, gewoon om te proberen, en ik had het alleen maar gedaan om erbij te horen. Telkens in de pauzes gingen we naar buiten, en stonden we met z'n allen te roken, en stoer dat ik me voelde. Liam was erachter gekomen, en die had meteen mijn sigaretten afgepakt en ze weg gegooid. We hadden een tijd gepraat over wat roken met je deed, en hoe slecht het voor je was, en sindsdien had ik geen behoefte meer gehad om te roken, maar ik wist hoe verslavend het kon zijn.


    Maddison Nadja Payne.
    'Ja, midden in het bos, zodat we even een tijdje geen last hebben van de fans,' zei hij en ik knikte begrijpelijk. Fans waren vaak aardig, maar wel irritant. Ze konden zoveel lawaai maken. Mijn ogen gleden over de bomen, die als een groene waas voorbij geschoten kwamen. 'Ik hoop wel dat het mooi weer wordt,' zei ik toen. Ik had geen zin in kamperen als het alleen maar zou regenen en koud zou zijn. Met mijn vingers plukte ik aan de grijze stoelen van de bus, de stof was prikkelig en was ruw als je eroverheen wreef, maar was wel warm.

    Zayn Javadd Malik.
    'Jij met je sigaretten,' zei Dessy en schudde lachend haar hoofd. Ik trok een schijnheilig gezichtje naar haar en stak mijn tong uit. Ik kon er ook niets aan doen dat ik verslaafd was, het gaf me af en toe gewoon een uitgang, alsof ik mijn stress even los kon laten. Al vaak genoeg had ik geprobeerd te stoppen, maar tevergeefs. Ooit zal er wel een einde aan komen, want roken was nu eenmaal slecht voor je stem. En zingen deed ik nou eenmaal liever dan roken. Ik wist dat Dessy ook ooit gerookt had, dat had Liam me eens verteld en keek even de bus rond om bij de gezichten te bedenken of ze ook rookten. Volgens mij was alleen Amir de enige die dat net als ik ook deed. Dat werd de broederband maar weer eens versterken dan.

    [Leef topic, leef! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    {Waar kan ik met Niall binnenvallen? Dan leeft het topic ook weer een beetje ^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ze zijn aangekomen, toch?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Verkeerde]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik moet echt eens opletten waar ik schrijf]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@DeGeneres, Ja, ze zijn aangekomen c:]


    That is a perfect copy of reality.

    nessje schreef:
    {Waar kan ik met Niall binnenvallen? Dan leeft het topic ook weer een beetje ^^}

    [ Liam is alleen op dit moment (:]


    •*• Lululu •*•

    Joshua Styles.
    Ergens midden in het bos stopte de bus, ik merkte wel dat sommige heel opgewekt deden of de rest juist heel erg rustig waren. Ik beet op mijn lip en schudde zachtjes Arianne wakker. 'We zijn er,' mompelde ik zachtjes, waarna ik met mijn ogen Harry op zocht, maar die vond ik niet zo gauw in de groep, aangezien iedereen nu aan het op staan was of zo snel mogelijk de bus uit wilden lopen. Dit ging nog best wel een lange tijd worden... Een zucht verliet mijn mond en ik leunde met mijn hoofd tegen de stoelleuning aan, gewoon zodat Arianne op haar eigen manier wakker kan worden.
    [En ik wacht nog altijd op een reactie van Aria (:]


    DeGeneres schreef:
    Lucas ''Luc'' Adkins.
    'Nou ja, wie weet, als je het wat over dreven had gemaakt... Oke, nee, laat maar, slecht idee.' Ik trok een raar gezicht en stopte mijn flesje water terug in de tas. 'Je moest naar een gekkenhuis?' Een per ongelukke grinnik verlaat mijn mond. 'Sorry, daar mag ik niet om lachen. Hoezo?' Maar een grijns kon je volgens mij niet onderdrukken op mijn gezicht. 'Hm, je bent slim. Oke. Dan help ik jou daarmee, en dan help jij mij met hun.' Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Ik bind ze gewoon vast aan het bed en zo moet het lukken, niet waar?' Een twinkeling verscheen in mijn ogen. Niet eens zo'n heel slecht idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pebble schreef:
    (...)

    Maddison Nadja Payne.
    'Ja, midden in het bos, zodat we even een tijdje geen last hebben van de fans,' zei hij en ik knikte begrijpelijk. Fans waren vaak aardig, maar wel irritant. Ze konden zoveel lawaai maken. Mijn ogen gleden over de bomen, die als een groene waas voorbij geschoten kwamen. 'Ik hoop wel dat het mooi weer wordt,' zei ik toen. Ik had geen zin in kamperen als het alleen maar zou regenen en koud zou zijn. Met mijn vingers plukte ik aan de grijze stoelen van de bus, de stof was prikkelig en was ruw als je eroverheen wreef, maar was wel warm.

    Zayn Javadd Malik.
    'Jij met je sigaretten,' zei Dessy en schudde lachend haar hoofd. Ik trok een schijnheilig gezichtje naar haar en stak mijn tong uit. Ik kon er ook niets aan doen dat ik verslaafd was, het gaf me af en toe gewoon een uitgang, alsof ik mijn stress even los kon laten. Al vaak genoeg had ik geprobeerd te stoppen, maar tevergeefs. Ooit zal er wel een einde aan komen, want roken was nu eenmaal slecht voor je stem. En zingen deed ik nou eenmaal liever dan roken. Ik wist dat Dessy ook ooit gerookt had, dat had Liam me eens verteld en keek even de bus rond om bij de gezichten te bedenken of ze ook rookten. Volgens mij was alleen Amir de enige die dat net als ik ook deed. Dat werd de broederband maar weer eens versterken dan.

    [Leef topic, leef! (: ]


    Harry Edward Styles
    'Ik hoop wel dat het mooi weer wordt.' zei ze toen ze naar buiten keek, naar de groene waas aan bomen die voorbij kwam. Ik zag hoe ze met haar vingers de stoelen in de bus aan het kapot maken was, en de stof ervan af plukte. Ik keek er even met opgetrokken wenkbrauwen aan en keek toen weer naar buiten uit het raam. 'Jawel, het zal vast wel lekker weer worden, en anders kunnen we gezellig buiten in de regen dansen.' zei ik grijnzend toen ik haar even in haar zij prikte. 'Ga jij dan samen met mij dansen?' vroeg ik op een flirterige toon.

    Dessy Tamara Payne
    Hij trok een schijnheilig glimlachje en stak daarna zijn tong naar me uit. Grinnikend richtte in mijn blik weer op de bomen die buiten voorbij schoten, en ik keek hoe we steeds dieper het bos in gingen. Er viel een stilte tussen mij en Zayn, gewoon, omdat ik niks meer wist te zeggen, en het was geen ongemakkelijke stilte, die er wel altijd waren als er een stilte was tussen mij en andere mensen. Ik zuchtte toen ik merkte dat de bus steeds langzamer ging rijden en mijn voeten gleden weer terug in mijn hakken die ik onder mijn stoel had geschoven. Ik haalde een hand door mijn lange blonde haren. 'Waar zijn we in hemelsnaam?' vroeg ik aan Zayn toen de bus stopte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maddison Nadja Payne.
    'Jawel, het zal vast wel lekker weer worden, en anders kunnen we gezellig buiten in de regen dansen,' zei hij grijnzend toen hij me even in mijn zij prikte. Lachend maakte ik een rare beweging, waardoor ik bijna van mijn stoel af viel. Gelukkig stond er een stoel voor mij, waar ik tegenaan viel. 'Haz!' Vlug ging ik weer goed zitten, voordat de bus zou gaan remmen, anders zou ik echt op de grond liggen. Daarna prikte ik hem vlug terug in zijn buik. Hij was gespierd, waardoor het harder aanvoelde dan ik verwachtte, maar het gelukkig niet pijn deed. 'Ga jij dan samen met mij dansen?' vroeg hij op een flirterige toon en ik voelde mijn wangen licht kleuren, maar besteedde er vrij weinig aandacht aan. Even bedacht ik wat ik moest zeggen, zijn opmerking had me aardig van mijn stuk gebracht. 'Ja, natuurlijk ga ik dan met je dansen!' grijnsde ik toen breed naar hem. 'Alleen ben ik niet zo'n geweldige danser als Liam,' lachte ik verder en zette Harry's beanie wat beter op mijn hoofd.

    Zayn Javadd Malik.
    'Waar zijn we in hemelsnaam?' vroeg Dessy toen ze een hand door haar lange blonde haren had gehaald en ik haalde mijn schouders op. 'In het bos,' was mijn kinderachtige opmerking. 'Nee, serieus. We zijn zo'n 50 kilometer van huis, midden in het bos op een camping die we voor een deel afgehuurd hebben. Onze slaapplaatsen zijn afgezonderd van de rest van de camping, waardoor de gasten ons niet lastig zullen vallen en wij hun niet. Verder weet ik het niet zo goed, de anderen hebben hier meer aandacht aan besteed dan ik als ik heel eerlijk ben,' zei ik en voelde of mijn kapsel nog goed zat. Yep, het was nog goedgekeurd. Ik strikte mijn schoenen opnieuw en keek even naar het vestje van Dessy, waar ik op gekwijld had, in de hoop dat het droog was. Ik wilde liever niet zonder mijn jack naar buiten, het was daar behoorlijk koud.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [xElounor -> Besar]


    Do what people say you can't.

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."