• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    'Dan vroeger' mompelde ik en ik keek onder mijn wimpers naar Amir. 'Je gebruikt drugs. Je krijgt steeds meer problemen. Je hangt steeds overal op straat rond. Wat, wil je weg ofzo? Je hebt nog geen een keer naar je eigen broer zijn muziek geluisterd. Geef je uberhaupt wel iets om je familie?' Vroeg ik zacht. Ik schrok van mezelf. Zoveel had ik nog nooit gepraat, en hiermee zou ik nog eens ruzie kunnen krijgen ook. Op dit soort momenten zou ik het liefst willen dat Zayn erbij was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arriver schreef:
    [Ik denk dat ik ga slapen x]


    [Goodie night, my dear!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Terwijl Dani negint te zingen spring ik op Louis zijn rug. 'Jij vind ons gek?!' Ik grinnik. 'Ik denk dat je dan een paar interviews moet terug kijken,' lach ik. Ineens hoor ik een gil en kijk om. Ik barst in lachen uitben spring van Louis zijn rug af. 'Hoe heb je dit voor elkaar gekregen,' vraa ik met een grijns. Ik trek Dani overeind en zet de bank recht, althans ik du een poging,maar het lukt niet. Ik ga gewoon op de nieuwe bovenkant zitten en grijns. Doordat de nieuwe bovenkant niet stabiel is kantelt die weer. En lachend rol ik over de grond. Ik grinnik en ga langzaam recjt op staan. 'Lou kan je de bank recht zetten,' vraag ik hem en trek een pruillip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wooow, jullie gaan snel! Ik ga even mijn spullen inpakken en dan reageer ik (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Mijn topics,

    heb ik nog iets gemist?]


    Do what people say you can't.

    Amir Jaafar Malik
    Ik kneep mijn handen even samen tot vuist en je kon zeggen dat ik zeker gekwetst was door Elisabeth haar worden. "Moest ik mijn 5 jarige zusje nou echt gaan uitleggen dat als je eenmaal de fout in gaat, je er aan vast zit op straat. "Je weet best dat ik heel veel om de familie geef." Sisten in vel. "En dat ik nooit iemand van jullie een vlieg kwaad zou doen." Ja, ze had me redelijk boos gemaakt. Maar het deed toch gewoon pijn om te zien hoe ze telkens bang voor me was. Wat er op straat gebeurden nam ik niet mee naar huis, Valverde de drugs. Dus ik snapte het probleem niet. Ik schudden mijn hoofd en liep weer naar de keuken om via de achterdeur weer de tuin in te lopen en een sigaret op te steken.

    [ik word net gebeld door werk om een paar uurtjes te komen werken. Ik weet ds nog niet hoelaat ik terug ben. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Tromelend op het aanrecht wachtte ik op Dessy en Madisson. Ik was al lang klaar met pakken en wachtte nu oo mijn zusjes die er iets langer over deden. Na vijf minuten te hebben gezeten hoorde ik allemaal kabaal bij de trap." Let's go," hoorde ik Dessy enthousiast roepen. Ik grinikte zachtjes en pakte mijn eigen koffer. Ik deed de achterbak van mijn auto open en gooide mijn weekendtas erin, waarna ik ook Dessy's koffer aanpakte en hem erop legde. Zuchtend keek ik Dessy aan. " Weet jij waar Madisson is?" vroeg ik aan haar. " Madisson kom nou, we komen te laat," schreeuwde ik naar boven. Ik keek op mijn horloge en zag dat we nog maar een half uur hadden om aan te komen bij de Tomlinsons en het was nog minstens een half uur rijden.


    •*• Lululu •*•

    Maddison Nadja Payne.
    Haastig raapte ik de laatste kleine dingetjes bij elkaar. Telefoonlader, check. Parfum, check. Skisokken voor als ik het 's nachts koud krijg, check. Vlug propte ik de spullen in mijn wit met roze gebloemde koffer, waarna ik hem dichtmaakte en mijn kamer even rondkeek. Ik trok snel mijn lage rode allstars aan en trok mijn rode vest over mijn wit hempje, voordat ik mijn lange blonde haar nog een keer doorkamde en het over een schouder gooide. Langzaam rolde ik mijn koffer naar de trap, waarna ik hem trede voor trede naar benede tilde. Halverwege de trap ging het mis. Mijn voet zette ik verkeerd neer, waardoor ik over mijn koffer struikelde en van de trap viel. Een luide gil verliet mijn mond en gestommel klonk, waarna ik met een klap op de grond belandde. Een traan van de pijn liep over mijn wang. 'Au,' kreunde ik zacht, waarna ik over mijn achterhoofd wreef.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Javadd Malik.
    Geconcentreerd staarde ik naar mijn spiegelbeeld. Ik was al een halfuur bezig met mijn haar, en op de een of andere manier wilde het niet lukken. Ik werd er enorm chagrijnig van. Ik haalde een hand, pakkerig van de gel, door mijn haar. Eindelijk zat het goed. 'Halleluja,' mompelde ik, waarna ik mijn enorme weekendtas over mijn schouder hing en de trap af liep. Daar zag ik Elizabeth op de trap zitten. 'Beth,' zei ik, waarna ik een kus op haar hoofd drukte. Ik wurmde me langs haar heen en liet de tas op de grond vallen. 'Kom, we gaan!' riep ik en griste mijn autosleutels uit mijn jaszak. In de kamer zag ik Amir. 'Am, kom, let's go!' ik greep zoveel mogelijk spullen vast en legde ze in de auto, waarna ik ongeduldig een sigaret op stak, wachtend op mijn broertje en zusje.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne
    Niet veel later strompelde Madisson ook van de trap af, maar het ging mis. In slowmotion zag ik hoe ze van de trap viel en met een ongelukkige smak terecht kwam. Ik zag een traan over haar wang glijden , ze jammerde zacht. Ik snelde naar haar toe." Mad, gat het," riep ik paniek. Ik knielde bij mijn kleine zusje neer en keek haar bezorgd aan." Heb je iets gebroken, moeten we naar het ziekenhuis?" vroeg ik nogsteeds in paniek.


    •*• Lululu •*•

    (Holy Jesus.. Wat heb ik allemaal gemist??)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maddison Nadja Payne
    In paniek kwam Liam op me afrennen. 'Mad, gaat het?' vroeg hij bezorgd. Ik knikte zacht. 'Heb je iets gebroken? Moeten we naar het ziekenhuis?' Ik schudde mijn hoofd, maar dat deed zeer. 'Nee,' zei ik, mijn hoge stem klonk zachter dan normaal. 'Heb alleen een beetje hoofdpijn.' Voorzichtig stond ik op en keek naar de trap, waar mijn koffer nog stond. 'Wil je die pakken? Dan ga ik even een asperine pakken.' Ik liep vlug door naar de keuken, waar ik een glad water pakte en het het samen met het pilletje achterover sloeg. Daarna liep ik terug naar de gang.

    [Ik ga nou naar huis vanuit vakantie, dus kan vanavond pas weer reageren.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne
    Ze zei dat het wel ging en vroeg vervolgens of ik haar koffer wou gaan halen. Madisson liep naar de keuken om een aspirine te gaan halen terwijl ik naar boven liep en haar loodzware koffer naar beneden droeg. Wat nemen vrouwen wel niet mee? Zo lang gingen we niet kamperen. Ik legde de laatste koffer in de achterbak waarna ik de achterbak dicht deedt. Ik liep het huis binnen en zei tegen Dessy :" Ga maar alvast in de auto zitten wij komen eraan." Na dat ik dat gezegd had liep ik naar de keuken waar madisson was." Gaat het al wat beter, we moeten nu vertrekken anders komen we te laat ."


    •*• Lululu •*•

    Curlies schreef:
    (Holy Jesus.. Wat heb ik allemaal gemist??)

    [Niet veel eigelijk, gewoon dat mensen bezig zijn met inpakken, om dan opweg te gaan naar Louis' huis (: En de fans komen nu alvast aan op de plaats van bestemming.]


    That is a perfect copy of reality.

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Als mijn zus me helpt overeind staan, gaat ze op de nieuwe bovenkant zitten, die bovenkant is ook niet stabiel en ze valt zelf ook op de grond. Ik begin dan ook te lachen. Dan zie ik dat de familie Horan er al is. Ik loop naar hun toe en zeg 'Welcome in our crazy housee' en ik lach even. Dan ga ik weer naar Rosalie toe die iets aan Louis vraagt. 'Louis is blijkbaar in een trans, dus we zetten die bank samen wel goed' zeg ik lachend tegen Rosalie, 'als het ons uberhaupt lukt' vervolg ik lachend mijn zin.


    That is a perfect copy of reality.