• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Joshua Styles.
    Een nadeel aan het tweeling zijn, Harry voelden volgens mij aan dat ik me niet lekker voelden en zijn woorden bevestigde dat alleen maar. Ik draaide mijn hoofd weg en beet op mijn lip. 'Nee, nee, er is niets. Maar je maar niet druk...' Ik schonk hem een zwakke glimlach en van binnen voelden ik me weer een watje omdat ik niet durfde te zeggen dat ik vreselijk bang was om iedereen weer opnieuw te zien. Bijna had ik gevraagd of we niet gewoon hier in huis konden blijven. 'Is Arianne al klaar?' Vroeg ik toen maar aan hem, om van onderwerp te kunnen veranderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik ga slapen. Hopelijk gaan jullie niet te snel... Haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    'Nee nee, er is niets. Maak je maar niet druk.' zei hij nadat hij zijn hoofd had weggedraaid en me uiteindelijk toch een nep glimlachje schonk. 'Is Arianne al klaar?' vroeg hij me uiteindelijk, en ik wist gewoon dat hij dat deed om maar ergens anders over te praten. Hij had met die actie zojuist bevestigd dat er echt iets aan de hand was, en dat hij zich echt niet goed voelde. Ik stond op en ging voor hem staan. Mijn handen plaatste zich stevig op zijn schouders, zodat hij er niet meer onderuit kon.
    'Niet liegen Josh, ik zie toch aan je dat er iets is.' zei ik toen ik hem doordringend aankeek. 'Vertel het alsjeblieft, ik wil niet dat je met een rotgevoel meegaat!' zei ik gefrustreerd. Gefrustreerd omdat hij mij misschien niet genoeg vertrouwde om het te vertellen, en gefrustreerd omdat ik wilde dat hij zich goed voelde..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Slaap lekker Demi :]]


    That is a perfect copy of reality.

    Joshua Styles.
    Helaas had Harry me door, zoals altijd. Ik deinsde een stuk achteruit toen hij naar me toe kwam gelopen, maar hij had zijn handen al op mijn schouders geplaatst. Ik piepte wat woorden, maar veel zinnings kwam er niet uit. Ik wilden eigenlijk nog een keer zeggen dat ik me helemaal honderd procent voelden, dat alles toppie ging, maar hij zou me toch niet geloven, dus misschien was de waarheid maar beter. 'Ikbenbangomiedereenopnieuwterugtezien.' Mompelde ik toen aan elkaar, hij had het vast niet verstaan en ik had geen zin om het opnieuw te herhalen. Mijn zenuwen gevoel werd dan alleen maar erger. Waarom kon ik niet gewoon zo zelfverzekerd als Harry zijn?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oké, nu vraag ik mij af waarom Josh bang is om iedereen terug te zien..]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson
    Jullie zijn allebei gek!" Gilde ik lachend n voelde me al een stuk opgewekter nu mijn zusjes om me heen hingen. Ik ging voor de raam staan en keek of er al een spoor van herkenning verscheen maar die bleef uit. Ik zuchten en liet me achterover op de bank vallen. "Gek, gek, gek, mijn zusjes zijn gek." Zong ik heel hard en verwachten elk moment iets onverwachts van ze.

    Amir Jaafar Malik
    Ik smakte even met mijn mond waar geen spoor van speeksel meer in zat en trok een vies gezicht. "Ik heb Zayn opgegeten." Mompelde ik dood serieus waarna ik mezelf op de grond liet vallen en een verloren fles cola naast de stoel vandaan viste. Meteen nam ik een grote slok maar het hielp niets, want de droogte bleef. "Eten!" Alsof ik het beste idee van de wereld had verzonnen kroop ik naar de keuken en haalde wat zakken chips tevoorschijn. Die had ik wel nodig in dat bos als ik een vreetkick kreeg van de wiet. Ik propten er wat in mijn extra tas terwijl ik er eentje nu al opentrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    'En hoezo zijn wij nu weer gek?' vraag ik dan lachend aan Louis. Dan loop ik naar de bank en ga ik er op staan en zeg ik 'Louis is gek, gek, gek, en mijn broer, daarom zijn wij ook gek, omdat we gek zijn geworden door Louis' en ik lach even. 'Mijn god, wanneer komen ze nou? Die freaking bus komt al over een half uur' zwg ik dan geïrriteerd. Dan ga ik op de rand van de bank staan en valt de bank om. Ik geef een gil van schrik en ik val op de grond.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    Ik start de auto en rij weg. Ik rij naar Louis' ouders hun huis. Als ik geparkeerd heb stap ik naar buiten. "Lou! Ik ben er ook!" Roep ik, beter dat ik dat maar niet meer doe. Ik pak alles uit de achterbak en geef iedereen zijn eigen spullen. "Is de bus er al?" Vraag ik. Ik zet mijn spullen op de grond en kijk naar Shelley en Elize. "Leg maar neer, jullie tassen zijn veel te zwaar!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Shelley Rae Horan
    Ik sleur mijn koffer ook mee en leg die als ik binnen ben neer. 'Hi everyone' mompel ik zachtjes.
    Dan loop ik weer terug en pak ik de spullen van Elize en trek ik Elize mee. Dan leg ik ook haar spullen neer. 'Ja, wanneer komt die bus en waar zijn al die andere?' vraag ik dan. Ik zucht en ik zie half dat Dani van de bank valt. Stiekem vindt ik het best wel grappig, iedereen weet dat je niet op de rand van de bank moet gaan staan.


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Verschrikt keek ik op naar Amir. Ik schoof bang een stukje verder weg. Ja, ik was goedgelovig, zo was ik nou eenmaal. Ik drukte ter bescherming mijn gitaar tegen me aan en kreeg grote ogen. Hij maakt maar een stom grapje. Alsnog was ik bang voor hem. Dalijk was het waar. Ik besloot maar om snel naar de trap te rennen en daar te zitten. Zo was ik uit de buurt van Amir. Wie weet wat hij allemaal kon doen. Ik keek naar boven, en daarna weer naar Amir.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amir Jaafar Malik
    Met mijn grote bloeddoorlopen ogen keek ik toe hoe Elisabeth naar de trap vluchten en niet begrijpend stak ik nog een hand chips in mijn mond. Het was me al lang duidelijk dat ze bang voor me was, maar ik had nooit begrepen waarom? Naar mijn idee kwam ik totaal niet intimiderend over en al hellemaal niet naar mijn familie toe, aangezien die veel voor me betekende. "Ik heb em niet echt opgegeten hoor, als je dat soms denkt." Zei ik met volle mond en spoelde de resten weg met de cola. Raar kind.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth Amani Malik

    Een opluchting. Ik hield mijn mond stijf dicht. 'Waarom ben je anders?' Fluisterde ik, niet
    begrijpend. Die vraag was een hele opluchting. Er ging een last van mijn schouders af. Vroeger was Amir zo'n vrolijke jongen, maar nu is ie anders. Nu op het antwoord afwachten en voorlopig niks meer zeggen, dan veroorzaak je alleen maar problemen, Elisabeth. Toch was het raar om kennis te maken met anderen. Ik had eerlijk gezegd de broers en zussen van Zayn's vrienden nog nooit gezien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amir Jaafar Malik
    Niet begrijpend keek ik mijn jongere zusje op de trap aan. "Anders dan wat?" Vroeg ik terwijl ik op mijn dooie gemakje nog wat chips naar binnen werkten. Ik wist niet of het door de drugs kwam dat ik Elisabeth niet begreep of omdat het gewoon een rare vraag was, maar ik begreep hem in ieder geval niet. Ik veegde mijn hand schoon aan mijn broek en streek en daarna mee door mijn haar om vervolgens de zak op tafel te gooiden en mijn muts op te zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik denk dat ik ga slapen x]


    That is a perfect copy of reality.