• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xElounor schreef:
    [Mijn topics,

    heb ik nog iets gemist?]

    [Hetzelfde als wat ik tegen Curlies heb gezegd (:]


    That is a perfect copy of reality.

    (Waarschijnlijk kan ik pas rond 4/5 uur reageren. Ik ben nogal moe van het shoppen D: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Maakt niet uit, het is hier nu toch rustig (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [ ik ben vanaf morgen een week nie online ik ga op vakantie :Y). Ze mogen Liam dan wel besturen!]


    •*• Lululu •*•

    Elisabeth Amani Malik

    Ik knikte en slenterde naar mijn gitaarkoffer, die ik op tilde en mijn jas aandeed. Mijn hoofd hing wat naar voren en ik staarde naar de grond. Sloffend liep ik Zayn achterna en drukte nog een kus op zijn wang. Ik ging voorin de auto zitten, wetend dat Amir toch achterin wilde zitten. Ik wilde niet naast een boze Amir zitten. Snel deed ik de gordel om en dook weg in mijn jas. Stil bleef ik zo zitten. Als eerst zouden we naar Louis' huis gaan, daar kwam iedereen om door de bus opgehaald te worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Om halfdrie ben ik er een uurtje niet. Met zusje naar logopedie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Mallory, ik heb erbij gezet dat je afwezig bent, is dit de goede datum? (:
    @Purrfect, Is goed
    @Curlies, Is goed]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 12:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dinaggo schreef:
    Joshua Styles.
    Helaas had Harry me door, zoals altijd. Ik deinsde een stuk achteruit toen hij naar me toe kwam gelopen, maar hij had zijn handen al op mijn schouders geplaatst. Ik piepte wat woorden, maar veel zinnings kwam er niet uit. Ik wilden eigenlijk nog een keer zeggen dat ik me helemaal honderd procent voelden, dat alles toppie ging, maar hij zou me toch niet geloven, dus misschien was de waarheid maar beter. 'Ikbenbangomiedereenopnieuwterugtezien.' Mompelde ik toen aan elkaar, hij had het vast niet verstaan en ik had geen zin om het opnieuw te herhalen. Mijn zenuwen gevoel werd dan alleen maar erger. Waarom kon ik niet gewoon zo zelfverzekerd als Harry zijn?


    Harry Edward Styles
    'Ik ben bang om iedereen opnieuw terug te zien.' mompelde hij snel en ik liet hem los en haalde snel mijn hand door zijn krullen heen. Mijn lieve onzekere broertje. Ik kon er wel om lachen hoor want hij had totaal geen reden om bang te zijn, iedereen mocht hem en kon goed met hem omgaan volgens mij. 'Waarom dan? Iedereen vind je toch aardig!' zei ik grijnzend toen ik mijn beanie van de kapstok griste en over mijn bruine krullen heen trok. 'Niet zo onzeker zijn!' zei ik vrolijk.

    [Kijk wat ik net vond haha!

    ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dessy Tamara Payne
    'Yo.' zei ik glimlachend toen ik naar de auto liep. Ik opende de kofferbak en tilde met grote moeite mijn overvolle, zware koffer op. Ik gooide hem zo goed als het ging in de kofferbak en ik sloot hem weer. Ik leunde nonchalant tegen de auto toen ik nog snel een smsje stuurde naar mijn beste vriendin dat ik op vakantie ging, en dat ik haar snel weer zou zien. Ik kreeg al snel een berichtje terug met 'Veel plezier, ik zal je missen.' en grinnikend gooide ik mijn iPhone weer in mijn tas. Liam en Madisson waren er nog steeds niet en zuchtend liep ik het huis weer binnen.
    'Liam! We komen te laat, schiet op!' riep ik door het huis heen en ik ging weer terug naar de auto. Ik opende de deur van de passagierskant en plofte neer op de comfortabele autostoel, wachtend op Liam en Madisson.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Arriver schreef:
    [@Mallory, ik heb erbij gezet dat je afwezig bent, is dit de goede datum? (:
    @Purrfect, Is goed
    @Curlies, Is goed]
    [ Ben weg tot de vijfde ]


    •*• Lululu •*•

    Amir Jaafar Malik
    Ik trapte mijn sigaret uit en slenterde met mijn koffer en rugtas naar de auto. Ik gooide mijn koffer achterin de kofferbak en ging achterin zitten. Ik had even totaal geen behoevte aan gezelschap. Ik stopten mijn oortjes in mijn oren en ging onderuitgezakt inde stoel zitten om vervolgens doelloos naa buiten te staren. Ik had er dus echt geen zin in.

    Louis William Tomlinson
    "Niall!" Gilde ik vanaf de grond. Niet dat ik hem al zag, maar alsnog. "Mijn zusjes zijn gek geworden!" Gilde ik rolde over de grond heen onder de tafel. Dat kreeg je ervan als ik me ging vervelen. Dan ging Ik stomme dingen doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nvm

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 13:35 ]


    Do what people say you can't.

    [Laat maar, logopedie van zusje gaat niet door. Logopediste is ziek ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik zal vandaag denk ik niet meer reageren, moet zo trainen tot 6 uur -.- maar heeeel misschien vanavond nog]


    Do what people say you can't.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik spring op als ik stemmen hoor. Met een opgetrekken wenkbrauw kijk ik naar Louis. 'Kom onder die tafel vandaan, we hebben gasten.' Ik kijk naar de binnenkomers. 'Nialler,' roep ik enthousiast en vlieg hem om zijn hals. 'Lizzy,' begroet ik Elize en geef haar ook een knuffel, ik weet niet waarom ik haar zo noem. Ik denk door dat er liz in haar naam staat, Elize. Met een grijns kijk ik naar Shelley. 'Hallo Shell,' grijns ik en knuffel haar ook. Ik had ze te lang niet gezien. 'Jullie zijn de eerste,' grijns ik. Ik kijk naar Louis onder de tafel. Met een lachje rol ik even met mijn ogen. Dan kijk ik naar Dani. 'Nee, we laten de bank zo staan, is een keer wat anders.' Ik grijns en lach vrolijk. Ik bijt op mijn lip en kijk vrolijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne