• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik kijk op als Rosalie zegt dat Louis onder de tafel vandaan moet komen en lach dan even, want Louis ligt ook echt onder de tafel. Ik sta op en trek Louis onder de tafel vandaan, 'Zo, en nu mag jij ons gaan uitleggen waarom Roos en ik gek zijn, en misschien kan je ook je gasten gaan begroeten' zeg ik tegen hem en ik lach weer even. Dan laat ik Louis los en ga ik op de nieuwe bovenkant van de bank zitten. Dan komt mijn moeder naar beneden die gelijk zegt 'Dani, wat heb je nu weer gedaan, kom onmiddelijk van die bank af!'
    Ik zucht en kom van de bank af, ik loop naar de keuken en mompel dan snel sorry. Vanaf de keuken kijk ik toe hoe mijn moeder de bank goed zet en dan naar Louis toe gaat om hem op zijn kop te geven omdat hij er niks van heeft gezegd. Dan loop ik weer uit de keuken en ga ik naar Rosalie. Als mijn moeder weer weg is zeg ik tegen haar 'Waarom gaan we onze ouders niet gewoon irriteren, en die bank weer omgooien, ik bedoel, we zijn zo toch weg' en ik lach even. Dan kijk ik haar aan en vraag ik 'Nou, wel of niet?'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Is er nog iemand voorlopig afwezig?, dan kan ik dat er ook even bij zetten (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [Nou ja ik dus van 4 januari tot 6 ofzo haha x ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan zet ik dat er volgende week wel bij xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan je btw even reageren met Rosalie xd?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Hoe moet ik reagereb? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Good question, ik verander mijnes wel wat (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [Niet teveel off topic gaan, dan is het topic meteen vol..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Niet teveel off topic gaan, dan is het topic meteen vol..]


    [We zijn pas op de 6e pagina. Het is niet meteen vol, hoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arianne Rowene Styles

    ''Wacht even!'' schreeuwde ik naar beneden en sprong met al mijn gewicht op mijn koffer. Daarna ritste ik snel mijn koffer dicht en zuchtte diep. Dat was alles, hoopte ik. Ik keek even snel in de spiegel en knikte goedkeurend naar mijn make-up. Gewoon eyeliner, mascara en wat oogpotlood, ik houd het liever wat simpel. Ik strompelde naar beneden met mijn koffer en keek de jongens glimlachend aan. ''Wie gaat er rijden?'' vroeg ik aan de twee. Josh en Harry waren identiek, wat ik juist zo grappig aan ze vond. Ik was best wel enthousiast over het kamperen, ook al was ik niet zo'n kampeermens eigenlijk. Maar het samenzijn met de anderen leek me juist leuk. Het ging zeker gezellig worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    "Maar mam!" Jammerde ik terwijl ze me me aan mijn benen onder de tafel vandaan trok. "Je bent godverdomme 21 Louis William Tomlinson, gedraag je ook zo." Ik keek even lelijk. "Behandel me dan ook als een 21 jarige." Mompelde ik en krabbelde overeind. "Het is goed met je." En mijn moeder liep weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik loop naar Louis toe en zeg dan 'Ahww, arme Louis moet volwassen worden van mammie' en ik lach even, als ik zie dat onze moeder weg is, zet ik die bank gewoon weer in de oude stand en ga ik er weer opzitten. 'Ik vraag me echt af waarom onze moeder zo gestrest is, als ze het niet fijn vindt, dat ik met mijn oudere broer en zus wegga, dan moet ze dat gewoon zeggen' zeg ik dan. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze zo moeilijk doet, ik bedoel, we zijn met vijftien, en er zitten redelijk wat mensen rond de 17 tussen, so what is her problem then?


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    Ik grijns en loop naar Louis. "Dag mevrouw Tomlinson." Grijns ik waarna ik zwaai. "Lou, dit zijn mijn zusjes. Elize en Shelley." Ik wijs ze aan en grijns. "Shell, kom dan naar binnen." Zeg ik als ze nog steeds op haar koffer zit. Ik help haar de spullen naar binnen te brengen en kijk op de klok. "Dit word awesome!" Roep ik vrolijk. "Dani!" Ik loop naar haar toe en omgels haar. Dani ken ik wel, niet heel goed… maar toch. "Hoe gaat het? En wat doe je?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    'Hi Nialler' zeg ik als Niall naar mij toekomt. 'Wat ik doe, i don't know, mijn ouders, broer en zus irriteren misschien' zeg ik dan lachend tegen hem. Als hij zegt dat hij er heel veel zin in heeft, lach ik en zeg ik 'Iedereen heeft er wel zin in, ik bedoel, voor het eerst in misschien wel jaren dat we met ze'n alle iets gaan doen. Ik heb er ook heel veel zin in'. Ik kijk rond, 'Waar blijft de rest zeg, straks kunnen we niet eens in de bus stappen. Jullie waren dan gelukkig wel optijd en als eerste, maar zelfs jullie waren aan de late kant' zeg ik en ik glimlach naar Niall.


    That is a perfect copy of reality.