• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Joshua Styles.
    Af en toe maakte Arianne wat geluidjes in haar slaap, wat er ongelooflijk schattig uitzag. Ik voelden hoe er iemand naar me keek en draaide mijn hoofd in die richting en zag Elisabeth naar me kijken, ik glimlachte geruststellend naar haar, om vervolgens weer mijn blik op Arianne te richten. Eigenlijk wilden ik wel weten waarneer we zouden vertrekken maar ik durfde het niet zo heel goed te vragen. Ik sloot mijn ogen en leunde met mijn hoofd tegen de stoelleuning aan. Ergens ver weg hoorden ik iedereen lol maken met elkaar, en ik zat hier gewoon, zielig te wezen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    De bus reed aan, precies op het moment dat Maddi zei: 'Dank u, Harold.' met een kakkerig accent. Ik vroeg me af hoe ze mijn hele naam wist, iedereen kende me als Harry, en niet als Harold. Ik haatte het om Harrold genoemd te worden. Harry was goed genoeg. Ik gaapte toen we een lange rij huizen voorbij zag komen, en leunde met mijn hoofd tegen de hoofdsteun die half in mijn nek zat. Het deed pijn, en was uitermate oncomfortabel. 'Mag ik jou schouder alsjeblieft als kussentje gebruiken?' vroeg ik grijnzend aan Maddison.

    Dessy Tamara Payne
    Zayn draaide zich gelukkig lachend om. 'Natuurlijk Dess.' zei hij terwijl hij een keer in mijn zij prikte en zijn benen optrok naar zijn buik. Zijn Beats vielen daarbij op de grond. 'Oh, oepsie.' zei hij waarbij hij met opgetrokken benen probeerde het ding van de grond te pakken. Zijn vingertoppen raakte de koptelefoon, maar hij kon er niet goed genoeg bij om het ding ook werkelijk op te pakken. Klungelig probeerde hij verder naar beneden te buigen, en ik moest lachen, want het zag er echt grappig uit. Uiteindelijk, na zijn zoveelste mislukte poging boog ik naar voren en pakte zijn koptelefoon van de grond. Ik gaf het ding grijnzend aan hem. 'Kijk eens Zaynie!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elize Chloé Horan

    ''Oh hi Liz, heb je een beetje zin in deze vakantie?'' vroeg ze waarna ze naar de buschauffeur liep. Ik knikte en antwoordde:''Ja, nu wel. Eerst niet echt maar nu wel heel erg.'' Ik glimlachte. De bus begon te rijden. ''Maar wat gaan we daar eigenlijk allemaal doen?''
    Ik had voordat we gingen niet echt gekeken wat er was en zo. Shelley had dat volgens mij wel gedaan. Thuis had ik alleen een beetje gekeken hoe het eruit zag.


    Do what people say you can't.

    Shelley Rae Horan
    'Maar wat gaan we daar eigenlijk allemaal doen?' vraagt ze als ik terug op mijn plek zit. 'Ik heb werkelijk geen idee, dat moet je echt aan een van de jongens vragen, zij hebben dit ge-organiseerd, niet ik' beantwoord ik mijn zusje haar vraag, ik glimlach even en zeg dan 'En voor de jongens moet je naar achteren lopen, want daar zitten zij allemaal'. Ik kijk even achterom en trek dan mijn zusje mee. Ik loop naar Harry en Maddison toe en zeg dan 'Hi Hazza en Maddi'. Dan richt ik me tot Harry en vraag ik 'Wat gaan we allemaal doen daar Hazza?'


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    "Hoe wist je dat?!" Roep ik door de bus heen als het geradem word. "Jouw beurt." Ik zucht en plof neer, ik pak mijn zak snoep en maak hem open. Alle snoepjes verwijnen een voor een in mijn mond. Als de zak leeg is sta ik op en loop naar achter. "Shell en Liz, heb geduld. Maar het word vast leuk, vooral met de jongens." Ik grijns en loop verder naar achter om het zakje in de prullenbak te gooien. Ik loop weer terug en ga zitten. "Zijn we er al?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik lach even als hij roept hoe ik dat kon weten. 'Ik kon dat weten omdat ik gewoon een genie ben oké' en ik lach even. 'Nou het is dus mijn beurt hé, even denken. Het is groot en het zit naast me' zeg ik dan. Ik weet het, heel makkelijk, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om mee te doen met dit spelletje. Dan gooit hij zijn zak snoep weg en vraagt hij of we er al zijn. Ik zucht en zeg dan 'Nee Niall, we zijn er nog lang niet, we moeten nog zo'n drie uur rijden' en ik grinnik even. Ik kijk Louis aan, want ik weet dat hij lange ritten in bussen haat.


    That is a perfect copy of reality.

    Maddison Nadja Payne.
    Ik zag hoe Harry gaapte en met zijn hoofd tegen de hoofdsteun leunde, die maar half in zijn nek zat. Het zag er niet erg comfortabel uit, dus toen hij grijnzend aan me vroeg of hij mijn schouder als kussen mocht gebruikten, knikte ik en ging wat dichterbij hem zitten, zodat hij makkelijker op mijn schouder kon liggen. Op dat moment kwam Shelley en haar zusje Elize aanlopen. Ze begroette me en ik begroette ze zacht terug, mijn hoofdpijn was toch nog niet helemaal weg. Ze vroegen aan Harry wat we gingen doen, maar ik hoorde Niall roepen dat ze geduld moesten hebben. Ik grinnikte even en glimlachte naar ze.

    Zayn Javadd Malik.
    Gefrustreerd zuchtte ik toen ik nog steeds net niet bij mijn Beats kon, en achter mijn rug hoorde ik Dessy lachen. Ze boog naar voren na mijn zoveelste mislukte poging erbij te kunnen en pakte het op. Grijnzend gaf ze het aan me. 'Kijk eens Zaynie!' Ik pakte het ding van haar over, nog steeds gefrustreerd dat het mij niet gelukt was. 'Thanks,' mompelde ik. Mijn ogen gleden even door de bus. 'Als je het niet erg vind, ga ik nu even slapen,' meldde ik haar, waarna ik mijn koptelefoon op zette, mijn muziek aanzette en met mijn hoofd tegen de hoofdsteun legde. Het lag helemaal niet lekker, dus na een paar minuten legde ik mijn hoofd op haar schouder. Ze had gezegd dat het mocht, toch? 'Hmm, veel beter,' mompelde ik slaperig, waanra ik mijn ogen sloot.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan
    "Zijn we er nu dan?" Vraag ik na vijf minuten weer. Ik kijk verveeld uit het raam. "We zijn er nog lang niet, we zijn er nog lang niet, dus dat stomme lied is niet waar." Zing ik. Ik pak mijn telefoon en begin te spelen. "Nee! Ga naar de andere kant! Nee, stom ding!" Voor ik het weet ben ik af, weg telefoon. Ik kijk om me heen. "Kunnen we even stoppen? Ik heb honger!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson'
    Ik zucht even als Niall vraagt of we even kunnen stoppen omdat hij álweer honger heeft. 'O my gosh, Niall, we zijn net tien minuten onderweg' zeg ik en ik draai me weer om. Ik zwaai voor me broers gezicht. 'Halloo, is er leven naast me?' vraag ik dan aan hem. Dan richt ik me weer naar Niall. 'Als je toch zo'n honger hebt' zeg ik tegen hem, 'Hier alsjeblieft' en ik gooi een van mijn snoepzakken naar hem. 'Veel eetplezier' zeg ik dan lachend tegen hem en dan draai ik me weer om.


    That is a perfect copy of reality.

    [Wat heb ik gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb teruggelezen. Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amir Jaafar malik
    ik glimlachte oprecht naar Elisabeth. ik vormde een dankje met mijn lippen en ik voelde me voor het eerst in tijden weer een keer opgelucht. Elisabeth, degene die me waarschijnlijk het meeste vreesde van iedereen in deze bus nam het voor me op. misschien kwam het door het feit dat we ons beide buitenbeentjes voelde. ik mocht dan nooit echt met mijn zusje praten, vroeger deed ik dat wel en daarom wist ik precies hoe ze in elkaar stak. en ze had er waarschijnlijk nog minder zin in dan ik. ik trok mijn voeten op en richten mijn blik even op Rosalie. waarna ik me weer op mijn mobiel richten. dit meisje deed of ze alles van me wist. iets wat onmogelijk was, want ik kende mezelf niet eens goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik liep weer terug naar Amir en zag dat hij even naar me keek. Ik kijk even terug en ga dan rustig zitten. Ik hoorde hoe Niall zei dat hij honger had en Dani hem snoep gaf. Ik kijk weer opzij naar Amir en doe muziek in. Ik trek mijn knieën weer op en zucht diep. Ik kijk naar Amir en wil iets tegen hem zeggen, maar weet niet wat. Dus sluit ik mijn mond maar weer en kijk langs hem heen naar buiten. Ik sla mijn ogen even neer. Iedereen had het gezellig, maar ik niet... Dani zat lekker naast Louis, Harry zat gezellig naast Madison, iedereen leek het leuk te hebben. ik wil het ook leuk hebben, dat is het verschil. Amir lijkt het niet leuk te willen hebben en ik wil. En ik deed er me best voor, maar een gevoel in me zei dat ik dat niet meer moest doen. Niemand wilde met mij praten of naast me zitten. Ik was het zusje van Louis en de zus van Dani. De zussen zouden naar Dani gaan en de jongens van One Direction naar Louis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pebble schreef:
    Maddison Nadja Payne.
    Ik zag hoe Harry gaapte en met zijn hoofd tegen de hoofdsteun leunde, die maar half in zijn nek zat. Het zag er niet erg comfortabel uit, dus toen hij grijnzend aan me vroeg of hij mijn schouder als kussen mocht gebruikten, knikte ik en ging wat dichterbij hem zitten, zodat hij makkelijker op mijn schouder kon liggen. Op dat moment kwam Shelley en haar zusje Elize aanlopen. Ze begroette me en ik begroette ze zacht terug, mijn hoofdpijn was toch nog niet helemaal weg. Ze vroegen aan Harry wat we gingen doen, maar ik hoorde Niall roepen dat ze geduld moesten hebben. Ik grinnikte even en glimlachte naar ze.

    Zayn Javadd Malik.
    Gefrustreerd zuchtte ik toen ik nog steeds net niet bij mijn Beats kon, en achter mijn rug hoorde ik Dessy lachen. Ze boog naar voren na mijn zoveelste mislukte poging erbij te kunnen en pakte het op. Grijnzend gaf ze het aan me. 'Kijk eens Zaynie!' Ik pakte het ding van haar over, nog steeds gefrustreerd dat het mij niet gelukt was. 'Thanks,' mompelde ik. Mijn ogen gleden even door de bus. 'Als je het niet erg vind, ga ik nu even slapen,' meldde ik haar, waarna ik mijn koptelefoon op zette, mijn muziek aanzette en met mijn hoofd tegen de hoofdsteun legde. Het lag helemaal niet lekker, dus na een paar minuten legde ik mijn hoofd op haar schouder. Ze had gezegd dat het mocht, toch? 'Hmm, veel beter,' mompelde ik slaperig, waanra ik mijn ogen sloot.


    Harry Edward Styles
    Ze knikte en ging zelfs wat dichterbij me zitten, zodat ik makkelijk op haar schouder kon leunen. Toen kwamen Shelley en haar zusje Elize aanlopen, ze begroette Maddison even. Ze vroegen nog aan mij wat we gingen doen deze vakantie, maar Niall was me voor met antwoorden door te zeggen dat ze geduld moesten hebben. Ze liepen weer weg en tevreden legde ik mijn hoofd op Maddi's schouder. Slaperig sloot ik mijn ogen en zuchtte even. Het was nog vroeg, maar er was toch al veel gebeurt. Ik hield mijn handen expres op mijn schoot liggen, en ik hoopte maar dat ik geen rare geluiden ging maken, of mijn handen als een klein kindje voor mijn gezicht zou leggen. 'Welterusten Maddi.' zei ik nog zachtjes voordat ik in slaap viel.

    Dessy Tamara Payne
    'Thanks.' mompelde Zayn nogal gefrustreerd. Waarschijnlijk omdat het hem niet gelukt was om de koptelefoon op te pakken. 'Als je het niet erg vind, ga ik nu even slapen.' zei hij en hij zette zijn koptelefoon op, en legde zijn hoofd tegen de hoofdsteun. Even keek ik met opgetrokken wenkbrauwen naar hoe hij lag te slapen. Ik schud mijn hoofd en leun schuin tegen mijn stoel aan, kijkend uit het raam naar de lange rijen huizen en lege weilanden die aan ons voorbij trokken. Na een paar minuten voelde ik toch hoe Zayn zijn hoofd op mijn schouder legde en glimlachend keek ik er even naar. 'Hmm, veel beter.' mompelde hij slaperig en hij sloot zijn ogen weer. Nog even keek ik naar de route die we aflegden, naar de zon die langzaam feller begon te schijnen buiten, en toen voelde ik dat ook ik slaperig begon te worden. Ik twijfelde even, moest ik nou mijn hoofd tegen de hoofdsteun leggen, of zou Zayn het niet erg vinden als ik mijn hoofd licht tegen de zijne liet leunen. Ik zuchtte en besloot stiekem het laatste te doen. Waarschijnlijk viel ik toch niet in slaap, want ik sliep nooit tijdens het reizen. Een gaap ontsnapte uit mijn mond toen ik mijn hoofd voorzichtig op die van Zayn legde. 'Slaap lekker.' mompelde ik zachtjes, en wat ik dacht dat niet ging gebeuren, gebeurde dit keer wel. Ik voelde hoe mijn ogen zwaar werden, en viel langzaamaan in slaap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elisabeth Amani Malik

    Ik deed mijn converse uit en ging liggen op het bankje. Stevig sloeg ik mijn armen om mezelf heen en deed mijn ogen dicht. Een nadeel was dat ik ging praten in mijn slaap. Eerder zacht prevelen, maar hard genoeg dat iedereen het kon horen als ze stil waren. Na nog geen minuut sliep ik. 'Words can't bring me down' prevelde ik in mijn slaap. Het kwam uit het liedje Beautiful van Christina Aguilera. Ik droomde dat ik weer in de kleuterklas. Een vreselijke, vage herinnering. Het herhaalde zich alsmaar door. In de kleuterklas was ik dik. Te zwaar. Ik had overgewicht. Elk meisje, elke jongen lachte me uit. Vanaf dat moment was ik onder vier sporten gegaan. Het had me niet veel goed gedaan, maar ik viel wel af. Nooit durfde ik ookk maar een klein ding te zeggen, denkend dat ze me uit zouden lachen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 0:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."