• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pebble schreef:
    Maddison Nadja Payne.
    Ik voelde hoe Harry zijn hoofd op mijn schouder legde en zijn krullen in mijn nek kriebelde, waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen. Slaperig sloot hij zijn ogen en ik hoorde hem zuchten. Hij leek tevreden met hoe hij lag en ik probeerde niet teveel te bewegen. Zijn handen liet hij op zijn schoot liggen, ik wist niet waar hij die anders moest laten. Om me heen slaan? Dat zou nogal awkward worden als hij eenmaal sliep. 'Welterusten Maddi,' zei hij nog zachtjes. 'Welterusten Haz,' fluisterde ik terug. Ik hoorde hoe zijn ademhaling regelmatig werd, waaraan ik kon merken dat hij sliep. Ik wilde eigenlijk muziek luisteren, maar was bang hem wakker te maken, dus deed het niet. Door de regelmatige ademhaling van Harry, het zacht heen en weer gewiebel van de bus en de voorbij razende huizen en bomen werd ook ik slaperig, dus liet zacht en voorzichtig mijn hoofd op die van Harry zakken, waardoor ik half op zijn zachte, heerlijk ruikende krullen lag. Misschien zou er straks een lok van mijn blonde haar voor mijn gezicht hangen, maar als dat gebeurde hoopte ik dat hij er geen last van zou hebben. Ik hoorde hem zacht een geluidje maken, het was enorm schattig, waardoor de glimlach die net op mijn gezicht stond weer verscheen. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar de ademhaling van Harry, die klonk alsof hij heel zachtjes snurkte, en werd er rustig van. Thank god dat ik niet kwijlde in mijn slaap. Ik probeerde alle herrie uit mijn hoofd te bannen en niet veel later viel ook ik in slaap.

    Zayn Javadd Malik.
    In mijn slaap voelde ik hoe Dessy haar hoofd wat tegen het mijne aan legde, maar ik was te ver weg om erop te reageren. Niet dat ik het erg zou vinden als ik wakker zou zijn, tenzij ze mijn haar zou verknallen, maar het lag best comfortabel. Ik hoorde haar wat mompelen, maar kon niet verstaan wat. Ik sliep niet diep genoeg om te dromen, maar zo kreeg ik wel wat meer energie. Ik vond het prima.


    Harry Styles
    Ik hoorde nog hoe Maddi me welterusten wenste en tevreden viel ik in slaap. Ik voelde nog heel licht hoe een lichte druk op mijn hoofd plaatsvond, maar ik besteedde er niet zoveel aandacht aan. Misschien was het Maddi wel, of misschien had ik mijn beanie weer op. Toen ik een lichte kriebel op mijn gezicht voelde die naar kokos shampoo rook, wist ik dat het Maddi was. Ineens werden mijn schouders door elkaar geschud, en hoorde ik Niall roepen. 'Wakker worden luie eekhoorns.' Boos duwde ik zijn handen van mijn schouder en trok mijn benen op om nog verder te slapen, ik wilde nog helemaal niet wakker worden, en ik hoopte maar dat hij Maddi nu ook niet wakker had gemaakt.

    Dessy Tamara Payne
    Ik zuchtte toen ik wakker werd en haalde beschaamd mijn hoofd van dat van Zayn af, gelukkig was hij nog niet wakker, en had hij niet gemerkt dat ik tegen hem aan geslapen had. Ik ging gapend rechtop zitten en haalde een hand door mijn lange blonde haren, hopend dat het er nog een beetje fatsoenlijk uit zag. Ik haalde mijn voeten uit mijn pumps, en trok mijn benen op de stoel. Met mijn armen om mijn benen heen geslagen leunde ik achterover en keek uit het raam. Ik hoopte maar dat we er bijna waren en dat Zayn snel wakker zou worden, want zonder hem verveelde ik me maar hoor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zijn ze onderhand aangekomen hahaha?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Laten we dat maar doen ja, het is nogal dood hier xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Maddison Nadja Payne.
    Ik sliep nog maar net toen Harry door elkaar werd geschud. Niall's stem vulde mijn oren, maar ik werd er niet heel vrolijk van. 'Wakker worden luie eekhoorns!' Ik kreunde zacht en voelde Harry bewegen, en door de speetjes van mijn ogen zag ik hoe hij Niall's handen van zijn schouders trok en zijn benen optrok om verder te slapen, waardoor ik ook mijn ogen weer sloot. Ik veegde nog snel mijn haar achter mijn oor en een spoor van mijn shampoo, die naar kokos rook, vloog voorbij. Ik vond kokos heerlijk ruiken en de shampoo was echt fijn. Net als Harry's haar, die lekker zacht was en ook nog eens goed rook. Ik legde mijn hoofd er weer zacht tegenaan en voelde dat ik weer in slaap viel.

    Zayn Javadd Malik.
    Na een paar minuten werd ik toch weer wakker. Ik was niet klaar wakker en uitgeslapen, maar weer in slaap vallen lukte niet. Dat kreeg ik als ik er vroeg uit moest, ik was moe, maar kon toch niet meer slapen tot ik 's avonds weer in bed lag. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en wreef er vervolgens in, waarna ik mijn hoofd van Dessy's schouder haalde. Ik zag hoe er een natte plek op haar schouder ontstaan was, ik had dus weer liggen kwijlen in mijn slaap. Gatver. 'Uhm,' wist ik uit te brengen. Gelukkig was het maar op haar vest, die kon ze nog uittrekken. 'Ik heb op je vest gekwijld,' gaf ik toen maar toe en trok mijn leren jack uit. 'Hier, trek hem maar uit, je mag mijn jack aan. Het lijkt me nogal vies met dat kwijlding te blijven zitten,' zei ik vervolgens en stak haar mijn jack toe, waarna ik haar een verontschuldigende blik toewierp.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Elize Chloé Horan

    Niemand zong meer mee met Niall en mij. ''Sukkeltjes.'' mompelde ik onhoorbaar. Eigenlijk had ik geen zin meer in deze bus, het was een beetje saai en ik wou naar onze plek toe. ''Zijn we er bijna?!'' riep ik een beetje in het algemeen. Het maakte me niet uit wie antwoordde als ik het maar wist.
    Ik keek even naar mijn licht roze gelakte nagels. Wat er al half af was. Met mijn andere nagel begon ik er aan te pulken. Ik zuchtte. Ik kon het meestal niet echt lang volhouden in een bus. Waarom? Ik had geen idee. Op één of andere manier wel in een auto. ''Maar zijn we er nou bijna-ha?''


    Do what people say you can't.

    Dessy Tamara Payne
    Voor mijn gevoel duurde het nog een eeuwigheid voordat Zayn zijn hoofd van mijn schouder haalde want ik het uitzicht uit het raam begon te vervelen. Ik keek ham even glimlachend aan toen hij weer rechtop naast me zat. 'Uhm. Ik heb op je vest gekwijld.' zei hij beschaamd en ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten. Hij was zo schattig, en vooral nu hij zich schaamde voor het kwijlen op mijn vest. 'Hier, trek hem maar uit, je mag mijn jack aan. Het lijkt me nogal vies met dat kwijlding te blijven zitten.' zei hij vervolgens en hij stak zijn leren jack naar me uit en keek me even met een verontschuldigende blik aan. 'Ahw, wat lief! Dankjewel Zaynie.' zei ik grijnzend toen ik mijn vest uit trok en over de tas onder mijn stoel legde. Ik pakte Zayn's leren vest aan en trok hem aan. Het was veel te groot, maar wel warm, en zonder kwijl vlekken. 'Volgens mij zijn we er bijna.' deelde ik hem vervolgens glimlachend mee.

    Harry Edward Styles
    Ik voelde hoe Maddison het plukje haar wat in mijn gezicht hing weer achter haar oor streek en zacht haar hoofd weer tegen het mijne aanlegde. Volgens mij viel ze ook meteen weer tevreden in slaap. Na een paar minuten opende ik mijn ogen weer en haalde voorzichtig mijn hoofd van Maddi's schouder af waardoor haar hoofd als een soort baksteen naar beneden zakte en bijna op haar eigen schouder lag. Ik voelde me meteen schuldig dat ik haar misschien wel wakker had gemaakt, want volgens mij was ze nog best moe. Ik merkte dat we er bijna waren en tikte Maddi voorzichtig even tegen haar arm aan.
    'Maddi, we zijn er bijna.' fluisterde ik toen ik een verdwaald plukje haar wat in haar gezicht hing achter haar oren streek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maddison Nadja Payne.
    Ik werd wakker toen mijn hoofd van Harry's hoofd af viel, maar liet niets merken. Ik wilde nog even door slapen. Na een aantal seconden voelde ik toch iets tikken tegen mijn arm en het gefluister van Harry verraadde dat hij het was. 'Maddi, we zijn er bijna,' fluisterde hij, waanra hij een verdwaald plukje haar wat in mijn gezicht hing achter mijn oor streek. Op dat moment opende ik mijn ogen en keek recht in zijn heldere groene, waardoor ik niet boos op hem kon zijn dat hij me wakker gemaakt had. Ik rekte me zo goed als mogelijk was uit en wreef even in mijn ogen, waarbij ik oplette dat ik mijn make-up niet uitveegde. Ik had toch nog behoorlijk lang geslapen, aangezien de busreis bijna drie uur geduurd had. Ik liet me wat meer tegen Harry aan zakken, zodat ik beter naar buiten kon kijken. 'Waar zitten we eigenlijk?' vroeg ik. 'Midden in het bos?'

    Zayn Javadd Malik.
    'Ahw, wat lief! Dankjewel Zaynie,' zei Dessy grijnzend en trok haar vest uit, die ze over haar stoel legde. Ik keek er met een vies gezicht naar, hoewel het mijn eigen speeksel was. Vervolgens pakte ze mijn jack en trok hem aan. Hij was veel te groot, maar hij stond haar wel en was bovendien zonder kwijl vlekken. 'Volgens mij zijn we er bijna,' deelde ze me glimlachend mee. Ik glimlachte terug en keek naar buiten, waar de omgeving veranderd was. Er stond niet meer om de zoveel meter een huis, wat betekende dat we ergens in de middle of nowhere zouden zitten. Best fijn, zo hadden we behoorlijk wat privacy. Ik hing bijna over Dessy heen, normaal wilde ik altijd bij het raam zitten, maar deze keer besloot ik niet te klagen, aangezien we er al bijna waren en ik al op haar vest gekwijld had. 'Hoera! Dan kan ik eindelijk weer een sigaret op steken,' zei ik blij, ik snakte naar zo'n ding.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Elisabeth Amani Malik

    Moe ging ik goed liggen. Veel waren er aan het praten, en de helft sliep. Over een paar minuten zouden we er zijn. Ik klemde mijn armen goed tegen mezelf aan en deed mijn ogen dicht. Ik was kotsmisselijk, doodmoe en wilde naar huis. Ik hoorde dat iniedergeval Zayn het naar zijn zin had. Leuk voor Zayn, maar ik wilde liever niet. Waarom moest ik mee? "Dat is leuk!" had mijn moeder gezegd. "Zo krijg je nieuwe vrienden en ga je veel sneller praten!" had ze gezegd. Ja, vast. Dood op ging mijn ademhaling wat rustiger en zakte de gedachtes steeds meer weg, wat uiteindelijk één groot zwart gat vormde. Daar lag ik dan te slapen in de bus, niet in staat om wakker te worden als iemand mijn naam zei, me aanraakte of zelfs optilde. Ik had geen idee hoe ik slapend uit de bus moest komen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 1:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat heb ik gemist?]


    •*• Lululu •*•

    [@Mallory, Je hebt gemist dat iedereen is aangekomen bij de tomlinsons, dat we de bus in zijn gestapt, en dat we er nu bijna zijn.]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles
    Grinnikend keek ik hoe ze zich uitrekte en als een klein kindje in haar ogen wreef. Ze liet zich daarna iets tegen mij aan zakken, zodat ze naar buiten kon kijken. 'Waar zitten we eigenlijk? Midden in het bos?' vroeg ze en lachend leunde ik weer achterover in mijn stoel. 'Ja, midden in het bos, zodat we even een tijdje geen last hebben van fans.' zei ik. Begrijp het niet verkeerd hoor, ik hield van de fans. Zonder hen was er geen One Direction en waren wij ook nooit zo groot geworden, maar dan nog. Soms gingen ze wel een beetje te ver door je op te wachten bij je huis. En als je dan even thuis was met je familie stonden ze alweer op de ramen te kloppen en de deurbel in te drukken, net zolang totdat ik open deed en een handtekening gaf, of een foto met ze nam. Nee, ik hield van de fans, maar een tijdje rustig aan en wat privacy hebben, stelde ik toch wel op prijs.

    Dessy Tamara Payne
    Zayn glimlachte terug en hij ging half over me heen hangen om maar naar buiten te kunnen kijken. 'Hoera! Dan kan ik eindelijk weer een sigaret op steken.' zei hij blij en grinnikend leunde ik wat naar achter, zodat ik zijn beeld helemaal niet meer belemmerde. 'Jij met je sigaretten.' zei ik toen ik lachend mijn hoofd schudde. Ik had zelf ook een tijdje gerookt, maar uiteindelijk vond ik het toch niet zo geweldig. Het was begonnen toen een meisje uit mijn oude 'vriendengroep' me een sigaret aan had geboden, gewoon om te proberen, en ik had het alleen maar gedaan om erbij te horen. Telkens in de pauzes gingen we naar buiten, en stonden we met z'n allen te roken, en stoer dat ik me voelde. Liam was erachter gekomen, en die had meteen mijn sigaretten afgepakt en ze weg gegooid. We hadden een tijd gepraat over wat roken met je deed, en hoe slecht het voor je was, en sindsdien had ik geen behoefte meer gehad om te roken, maar ik wist hoe verslavend het kon zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [sorry, heb ik iets belangrijks gemist voor Amir of Louis? Of wat kan ik met ze doen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Arriver schreef:
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Louis pakt een dropje uit mijn zak en ik berg hem weer op, ik zit nog steeds omgekeerd op de stoel. 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood.' zegt Louis oppeens. Ik kijk naar Amir zijn tas, die ook rood is en wil antwoorden. Dan komt net Niall langs en zegt 'Sorry Louis, het is Amir zijn rugzak' zegt hij tegen Louis. Ik trek een pruillipje en trek me dan omhoog, 'Meneer Niall James Horan, dat wou ik zeggen' roep ik naar Niall en ik lach even. 'Het is roze en heel lekker' zegt Niall dan. Ik denk even na en zeg dan tegen hem 'Zeker de snoepjes in je tas'.


    [@Styles, hier moest Louis nog op reageren volgens mij, en wat Amir betreft, ik heb geen idee]


    That is a perfect copy of reality.

    [ Ik heb echt geen idee waar ik zou kunnen inspringen, ik wacht wel even af.]


    •*• Lululu •*•