• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [En dus gaat Aria wraak nemen door de broers en zussen van One Direction te ontvoeren, mhihi ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik lijf vanavond njet zolang. Mijn oudsts gaan denk ok mijn mobiel afpakken. Opladet hebben ze al ); ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lucas ''Luc'' Adkins.
    'Je gevoelens mag je op hun afleven.' Ik schudden even met mijn hoofd heen en weer. 'Je mag iedereen pijn doen. Zolang Harry en Louis maar voor mij zijn. Of bewaar op z'n minst dan een stukje...' Ik was echt hartstikke benieuwd hoe een van die twee er volkomen naakt uit zou zien, vast goddelijk. 'Waarom heb je toen geen klacht tegen ze ingediend? Ik bedoel, zoiets had ik allang gedaan...' Direct griste ik het water flesje uit haar handen zodat ze niet verder zou drinken, ook al had ik er niet zoveel problemen mee, maar ja, ik nam zelf een paar gulzige slokken en knikte. 'Je hebt me niet gekwest,' grinnikte ik. 'En graag gedaan.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aria Maya Flow

    Ik lah schamper. 'Wat voor een klacht?' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Omdat ze mijn zusje genegeerd hebben? Ze negeren honderden mensen, ze breken duizenden meisjes harten! Ze zullen zeggen dat het aan mijn zusje ligt. Dat ze gek is. Net zoals ze nu over mij en mijn moeder zeggen. Mijn vader is de enige gek, mijn zusje was gewoon depressief als mijn moeder en ik ben gevlucht.' Ik kijk lucas aan. 'Ze zouden me opsluiten in een gekke huis. Het is geen optie.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar hem hoe hij gulzige slokken neemt. 'Ik wil ze meer pij doen dan alleen hun,' mompel ik nadenkend. 'Zij hebben mijn zusje pijn gedaan. Nu is het mijn beurt hun broers en zussen pijn te doen en daarna pas hunzelf. Je mag ze hebben totdat ik hun pijn wil doen,' zeg ik en kijk Lucas aan. 'Help me anders en dwing ze op die manier met je naar bed te gaan.' Ik lach zachtjes. 'Anders doen ze het echt niet hoor.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lucas ''Luc'' Adkins.
    'Nou ja, wie weet, als je het wat over dreven had gemaakt... Oke, nee, laat maar, slecht idee.' Ik trok een raar gezicht en stopte mijn flesje water terug in de tas. 'Je moest naar een gekkenhuis?' Een per ongelukke grinnik verlaat mijn mond. 'Sorry, daar mag ik niet om lachen. Hoezo?' Maar een grijns kon je volgens mij niet onderdrukken op mijn gezicht. 'Hm, je bent slim. Oke. Dan help ik jou daarmee, en dan help jij mij met hun.' Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Ik bind ze gewoon vast aan het bed en zo moet het lukken, niet waar?' Een twinkeling verscheen in mijn ogen. Niet eens zo'n heel slecht idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amir Jaafar Malik
    Oke, hier kon ik echt slecht tegen. Moest ik hier serieus op in gaan. Gelukkig keerde ze zich al snel naar andere mensen en kon ik ongestoord mijn oortjes in doen en zetten ik mijn muziek op. Ergens deed het best pijn. Ik kende hier bijna niemand en niemand mij en iedereen schilderde me al af als de crimineel. Ik wist niet wat Zayn allemaal verteld had dat mensen nu al bang voor me waren. Maar verlopig had ik nog geen enkel persoon pijn gedaan en was ik dat ook niet van plan. Volgens mij dacht iedereen hier dat ik al vijftig moorden op mijn naam had staan of zo. Crimineel, laat me niet lachen.

    Louis William Tomlinson
    Ik nam een dropje uit de zak en zoog er zachtjes op. "Ik wil wat doen." De bus was nog niet eens vertrokken en ik begon me al te vervelen. Dit was dus waarom ik reizen haten. De tourbus leek tenminste nog op een halve huiskamer. "Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood." Begon ik, doelend op Amir zijn rugtas. Er waren maar weinig dingen rood hier, dus als er al iemand mee zou doen, zou het makkelijk zijn. Niet dat ik het spelletje wilde spelen ofzo, maar het kwam gewoon in me op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {kan ik een sammenvatting krijgen? Gister van 08:30 tot 03:00 bezig geweest...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Depay schreef:
    Harry Styles
    'Jawel, ik was alleen bang dat ik alleen achtergelaten zou worden.' zei ze terwijl ze haar handen in haar schoot legde. Ik keek haar even verbaasd aan. Wat bedoelde ze met achtergelaten? Ik dacht dat zij, Liam en Dessy juist zo close waren met elkaar? Tenminste, dat was wat Liam altijd vertelde..
    'Waarom achtergelaten? Door Liam en Dessy? Of alleen achterbleef in Louis' huis?' vroeg ik grinnikend. Ik zag het nog best gebeuren, dat iemand nog op de wc zat of zo als wij al weg waren. Zo'n soort Home Alone zonder kerst krijg je dan. Ik schudde even mijn hoofd door de rare gedachtes die door mijn hoofd schieten.
    'Ach. Je hebt mij toch!' zei ik terwijl ik een keer plagend in haar zij prikte.

    Dessy Tamara Payne
    'Ja, dat wordt na een tijdje ook moeilijk hoor. Ik moet er bijna elke dag uit voor leuke dingen, maar opstaan blijft verschrikkelijk. Hoewel ik er vanmorgen niet heel veel last van had.' legde hij uit nadat een kleine zucht over zijn lippen was gerold. Ik knikte begrijpend. Ik snapte precies hoe hij zich voelde want het was precies wat Liam al eerder had beschreven. De fans, en de optredens zijn leuk, maar het vroege opstaan en laat naar bed eiste al snel zijn tol bij hem. 'Mag ik je zo als kussen gebruiken?' vroeg Zayn er toen achteraan. Mijn wangen kleurde door zijn vraag, maar ik herstelde me snel en knikte glimlachend. 'Ja hoor, slaapkoppie!' zei ik plagend.


    Maddison Nadja Payne.
    'Waarom achterlaten? Door Liam en Dessy? Of alleen achterbleef in Louis' huis?' vroeg hij grinnikend. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, niet dat. Gewoon als we activiteiten gaan doen, dat iedereen al samen doet met elkaar en dat ik dan alleen over blijf.' Mijn ogen gleden even door de bus. 'Ach. Je hebt mij toch!' zei hij en prikte in mijn zij. Een hoog piepje verliet mijn mond en ik begon te lachen, terwijl ik terug prikte. 'Thanks Haz,' zei ik. Toen werd ineens de beanie van mijn hoofd getrokken. 'Hé,' protesteerde ik, terwijl ik omkeek en Rosalie zag staan. Ze lachte vrolijk. Ze vertelde dat Amir, die naast haar zat, niet echt gezellig was, en ze dus de gesprekken tussen mij en Harry en de gesprekken tussen Dani en Louis, haar familieleden, af en toe zou verstoren. Ik grinnikte en zag hoe ze de beanie terug op Harry's hoofd zette. 'Nou,' zei ik, waarna ik een pruillipje trok. 'Die was net zo lekker warm!'

    Zayn Javadd Malik.
    Dessy's wangen kleurden rood na mijn vraag, maar ze herstelde al snel en knikte glimlachend, waardoor er bij mij ook een glimlach op mijn gezicht verscheen. De invloed die ik af en toe op meiden had was echt grappig. 'Ja hoor, slaapkopie!' zei ze plagend, waardoor ik haar met open mond aankeek. 'Ooooh! Dat mag je niet zeggen!' Riep ik met een kleuterstemmetje. Ik snikte nep en draaide me van haar weg. 'Nou heb je me beledigd,' deed ik dramatisch. Daar kwamen de gevolgen van moe zijn weer. 'Nou moet je sorry zeggen,' zei ik, terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en mijn neus in de lucht stak.

    [Thanks nog, btw (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@nessje, Nou ja, iedereen is aangekomen en hebben met elkaar gepraat, nu is net de bus aangekomen en is Niall nog de enigste die moet instappen, dan kunnen we vertrekken, en oh ja, twee van de fans zijn al bij elkaar gekomen , en hebben besloten samen te werken (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Ik keek even naar Zayn en trok mijn wenkbrauwen omhoog. Die kon het wel goed vinden met iedereen, eigenlijk netzoals iedereen hier. Mijn blik ging naar Joshua en ik bleef naar hem staren. Opeens voelde ik me ontzettend stom. Ik was weggelopen vanwege dat ik het niet gewend was om een gesprek te voeren. Dat is wel het stomste wat je kan doen. Mijn ogen bleven nogsteeds bij Joshua hangen. Het zag er vast stom uit dat ik zo naar hem zat te staren. En toch waren Harry en Joshua bijna niet uit elkaar te houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik pak mijn koffer en stop hem onderin de bus, ook mijn weekend tas stop ik er in. Met alleen nog een rugzak vol eten en drinken stap ik in de bus. "We kunnen vertrekken!" Ik maak een sprongetje en ren door de bus waardoor ik over mensen val. "Sorry! Louis, het is Samir's rugzak... Nu ben ik!" Ik kijk rond. "Het is roze en heel lekker." Ik kijk naar de zak snorpjes in mijn open tas. Er is veel roze dus zullen ze het vast moeilijk raden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    'Nee, niet dat. Gewoon als we activiteiten gaan doen, dat iedereen al samen doet met elkaar en dat ik dan alleen over blijf.' zegt ze nadat ze haar hoofd heeft geschud. Ze prikte me terug in mijn zij en bedankte me. Geen idee waarvoor eigenlijk. Ineens kwam Roosje aanlopen en ze trok de beanie van Maddi's hoofd. Dat ding werd nog populairder als ikzelf hier. 'Hé.' hoorde ik Maddison tegen Rosalie zeggen. Rosalie trok zich er niet veel van aan en begon een heel verhaal over Amir, het broertje van Zayn. Dat hij niet gezellig was, en dat ze dus onze, en andere gesprekken af en toe zou komen storen. Rosalie zette de beanie weer terug op mijn hoofd en grinnikend trok ik het ding goed toen Rosalie weer weg liep naar haar plaats. 'Nou. Die wat net zo lekker warm!' zei Maddi toen ze me met een pruillipje aankeek. Grijnzend pakte ik de beanie voor de zoveelste keer van mijn hoofd en zette hem zorgvuldig weer terug bij Maddi. Grijnzend keek ik haar weer aan. 'Zo. Alsjeblieft Maddi!'

    Dessy Tamara Payne
    Ik zag hoe hij glimlachtte doordat ik moest blozen door zijn vraag. 'Ja hoor slaapkoppie.' had ik plagend geantwoord en hij had daarop gereageerd door me met open mond aan te kijken. 'Ooooh! Dat mag je niet zeggen!' riep hij met een stemmetje die meer bij een klein jongetje van een jaar of 5 paste, dan bij een volwassen jongen van 19. Hij slikte dramatisch en draaide zijn rug naar me toe. 'Nou heb je me beledigd.' zei hij. 'Nou moet je sorry zeggen.' maakte hij zijn zin af. Hij sloeg net als een klein jongetje zijn armen over elkaar en stak zijn neus arrogant in de lucht. Grinnikend schudde ik mijn hoofd en draaide me meer naar hem toe. 'Lieve, lieve Zayn. Het spijt me!' begon ik. 'Kan je me alsjeblieft vergeven?' vroeg ik terwijl ik hem met een smekende blik aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elisabeth Amani Malik
    'Ik weet niet waar je het over hebt, Rosalie. Amir kan heel aardig zijn' prevelde ik zacht toen ik achterom naar Rosalie keek. Geen idee waar ik het vandaan had, maar ik had er wel een beetje genoeg van dat iedereen zo negatief over Amir reageerde. Ja, ik was ook bang voor hem, maar ik wist dat ie me niks aan zou doen en dat ie heus wel om zijn familie geeft. Ik bleef zo over mijn stoel heenkijken, dat je alleen mijn bruine ogen kon zien. En Amir was niet de enige van familie Malik die er geen zin in had. Hier zat er nog eentje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Louis pakt een dropje uit mijn zak en ik berg hem weer op, ik zit nog steeds omgekeerd op de stoel. 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood.' zegt Louis oppeens. Ik kijk naar Amir zijn tas, die ook rood is en wil antwoorden. Dan komt net Niall langs en zegt 'Sorry Louis, het is Amir zijn rugzak' zegt hij tegen Louis. Ik trek een pruillipje en trek me dan omhoog, 'Meneer Niall James Horan, dat wou ik zeggen' roep ik naar Niall en ik lach even. 'Het is roze en heel lekker' zegt Niall dan. Ik denk even na en zeg dan tegen hem 'Zeker de snoepjes in je tas'.

    Shelley Rae Horan
    Ik kijk op als ik oppeens 'Heei Shel' hoor. Ik draai me om en ik zie dat mijn zusje naast me is komen zitten. 'Oh hi Liz., heb je een beetje zin in deze vakantie?' vraag ik dan aan haar. Ik glimlach even. Dan komt Niall de bus in lopen. Niet veel later ook Liam. Ik kijk de bus even rond en zie dan dat iedereen er is. Ik weet dat dit eigelijk niet door mij verzonnen is, maar ik sta op en loop naar de buschauffeur. 'Iedereen is er, u kunt de deuren dicht doen en vertrekken' zeg ik tegen hem. De buschauffeur knikt even en sluit dan de deuren. Ik loop snel terug naar mijn plaats en dan begint de bus te rijden.


    That is a perfect copy of reality.

    Maddison Nadja Payne.
    Grijnzend pakte hij zijn beanie weer van zijn hoofd en zette hem zorgvuldig weer terug bij mij op mijn hoofd. Hij bleef me grijnzend aankijken. 'Zo. Alsjeblieft Maddi!' Ik lachte. 'Dank u, Harold,' zei ik terug met een kakstem. Ik voelde hoe de bus begon te rijden en ik keek even naar buiten, waar ik nog langzaam huizen voorbij zag komen. We waren eindelijk onderweg en ik kreeg er steeds meer zin in.

    Zayn Javadd Malik.
    Grinnikend schudde ze haar hoofd en draaide zich meer naar hem toe. 'Lieve, lieve Zayn. Het spijt me,' verontschuldigde ze zich. 'Kan je me het alsjeblieft vergeven?' vroeg ze toen en wierp me een smekende blik toe. Ik kon me niet in mijn rol houden en draaide me lachend terug naar haar om. 'Natuurlijk Dess!' Ik prikte haar in haar zij en trok mijn benen op, waardoor mijn koptelefoon van het merk Beats op de grond viel. 'Oh, oepsie,' zei ik, terwijl met mijn benen nog opgetrokken bukte om hem van de grond te pakken. Ik kon er net niet bij en klungelig probeerde ik verder te buigen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel