• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson
    Meteen ging ik naast Dani zitten en drukte en kus op haar wang. "Heb je er een beetje zin in?" Vroeg ik haar terwijl ik mijn voeten tegen de stoel voor me en ging wat onderuitgezakt zitten. Ik hield niet zo van lange busreizen. Oke, ik de tourbus ging het nog wel, maar dit was geen tourbus.

    Amir Jaafar Malik
    Ik kijk met opgetrokken naar Rosalie. Meende ze dit nou echt? "Mijn broer heeft nog niet eens naar me gekeken zins we hier zijn." Merkte ik op. Ik hield er niet van als mensen bijdehand gingen doen en me gingen zeggen wat ik moest doen. En al hellemaal niet als ik ze amper kende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk hem net zo terug. 'Als jij deze weken wilt overleven zou ik toch echt wat aardiger doen Amir.' Ik kijk hem aan en buig me iets naar hem toe. 'Iedereen denkt hier dat je een crimineel bent. Ik wil je een kans geven. Je mag me dan misschien niet, je kent me dan wel niet en waarschijnlijk zijn we totaal anders dan elkaar, maar aan vooroordelen doe ik niet. Niet in dit geval. Dus Amir, je doet even aardig nu, deze busreis en niet zo... Koppig, eigenwijs en nukkig. Dat we gewoon een leuke rit hebben.' Ik kijk hem aan en ga recht zitten. Ik pak mijn tas en zet die op mijn schoot. Vlug pak ik mijn iPhone en kauwgompje. Ik neem er twee tegelijk in en houd het daarna Amir voor. 'Geef me een kans,' zeg ik rustig en kijk hem aan. 'Geef deze hele trip een kans en geniet ervan om weer even met je broer te zijn. Jij en Zayn zijn broers, jullie houden van elkaar, ook al geef je het niet toe.' Ik glimlach even naar hem en stop dan een oortje in mijn oor van mijn muziek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles
    Ik zat een beetje voor me uit te staren in de bus, weg dwalend in gedachten. Ik zag Maddison in de verte aankomen, en ze liep naar me toe en kwam tot mijn verbazing naast me staan. 'Hé' begroette ze me, 'Mag ik naast je komen zitten?' vroeg ze snel. Ik keek haar grijnzend aan. 'Ja natuurlijk! Waarom niet?' vroeg ik toen ik op de stoel naast me klopte en wachtte tot ze ging zitten. 'Heb ik meteen een goed kussentje voor als ik nog ga slapen tijdens de reis zeg ik en ik knik even naar haar schouder. Ja, dat lag toch lekkerder als een koud raam hoor!

    Dessy Tamara Payne
    Ondertussen had ik al muziek op mijn iPod opgezet, en zat ik luisterend naar de nummers te wachten tot we eindelijk gingen vertrekken. Ik zag hoe Zayn zijn tas in de bus gooide, en hoopte dat hij niet naast me kwam zitten. Dat zou nog wel eens ongemakkelijk kunnen worden. Toen ik zag dat hij instapte en ook nog eens naast me ging zitten zette ik mijn muziek uit en stopte mijn iPod in mijn handtas terug. 'Hey, sorry dat ik zomaar wegliep.' begroette hij me. Ik keek hem even glimlachend aan. 'Geen probleem hoor..' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maddison Nadja Payne.
    Harry klopte op de stoel naast zich en ik ging zitten. Heb ik meteen een goed kussentje voor als ik nog ga slapen tijdens de reis,' zei hij, waanra hij naar mijn schouder knikte. Ik lachte even en aaide door zijn krullen. 'Dan heb ik ook mooi een zacht kussentje,' lachte ik. Ik realiseerde dat ik nog altijd zijn beanie op had. Ach, die zou hij later wel terug krijgen. Ik keek even naar zijn gezicht, die behoorlijk vrolijk stond, waardoor ook ik een glimlach op mijn gezicht kreeg.

    Zayn Javadd Malik.
    Dessy deed haar oortjes uit en stopte haar IPod terug in haar handtas. 'Geen probleem hoor...,' zei ze zachtjes, waardoor ik naar haar grijnsde. Een gaap verliet mijn mond en ik hield mijn hand ervoor. Het was behoorlijk vroeg geweest vanmorgen. 'Heb jij ook net zo'n hekel aan ochtenden als ik?' vroeg ik haar, terwijl ik mijn koptelefoon op mijn schoot legde.

    [Ik reageer soms een beetje laat, ben vanmiddag ziek geworden.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Elisabeth Amani Malik

    Ik veegde het spoor van de traan weg en keek even om me heen. Ik zag Maddison met Harry, Zayn met Dessy, Amir met Rosalie en Louis met Daniëlle. Mijn ogen sloeg ik weer neer en toen pas realiseerde ik me dat ik me nu moest vermaken met mezelf vanwege het feit dat ik mijn iPod in mijn koffer had laten liggen. Zacht neuriede ik Kiss You, vanwege dat ik nieuwsgierig was naar de nieuwe videoclip. De lyrics clip was al uit. Toen pas realiseerde ik me dat de meesten het konden horen, dus hield ik maar op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ze lachte en aaide door mijn krullen heen. 'Dan heb ik ook mooi een zacht kussentje.' lachte ze. Het viel me toen pas op dat ze nog steeds mijn beanie op had. Ik grinnikte even, hij stond haar nog goed ook. 'Maar Maddi! Ik wil wel mijn beanie terug he!' zei ik toen ik mijn krullen door elkaar schudde, en ze met mijn hand goed over mijn voorhoofd legde. 'En, heb je er ondertussen al wat meer zin in? Want net was je nog een beetje verdrietig leek wel!' vroeg ik haar terwijl ik even op haar bovenbeen klopte met mijn hand.

    Dessy Tamara Payne
    Hij keek me even grijnzend aan, maar de grijns op zijn gezicht werd vrijwel meteen vervangen door een gaap die zijn mond verliet. Beschaamd sloeg hij zijn hand ervoor. 'Heb jij ook net zo'n hekel aan ochtenden als ik?' vroeg hij en hij legde zijn koptelefoon op zijn schoot. Ik knikte. Ik had altijd al een aardige hekel aan ochtenden gehad, tenzij ik vroeg op stond met een goede reden, bijvoorbeeld als we iets leuks gingen doen. En daarom vond ik deze ochtend niet zo erg. 'Ja, tenzij het vroeg opstaan voor een leuke reden is.' legde ik hem uit terwijl ik hem even aankeek maar vrijwel meteen weer wegkeek toen mijn ogen die van hem vingen.

    [Ahw maakt niet uit! Beterschap!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [@Styles, Kun je please wat langere stukjes schrijven?]


    That is a perfect copy of reality.

    Elize Chloé Horan

    Ik was al bijna inslaap gevallen. Maar eigenlijk had ik daar geen zin in. Vanbinnen was ik super hyper, vrolijk en druk. Ik zag Shelley ook instappen. Maar helemáál voorin. Zelf zat ik een beetje in het midden. Ik zou het niet echt fijn vinden om de hele weg alleen te zitten. Ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en zette de muziek uit. Ik stond op. Rustig liep ik naar voren. Gelukkig reed de bus nog niet. Ik plofte naast haar neer. ''Haai Shel.''

    [ik moet alweer gaan]


    Do what people say you can't.

    Maddison Nadja Payne.
    Hij grinnikte even toen hij zijn beanie op mijn hoofd zag. 'Maar Maddi! Ik wil wel mijn beanie terug he!' zei hij toen hij zijn krullen door elkaar schudde en ze goed over zijn voorhoofd legde. 'En, heb je er ondertussen al wat meer zin in? Want net was je nog een beetje verdrietig leek wel!' Vroeg hij me en klopte mijn zijn hand op mijn bovenbeen. Ik keek er even naar, voor mijn groenbruine ogen in zijn groene keken. 'Jawel, ik was alleen bang dat ik alleen achtergelaten zou worden,' gaf ik toe, terwijl ik mijn handen in mijn schoot legde.

    Zayn Javadd Malik.
    Ze knikte. ze was het eens met me dat ochtenden verschrikkelijk waren. 'Ja, tenzij het vroeg opstaan voor een leuke reden is,' legde ze uit en me even aankeek, maar zodra mijn ogen de haren vingen, sloeg ze haar blik weg. Een kleine zucht rolde over mijn lippen. 'Ja, dat wordt na een tijdje ook moeilijk hoor. Ik moet er bijna elke dag uit voor leuke dingen, maar vroeg opstaan blijft verschrikkelijk. Hoewel ik er vanmorgen niet heel veel last van had,' zei ik. 'Mag ik je zo als kussen gebruiken?' vroeg ik toen, ik was nog steeds moe en wat slaap zou me goed doen. Anders konden ze dadelijk een enorm druk of chagrijnig persoon verwachten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Ik weet niet of mijn stukjes lang genoeg zijn omdat ik op mijn mobiel zit D: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    'Jawel, ik was alleen bang dat ik alleen achtergelaten zou worden.' zei ze terwijl ze haar handen in haar schoot legde. Ik keek haar even verbaasd aan. Wat bedoelde ze met achtergelaten? Ik dacht dat zij, Liam en Dessy juist zo close waren met elkaar? Tenminste, dat was wat Liam altijd vertelde..
    'Waarom achtergelaten? Door Liam en Dessy? Of alleen achterbleef in Louis' huis?' vroeg ik grinnikend. Ik zag het nog best gebeuren, dat iemand nog op de wc zat of zo als wij al weg waren. Zo'n soort Home Alone zonder kerst krijg je dan. Ik schudde even mijn hoofd door de rare gedachtes die door mijn hoofd schieten.
    'Ach. Je hebt mij toch!' zei ik terwijl ik een keer plagend in haar zij prikte.

    Dessy Tamara Payne
    'Ja, dat wordt na een tijdje ook moeilijk hoor. Ik moet er bijna elke dag uit voor leuke dingen, maar opstaan blijft verschrikkelijk. Hoewel ik er vanmorgen niet heel veel last van had.' legde hij uit nadat een kleine zucht over zijn lippen was gerold. Ik knikte begrijpend. Ik snapte precies hoe hij zich voelde want het was precies wat Liam al eerder had beschreven. De fans, en de optredens zijn leuk, maar het vroege opstaan en laat naar bed eiste al snel zijn tol bij hem. 'Mag ik je zo als kussen gebruiken?' vroeg Zayn er toen achteraan. Mijn wangen kleurde door zijn vraag, maar ik herstelde me snel en knikte glimlachend. 'Ja hoor, slaapkoppie!' zei ik plagend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dinaggo schreef:
    Lucas ''Luc'' Adkins.
    Er komt nog een meisje tussen de struiken door. De tweede bosjesvrouw. Wat hebben die meiden toch met die bosjes?! Werden ze er opgewonden van? Ik grinnikte toen ze zich voorstelde. 'Lucas, zeg maar Luc.' Ik hou mijn hoofd schuin en kijk ook haar aan. 'Waarom wraak?' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Zou je niet een nachtje met ze door willen brengen? Ik bedoel, ooit die lichamen gezien...' Ik lik over mijn lippen en knik. 'Mwah, een beetje. Mijn zusje is wel helemaal verzot op ze.' Ik knik en vis een flesje water uit mijn tas om die in haar richting te gooien. 'Alsjeblieft. Laat wel wat voor mij over.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    'Stop Dani' zegt Rosalie nadat ik Roosje heb gezegd. Ik zucht even en zeg dan 'Ik stop al'. Dan reageert Louis op mijn reactie en komt hij naast me zitten, vrijwel meteen daarna geeft hij me een kus op de wang en vraagt hij 'Heb je er een beetje zin in?'. Ik denk even na over mijn antwoord en zeg dan 'Jahoor, alleen lijkt niet iedereen het even leuk te vinden'. Ik zucht even en fluister dan in Louis oor 'Elisabeth bijvoorbeeld'.
    Ik ga weer omgedraaid in de stoel zitten en haal dan mijn snoepzak tevoorschijn. Ik houd Louis de zak voor zijn gezicht en vraag dan 'Ook eentje?'
    Hetzelfde doe ik ook bij Rosalie.


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk nog even naar Amir als ik een zak voorgeschoven krijg met snoep. Ik draai me om naar Dani en glimlach. 'Nee dank je zussie, misschien straks,' grijns ik. Ik ga weer recht zitten en kijk naar Harry en Maddison voor me. Ik sta op en pak de beanie van Maddison haar hoofd. Zo te horen was die van Harry. Ik grijns vrolijk. 'Voor straf dat je me Roosje noemde,' leg ik uit. 'O en Dani,' zeg ik met een gemene grijns. Ik draai me om naar haar. 'Jouw pak ik ook wel terug,' lach ik. Dan kijk ik naar Maddison en glimlach naar haar. 'Zo hebben jullie jet allemaal gezellig? Mister Malik naast mij heeft volgens mij geen zin in mij of wie dan ook in deze bus.' Ik grijns even. 'Dus sorry dat ik jullie gesprekken dam de hele tijd ga onderbreken,' zeg ik tegen Harry, Maddison, Louis en Dani. Ik plof weer neer en luister een beetje met iedereen. Juist ja... Ik zat weer is op de verkeerde plek.... Ik kijk naar harry zijn krullen die boven de stoel voor me uitsteken en trek mijn knieen op terwijl ik de beanie goed zet. Een diepe zucht rolt over mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Maya Flow

    'Omdat ze mijn leven hebben verkloot,' sis ik. Daarom wraak,' vervolg ik met een lichte toon van woeden. Ik bijt hard op mijn lip. 'Mijn zusje was zo'n grote fan,' zucht ik. 'Het enige lichtpuntje in haar leven. One Direction. Ze stonden voor haar neus, ze konden iets tegen haar zeggen. Er watenczelfs geen andere fans, maar ze negeerde haar en mij totaal. Mijn zusje...' Ik bijt hard op mijn lip en neem een slok water. 'Nee ze zijn niet knap. Ik ben niet geïnteresseerd. Ik vermoord ze liever,' mompel ik. 'Ik wil ze vermoorden omdat ze alles hebben wat ze willen. Ze mij zusjes leven hebben afgepakt, ze mijn leven nog meer hebben verkloot en gewoon...' Ik trek mijn knieën op.
    'Sorry dat ik je gekwetst heb,' zeg ik sarcastisch. Ik neem nog een slok. 'Bedankt voor het water Luc,' zeg ik met een kleine glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne