• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maddison Nadja Payne.
    Ik voelde hoe Harry zijn hoofd op mijn schouder legde en zijn krullen in mijn nek kriebelde, waardoor er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen. Slaperig sloot hij zijn ogen en ik hoorde hem zuchten. Hij leek tevreden met hoe hij lag en ik probeerde niet teveel te bewegen. Zijn handen liet hij op zijn schoot liggen, ik wist niet waar hij die anders moest laten. Om me heen slaan? Dat zou nogal awkward worden als hij eenmaal sliep. 'Welterusten Maddi,' zei hij nog zachtjes. 'Welterusten Haz,' fluisterde ik terug. Ik hoorde hoe zijn ademhaling regelmatig werd, waaraan ik kon merken dat hij sliep. Ik wilde eigenlijk muziek luisteren, maar was bang hem wakker te maken, dus deed het niet. Door de regelmatige ademhaling van Harry, het zacht heen en weer gewiebel van de bus en de voorbij razende huizen en bomen werd ook ik slaperig, dus liet zacht en voorzichtig mijn hoofd op die van Harry zakken, waardoor ik half op zijn zachte, heerlijk ruikende krullen lag. Misschien zou er straks een lok van mijn blonde haar voor mijn gezicht hangen, maar als dat gebeurde hoopte ik dat hij er geen last van zou hebben. Ik hoorde hem zacht een geluidje maken, het was enorm schattig, waardoor de glimlach die net op mijn gezicht stond weer verscheen. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar de ademhaling van Harry, die klonk alsof hij heel zachtjes snurkte, en werd er rustig van. Thank god dat ik niet kwijlde in mijn slaap. Ik probeerde alle herrie uit mijn hoofd te bannen en niet veel later viel ook ik in slaap.

    Zayn Javadd Malik.
    In mijn slaap voelde ik hoe Dessy haar hoofd wat tegen het mijne aan legde, maar ik was te ver weg om erop te reageren. Niet dat ik het erg zou vinden als ik wakker zou zijn, tenzij ze mijn haar zou verknallen, maar het lag best comfortabel. Ik hoorde haar wat mompelen, maar kon niet verstaan wat. Ik sliep niet diep genoeg om te dromen, maar zo kreeg ik wel wat meer energie. Ik vond het prima.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan
    "Ik verveel me!" Ik eet nog wat snoep waarna ik opsta. "Laten we gaan... Zingen!" Ik schud Harry wakker. "OPSTAAN LUIE EEKHOORNS!" Zo, nu is iedereen wakker. Ik knik tevreden en kijk rond. "Wie doet mee met zingen?" ik klap en begin. "If you happy and you know it, clap your hands!" Ik wacht tot iedereen meedoet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Elisabeth Amani Malik

    Ik schrok op door Niall, waardoor ik van het bankje viel en naar Niall rolde. Ik werd rood en stond op. Snel beende ik weer terug naar mijn plaats en ging zitten. Ik verborg mijn hoofd in mijn jas en wist niet wat ik moest doen. Dat zag er echt stom uit, toen ik rolde. Waarom moest Niall dan ook weer iedereen wakker maken? Pijnlijk wreef ik over mijn hoofd. Een gaap verliet mijn mond en ik ging weer liggen, in de hoop dat niemand me wakker zal maken totdat we er zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zit onderhand al in de trein. Ik eet nu even wat en ga daarna slapen. Het kan zijn dat ik niet in slaap val]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Elize Chloé Horan

    ''Ik heb werkelijk geen idee, dat moet je echt aan een van de jongens vragen, zij hebben dit ge-organiseerd, niet ik.'' beantwoordde ze mijn vraag. ''En voor de jongens moet je naar achteren lopen, want daar zitten zij allemaal.'' Shelley trok mij mee naar het achterste gedeelte van de bus. ''Shell en Liz, heb geduld. Maar het word vast leuk, vooral met de jongens.'' antwoordde Niall voordat Harry kon antwoorden. ''Okay.'' zei ik. Ik leunde op een stoel die vrij was. Ik keek naar mijn broer die begon te schreeuwen en zingen. Ik grinnikte. Vrolijk begon ik mee te zingen. ''If you happy and you know it clap your hands!'' zong ik en klapte in mijn handen.


    Do what people say you can't.

    Joshua Styles.
    Ik drukte mezelf iets dichter tegen de stoel aan toen ik Niall heel hard hoorden schreeuwen, het liefst wilden ik direct iets terug schreeuwen naar de jongen, maar dat durfde ik weer niet. In mijn hoofd deed ik het wel. Arianne maakte een geluidje en even was ik bang dat Niall haar had wakker gemaakt, maar gelukkig sliep ze ''tevreden'' door. Ik beet op mijn lip en drukte de muziek uit, ik was er niet meer zo in de stemming voor. Ik wilden eigenlijk dat we al op de plek van bestemming waren, zodat ik mezelf in een van de tenten kon wegstoppen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Happy new year everyone!]


    That is a perfect copy of reality.

    [HAPPY NEW YEAR]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [HAPPY NEW YEAR!]


    Do what people say you can't.

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oh mijn god, die is nog goed ook o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zayn Mistakes, Up all Niall, Stole my Harry, Gotta be Lou & Stole my Liam. Zo, die moest ik even kwijt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nog Happy new Year ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Happy New Year iedereen! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel