• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Liamm James Payne

    Ik keek vreemd op toen Niall stopte met eten.
    "Wat is er? Waarom eet je niks?" vroeg ik bezorgd. Als niell zo weinig eet, dan is er iets mis.
    Ik zag nog wat tomatensaus op zijn gezicht van de spaghetti en veegde het weg met mijn duim.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    ' geen trek meer' momoel ik.
    Dit kon moeilijker dan gedacht worden maar ik kon altijd zeggen dat ik mijn ouders mistte.
    Of dat ik me ziek voelde of niet lekker in mijn vel.
    Maar Liam had altijd heel veel in de gaten maar ik kon redelujk goed liegen wat wel handig was als beroemd iemand.
    Al die keren dat ik zei dat hun haat me niet meer raaktd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' geen trek meer' mompelde hij.
    Ik staarde hem even aan. "Niall die geen trek meer heeft?" vroeg ik ongelovig.
    "Ben je ziek?" vroeg ik meteen en mlegde mijn hand tegen zijn voorhoofd. "Je lijkt geen koorts te hebben," merkte ik op.
    "Dus, wat is er?" vroeg ik hem.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik zucht even om zijn bezorgde gedoe.
    ' ik mis mijn ouders en Greg' zeg ik zacht.
    Ergens was het ook waar. Ik had ze altijd yemist maar ik heb me er overheen kunnen zetten.
    Ik was altijd een moederskind geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' ik mis mijn ouders en Greg' zei hij en mijn gelaatstrekken verzachten meteen.
    Het kwam wel vaker voor dat hij heimwee had naar zijn ouders.
    "Ahw, Ni-bug," zei ik zacht en trok hem in een knuffel.
    Ik wist niet goed wat ik hierop kon zeggen. Zijn ouders zien was nu een heel stuk moeilijker.
    "Het komt wel goed," fluisterde ik. "Maar je gaat dit prachtige eten toch niet laten staan? Je bent Niall horan," lach ik zacht.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik kni Llik ' hellaas ik heb gewoon geen trek meerq Lili" fluister ik.
    Ik zucht even.
    Hoe ging ik dit vol houden?? " het is gewoon ikbrn heel de week thuis geweest en ik voel me scjuldig dat ik nu ik tijd heb niet bij ze ben want ze missen mij ook" ik slik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    " het is gewoon ikbrn heel de week thuis geweest en ik voel me scjuldig dat ik nu ik tijd heb niet bij ze ben want ze missen mij ook" i slikt Niall en ik knuffel hem iets steviger. Voor andere mensen zal dit er vast heel raar hebben uitgezien.
    "Maar je bent op school nu. Ze snappen het wel dat je nu niet bij hen kunt zijn," probeerde ik hem gerust te stellen.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik knik even 'maar nog.' ik neem een slok van het water wat we erboij gehad hebben. Na als ik dit smoesje een tijd vol houdt kommt het goed.
    Complimenteer ik mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik gilmlachte even en Liat Niall weer los.
    Mijn aandacht verplaatste zich voor even weer terug naar het eten voor me en schepte nog wat frietjes op.


    Take me to wonderland

    Kyara Lynn Evans

    Ik glimlachte en keek om mij heen. Harry was nergens meer te vinden. ''Alleen nu is Harry weg.'' Ik zuchtte.
    Ik werd altijd gek als ik in zo'n mensenmassa was en ik iemand zocht.
    ''Zullen we dan maar met z'n tweeën anders verder lopen?'' vroeg ik toen.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan
    Ik glimlach even en zucht opgelucht.
    Hij geloofde het. Ik vond het altijd moeilijk om tegen mijn beste vriend te liegen maar anderd dwong hij me om te eten als hij achtdr de waarheid kwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik at mijn bord bijna helemaal leeg tot er nog één kippenbout overbleef.
    Ik nam het beet tussen mijn duim en wijsvinger en draaide me naar Niall toe.
    "Are you sure you don't want to have anything?" lachte ik en liet het stukje kip verleidelijke voor zijn neus zwieren.


    Take me to wonderland

    Neko Smiths
    Kyara glimlachte en keek om zich heen een poging om Harry te zoeken,maar helaas..Hij was spoorloos.Ik knikte bij haar voorstel en ging dan met haar mee


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nIALL hORAN
    ik grinnik eve en schud mijn hoofd.
    "I'm sure daddy Direction" lachend kijk ik hem aan.
    Ik wist dat hij er een hekel aan had als wij hem zo noemde.
    Alleen omdat hij altijd wist wat we hadden, hoelaat we ergens moesten zijn en omdat hij geen drank kon drinken.
    Paul had in het begin ons wel eens verteld wat we gingen doen maar dat waren we zo vergeten en dan met name Louis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Na een tijdje stopt het voedselgevecht en stoort iedereen zich op zijn eten. Ik lach even en schud mijn hoofd.
    Ik pak een glas cola en sta op. Vervolgens loop ik naar Niall en plof naast hem neer.
    'Hee' grijns ik en neem een slok cola..


    El Diablo.