• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Ik rolde mijn ogen toen hij zijn eigen zak boven haalde en lachte. "Hoe kon ik het vergeten. Natuurlijk dat Niall Horan een eigen zak zou hebben," grinnikte ik en nam nog een handvol snoepjes en propte het tussen mijn kaken. Ik zag een paar leerlingen ons aankijken door het gekraak van de snoepzak en begon daardoor weer te lachen.


    Take me to wonderland

    Niall HOran
    Ik grinnik even om Liam, hij had ech een leuke lach.
    Een paar leerlingen keken ons raar aan en Liam begon weer te lachen.
    Doordat zijn lach aanstekelijk was begon ik ook te lachen.
    En nee natuurlijk niet zacht maar een echte harde Horan lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liamm James Payne

    Ik stopte even met lachen toen ik Niall luidkeels hoorde lachen. Typisch Niall, toch begon ik weer mee te lachen.
    Verschillende tyafels keken nu naar ons en zelfs de leerkrachten keken niet echt vrolijk.
    Ik stopte meteen en tikte Liams arm aan. "Ni, ik denk dat we stiller moeten zijn," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    [tuurlijk ik tik liam zijn arm aan niall

    Niall HOran
    Ik kijk even naar Liam waardoor ik weer begin te grinnik, zo zacht mogelijk maar mij kennede mislukte dat natuurlijk.
    Ik probeer mijn lach in te houden en kijk naar Liam, dat had ik dus beter niet te doen want ik begon weer te lachen.
    Mijn buik begon pijn te doen en doordat ik plots naar mijn buik grijpte van het lachen viel ik van de bank af waardoor ik nog harder begin te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Opeens hoorde ik iemand op de grond vallen. Drie keer raden wie.
    Ik keek naast me en zag dat het Niall was, natuurlijk. Ik sloeg mijn hand tegen mijn gezicht, maar moest toch luid lachen.
    "Kom Niall, terug op de bank," lachte ik terwijl ik aan zijn arm trok zodat hij terug op de bank ging zitten.
    Mensen keken ons nu echt vuil aan.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Liam Helpt me overeind terwijl we van alle kanten bekeken worden.
    Sommige kijken geamusseerd, andere arrogant en de rest neutraal.
    Door Liam zijn hand voor zijn gezicht begon ik weer te lachen.
    "geen adem" hik ik van het lachen. Na het begon goed, iedereen wist gelijk wie en hoe wij waren.


    [ze zijn echt lekkel bezig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik even door Niall, maar ik mag die andere gast gewoon niet. Ik zucht en kijk even om me heen.
    Als iedereen eindelijk is ingedeeld verschijnt het eten, ik grijns breed. Ik schep wat op.
    'Hé Sav!' roept iemand, ik kijk op en kan nog net een broodje ontwijken.
    Tuurlijk, het jaarlijkse voedselgevecht bij de Foxes... Ik gooi een hand kersen terug en lach...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Geen adem," hikte Niall. Ik zorgde dat hij weer naast me op de bank zat en legde mijn hand op zijn buik.
    "Rustig Niall, je sterft nog," lachte ik
    Ik nam een snoep uit zijn zak en hield het voor zijn neus.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Na een poos word ik eindelijk rustig.
    Ineens hoor ik gegil en gelach en kijk rond.
    "dat is zonde van het eten" jammer ik als ik ze een voedsel gevecht zie houden.
    Ik schud mijn hoofd "het eten komt eraan" glimlach ik.
    Ik zie Savannah en dacht aan vanmiddag.
    Was ik echt zo dik ?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kan nog net bukken voor ik een grote hand spaghetti tegen me krijg.
    Ik kijk waar het heen vliegt en ik sla mijn handen voor mijn mond om mijn lachen in te houden.
    Ik kijk hoe de spaghetti over het hoofd van de vriend van Niall glijd en ik grinnik even.
    Ik gooi een stokbrood naar iemands hoofd en grijns...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Dat is zonde van het eten," jammerde Niall.
    Lachend sloeg ik een arm om zijn schouder.
    "Dat is aan de andere tafel. Ik zou snel gaan eten, Niall. Of ze beginnen met jouw eten ook te gooien," lach ik.
    Als het eten tevoorschijn komt, begin ik meteen wat kippenboutjes op mijn bord te doen.
    Opeens word er spaghetti naar mijn hoofd gegooid.
    Als ik naar de tafel van de foxes kijk, zie ik dat Savannag naar me zit te grijnzen. Ik kijk haar nijdig aan. "bitch,"

    [Ja lap. x'D -past aan-]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:00 ]


    Take me to wonderland

    Klaar. :p


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Door mijn gedachtes had ik geen trek meer. Ik pakte twee stukjes kip en zag hoe Liam spaghetti op zijn hiofd krijg waardoor ik grinnik.
    ' arme lili' mompel ik en kijk hoe iedereen verder gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liamm James Payne

    Ik hoorde Niall naast me grinniken en veegde de spaghetti van mijn gezicht en gooide het tegen Niall waardoor ik ook begon te lachen.
    "Bon appetit," grinnikte ik en nam een hap van mijn kip.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    En toen kwam er iets plakkerigs tegen ms aan.
    Met een vies gezicht liet ik het op de grond vallen.
    Ik begon te eten en met een hongerig gevoel keek ik rond mar besloot niet meer te eten

    Ben er weer ff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan