• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Savannah

    Ik grinnik, 'welke rare dingen?' zeg ik en lach weer.
    Ik til een ketel uit het rek en geef hem aan Niall. 'Licht, en goed' grinnik ik.
    We lopen naar de kassa en ik kijk even op mijn Horloge. 'Shit' mompel ik.
    Ik verdwijnsel ons snel weer naar de trein en ikzucht opgelucht. Na een paar tellen begint de trein met rijden, net op tijd..


    El Diablo.

    Niall Horan
    "waarmee we het hebben betaald" nadenkend heo ze dat genoemd had.
    Ze geeft me een lichte ketel en we betalen snel.
    Snel gaan we terug en daarna begint de trein met rijden.
    "dit is echt de vaagste dag uit mijn leven" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    "dit is echt de vaagste dag uit mijn leven" mompelt hij, 'kan kloppen' grinnik ik.
    'Galjoenen, Sikkels en knoeten, gewoon bij de bank' grinnik ik.
    Ik plof in een coupe en kijk naar buiten. 'We zijn er bijna' mompel ik..


    El Diablo.

    Niall Horan
    "en hoeveel kost het voor een euro?" mompel ik .
    Ik pak een briefje van 20 en geef het aan haar.
    "hier" snel nam ik wat snoep uit het zakje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk even naar het briefje.
    'Mhm, 2 galjoenen en 10 sikkels. Nice' grinnik ik. Ik stop het in mijn zak en wijs het snoep af.
    'moet niet dik worden hé' zeg ik en klop even op mijn buik. ..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik grinnik even "ik denk dat ik terug ga naar de jongens" zeg ik zacht.
    Ik kon haar toch niet zomaar achter laten na alles wat ze voor me gedaan heeft?
    Ik pak even mijn mobiel en zie de tijd. ik glimlach even als ik al;s acvhtergrond mezelf met de jongens zie.
    op een andeer scherm is het mijn grootte held Justin Bieber.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [OMG, ben er een paar dagen niet door kerst en alles... Maar goed, ben er nu weer, nu, voor even... Maar wat heb ik allemaal gemist?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Savannah

    Ik knik maar voel dan de trein stoppen. 'We zijn er' lach ik als ik de school zie.
    Ik sta op en al snel staan mijn vrienden van school voor mijn neus. 'Ik zie je nog op school' glimlach ik naar Niall.
    Ik loop de trein uit en loop richting de school. Ik hoor mijn vrienden achter me maar negeer ze even.
    Sinds ik niets meer te doen heb denk ik weer aan alles wat ik móet doen...


    El Diablo.

    [ehm, niall kwam savan tegen en hij kwam erachter dat hij niets bij had. toen heeft zij de tijd stil gezet en gingen ze zijn dingen kopen, ze zijn nu weer terug in een coupe. liam was bij adalicia gekomen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horaqn
    IK glimlach en knik. Zo snel als ik kan ga ik met mijn spullen terug naar de coupé
    Ik zag Adalicia en Liam zitten.
    "oke ik heb nu geen idee waar we heen meoten" zeg ik tegen hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik klets wat met Liam en kijk dan op als ik Niall hoor en glimlach even naar hem. Geen idee waar hij geweest is hoe of wat, maar goed. Ik sta op en kijk even uit het raam naar het grote kasteel en zucht even en kijk dan naar Niall en Liam. 'Ik help jullie wel, maar je zult het wel vanzelf zien. Op het laatste zal je met de eerste jaars mee moeten om ingedeeld te worden in een van de afdelingen.' leg ik al uit en knik even en pak mijn spullen en loop de coupe uit en kijk even om naar Niall en Liam en wacht tot ze volgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan
    "mag je niet kiezen met wie je op een kamer wilt?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik probeerde mijn spullen mee te nemen en zuchte even.
    Mijn gitaar hing ik aan mijn rug, mijn tas hield ik vast met de rest.
    Nu hopen dat het niet ver was."en nu?"

    [als ik weg ben zo. kom ik om 8 uur terug.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ik help jullie wel, maar je zult het wel vanzelf zien. Op het laatste zal je met de eerste jaars mee moeten om ingedeeld te worden in een van de afdelingen.' legt ze uit terwijl ik ook opsta. "Hoe worden we precies ingedeeld?" vraag ik nieuwsgierig. Net zoals Adalicia zoek ik mijn spullen bij elkaar en wacht tot ook Niall klaar is. Waar was hij daarnet trouwens? Ach ja, hij leeft nog. Ik keek even door het raampje van de trein om het kasteel te kunnen bekijken. "Het is echt reusachtig," zei ik bewonderend.


    Take me to wonderland

    Nyan schreef:
    Neko Smiths
    Onze coupé deur ging open en ik keek geschrokken op.
    De krullebol die aan de deur opening stond was Harry."Ben ik weer." zei hij met een glimlach.
    "Hey Harry."zei ik ook met een glimlachje.Nu zag Kyara ook dat hij knap was.
    "Kyara,dat is Harry,Harry dat is Kyara."stel ik hun aan elkaar voor en glimlach eventjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben even weg eten! brb.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp