• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Een tikkeltje chagrijnig loop ik achter de rest aan, ik had geen oogg dicht gedaan vannacht.. Ook kon ik de andere jongens niet vinden, waardoor ik heel de reis alleen zat.. Ik zucht en steek een sigaret op. Ik ga bij de poort staan en wacht af. Nou, wanneer kunnen we naar binnen...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles
    "Hoi Kyara." Glimlach in naar het meisje en ga op een van de bankjes zitten terwijl ik met mijn hand door mijn haar ga. "Duurt het nog lang voordat we er zijn?" Vroeg ik. Ik hield niet zo van met de trein reizen. Ik hield sowieso niet zo van reizen en dat vond ik dan ook het vervelendste als ik moest toeren met de band.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    We lopen richting het kasteel en ineens zie ik Zayn.
    ' Zaynieee' roep ik vrolijk en ren op hem af.
    We waren hecht en aangezien ik hem amper gezien heb.
    Ik was deze week bij mijn ouders geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Sup' mompel ik en zucht even. Ik neem een trek van de sigaret.
    'Duurt dit nog lang, ik verveel me' zeg ik en zucht weer...


    El Diablo.

    Neko Smiths
    "Hoi Kyara." glimlachte hij naar haar en ging op een van de bankjes zitten.
    Hij ging even met een hand door zijn warrige krullen en vroeg toen wanneer we er waren.
    Net toen hij dat vroeg stopte de trein en ik glimlachte."We zijn er nu."grinnik ik en neem mijn tekenmap weer om vervolgens recht te staan.
    "Komen jullie ? Als we langer wachten gaat het drukker worden om buitenn te geraken."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik grinnik ' we gaan naar binnen Adalicia helpt ons naar binnen en dan volgt alles' glimlach ik.
    ' hoe was het bij je ouders? Vraag ik nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Dit hoefde me geen twee keer gezegd te worden en snel stond ik op. "Frisse lucht!" De coupe was vlak bij de deur dus ik kon meteen naar buiten springen! "Kom!" Riep ik naar de twee meisjes en keek et perron rond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Neko Smiths
    Harry zoefde bijna letterlijk naar buiten.
    Ik ging ook vlug naar buiten om de drukte te mijden,want ik hield daar niet van.
    Toen ik ook buiten was snoof ik even de frisse lucht in en zocht dan achter Harry of Kyara,maar aangezien het steeds drukker werd,vond ik hun amper tussen al dat volk.
    Ik klemde mijn map goed tegen me aan en probeerde iemand te vinden van hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'het gaat wel' zeg ik, en gaap even. Ik wil slapen...
    Ik zucht en leun tegen de poort. Dit duurt lang..

    [Kort, laptop doet klote -.- ]


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik begin te lachen.
    ' zeg heb jiij Hazza al gezien' vraag ik aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    ' zeg heb jiij Hazza al gezien' vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
    'Die is vast weer met chickies aan het flirten' grinnik ik. Ik schud mijn hoofd en kijk naar de poort die eindelijk open gaat.
    'Eindelijk' zeg ik en trap mijn sigaret uit. Ik loop naar binnen en kijk rond..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik grinnik even en loop met hem mee.
    ' zeg Zayn aangezien jou handen leeg zijn wil je vast helpen met iets te dragen' glimlachend kijk ik hem aan.
    Ik bedoel. Ik had drie tassen van het shoppen, mijn eigenste en mijn gitaar,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    E toen was t dood)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    ' zeg Zayn aangezien jou handen leeg zijn wil je vast helpen met iets te dragen' vraagt hij.
    Ik zucht even en knik. Ik pak een tas over en loop verder. Al snel worden alle tassen weg gepoeft en ik kijk niet eens verbaasd op..
    'Geen paniek, alles is in veilig. Zodra je weet in welke afdeling je zit worden ze in je kamer gezet' glimlacht een oude vrouw.
    Ik knik maar, en al snel mogen we een grote eetzaal in..


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Zodranwemrichting denpoort zijn zijn mijn spullen weg.
    Ik wil net paniekerig Zayn vragen wat het was toen een oude vrouwnhet vertelde.
    Opgelucht knikte ik.
    ' weet u misschien waar we moeten zijn? Vraag ik beleefd en stoor me aan mijn accent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan