• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Met mijn spullen in de hand stap ik de trein af. Ik laat mijn blik over de verschillende leerlingen glijden op zoek naar een paar bekende gezichtenb.
    Ik zucht als ik niemand zie en loop wat verder tot ik aan een poort kom.
    Aan de zijkant zie ik Niall en Zayn staan waardoor ik opgelucht zucht. Meteen ga ik naar hen toe. "Hey Zayn," zeg ik en glimlach naar Niall.


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik hoor een bekende stem bij ons voegen en glimlach naar Liam.
    ' ik hoop dat ik wel bij een van jullie mag slapen straks moet ik bij iemand die me niet lief vind" zeg ik zacht.
    Dat zou echt niet leuk zijn, degene zou me dan ook kinderlijk vinden omdat ik Justin Bieber the bomb vind..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' ik hoop dat ik wel bij een van jullie mag slapen straks moet ik bij iemand die me niet lief vind" zegt Niall zacht en ik grinnik even.
    "Iedereen houdt van the Irish," zeg ik lachend en sla een arm rond zijn schouder. "Trouwens, jij kan met bijna iedereen overweg," verzeker ik hem.
    "Maar laten we hopen dat we in dezelfde afdeling zitten,"

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:35 ]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik grimas ' niet iedereen' mompel ik zacht.
    Denkend aan de haters die me niet goed genoeg vonden, ze wouden me uit One Direction hebben.
    Ik ben eerlijk ik heb er over getwijfeld maar toen kwam Liam.
    Ik wist dat meningen verschillde en dat ik me overal teveel van aantrok but that's me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James payne

    ' niet iedereen' mompelt hij zacht en ik zie dat hij grimaste.
    Ik wist dat hij het over de haters had. Ik zag het ook, ik ben niet blind. "Ik heb het over de mensen die je ook echt kennen. Niet diegene die je op een foto of filmpje hebben gezien," leg ik uit. Ik vond het erg voor hem, echt waar. Het verdiende die haat niet, maar dat zijn fans nu eenmaal. Nou ja, fans kun je ze niet noemen. Maar er zal altijd wel commentaar op ons zijn. Soms wou ik dat ik Niall kon afschermen van die haat, maar dat gaat nogal moeilijk.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik zucht even " kom we gaan er iets leuks van maken'
    Ik glimlach even. We had het hie al vaker over gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik hoor Niall even zuchten.
    " kom we gaan er iets leuks van maken' waarna hij glimlacht.
    "Zolang je me niet opblaast met die stok van je, vind ik het goed," lach ik.


    Take me to wonderland

    NiallHoran
    Ik begin te lachen ' in de winkel moest ik een beweging maken en eerst is er een vaas kapot gegaan en daarna dozen in het magazijn' lachend kijk ik rond.
    Waar koesten we heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' in de winkel moest ik een beweging maken en eerst is er een vaas kapot gegaan en daarna dozen in het magazijn' luid begin ik te lachen. "Waarom schrik ik er niet van dat jij dat voor hebt? Maar ik zou vanaf nu niet zomaar wat bewegingen met die stok doen," raad ik hem aan voor zijn en mijn veiligheid.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik grinnik ' dat was ook niet mijn bedoeling" ik zucht en trek Liam mee.
    " kom voor we te laat xijn" ik volg de rest maar en we kwamen uit in een hal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Al snel moesten we met een hele groep eerste jaars naar binnen en ik kijk even rond.
    Hoe raar het ook klinkt.. Ik ben nog niet echt onder de indruk..
    Ik zucht en wacht af. Tot mijn naam word genoemd en ik die oude hoed op mijn hoofd krijg...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Eindelijk mogen we de grote zaal binnen. In de zaal zijn vier lange tafels die over de hele ruimte uitstrekken.
    Mijn schouder raakt Niall zijn schouder, zo dicht staan we tegen elkaar. Gespannen wacht ik af tot ze mijn naam roepen.


    Take me to wonderland

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    NIall Horan
    Ik zucht even en kijk rond.
    Ik begreep er echt neits meer van.
    "wat moeten we nu in hemels naam doen?" vraag ik zacht aan Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam james Payne

    "wat moeten we nu in hemels naam doen?" vroeg Niall zachtjes. Ik boog me wat dichter naar hem toe zodat mijn adem bijna zijn oren streelden.
    "Ik denk dat die oude hoed ons gaat verdelen in één van de afdelingen. Nu moeten we wachten tot iemand onze naam afroept," zei ik en ging weer rechter staan, mijn schouder raakt nog steeds de zijne.


    Take me to wonderland