• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson:
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Malino
    Sunshine Corazon:
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Meisjes en hun shopverslaving' grinnik ik, al moet ik toegeven dat ik ook zowat elke week de stad in ging..
    Ik zet mijn zonnebril op en grijns. 'Mhm, best raar als je erover denkt. Het is winter, en nog steeds bloedheet hier' lach ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even. 'tsja ik ben geen sneeuwtype alleen skieën grinnik ik lachend. Als sneeuw van dat prut was haatte ik het.
    Ineens kwam er een man met cameras en een microfoon naar Damon gelopen. Strange


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach ook even en kijk naar de man. 'Nu gaan we het krijgen hoor' lach ik.
    'Sup?' grijns ik en kijk naar de man. Ach ja, de microfoons en camera's worden normaal als je het gewend bent..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even om Damon.
    Ach hij zal het wel gewend zijn na heel zijn leven in de spothlights.
    Ik weet nog die eene keer dat ik geïnterviewt werd, waar Jeffrey bij was.
    Gelijk verban ik de gedachtes en foccus me op Damon en de man.
    De man begint hem allerlei vragen te stellen, hoe het gaat, over liefde en weet ik het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik beantwoord alle vragen met een grijns, Wat? Mensen houden van mijn grijns..
    Na een tijdje loopt hij weer weg en ik lach. 'Hoort erbij' grinnik ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach "weet ik lieverd en ik vind het niet erg" ik grinnik even.
    "en anders had ik pech gehad vermoed ik"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach en geef haar een kus. 'Ik denk het ook' lach ik.
    'Nou, welke winkel eerst?'


    El Diablo.

    Lizz
    Grijnzend trek ik hem mee naar mijn favoriete jurkwinkel.
    Gelijk begin ik in de rekken te zoeken naar iets leuk.s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach even, 'jurken, gezellig' lach ik.
    Ik kijk Rond en grijns even..


    El Diablo.

    Lizz
    Lachend raap ik mijn armen vol met kleding.
    "ik ga dit even passen" meld ik hem mee.
    Grijnzend trek ik het rode jurkje aan en kom uit het hokje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Zonder nog wat te zeggen stond ik op en keek ik de meiden even aan. 'Ik ga even wat te drinken halen, heb dorst.' deelde ik mee, ik voelde me beduusd en liep vervolgens weg. Ik had Amy zeker wel gemist en ik was ergens ook wel blij om haar te zien. Je wist wat ze zeiden over eerste liefdes, die hadden een speciaal plekje in je hart. Maar sowieso hield ik nu van Rachel en zou ik Rachel altijd boven Amy verkiezen.

    Amy Christina McGlacis

    Logan liep weg om wat te drinken te houden, meteen keek ik het meisje nogal spottend aan. Was Logan serieus afgezakt tot dit niveau? Van nature was ik altijd al een ongelofelijke bitch geweest en daar was ik trots op. Maar aangezien ik Logan terug wilde zou ik doen alsof ik onschuldig was. En ik was een typische McGlacis. Onze familie stond bekend om onze goede familienaam en ik had natuurlijk allang mijn eigen onderzoek gedaan naar Rachel en haar vrienden. Ik was als een privédective en ik kon bijna alles natrekken. Dit meisje had veel meegemaakt, en zelf had ik het ook niet makkelijk. Vroeger was ik namelijk als klein kind ook ontvoerd voor losgeld dus ik wist wel in wat voor pakket zij zat. Maar het kon me helemaal niets schelen. Ik kreeg altijd alles wat ik wilde, en wat ik nu wilde was Logan. En ik wist ook over dat Rachel bijna al haar vrienden kwijt was. Ze had volgens mij helemaal niemand meer. 'Laten we dit kort en duidelijk houden.' zei ik direct bitchy tegen Rachel. 'Wij weten beiden dat jij niet geschikt ben voor Logan, dus beter kun je het meteen uitmaken.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even naar Logan.
    Ineens hoor ik wat Amy zegt en spoottend kijk ik haar aan.
    'je denkt toch niet dat ik hem zo laat gaan' ongelovig schud ik mijn hoofd.
    Volgens mij wou ze Logan terug. 'luister Amy ik vind het jammer van jullie relatie maar ik laat hem niet gaan tot hij weg gaat'leg ik haar rustig uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (wow amy is a real bitch0_0)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    Een cynisch lachje verliet mijn lippen, waarna ik even ging verzitten. 'Dus jij wilt net zo met Logan omgaan zoals je met je andere vrienden omging?' vroeg ik. Ik wist dat ze bijna geen vrienden meer over had en dat dat gevoelig lag bij haar. 'Als je echt van hem houdt bespaar je hemt dat.' zei ik waarna ik gebaarde naar Logan. 'Kijk naar hem, hij weet zich geen houding te geven. Hij durft het niet uit te maken met je omdat hij bang is dat je zelfmoord pleegt. Maar vanbinnen gaat hij kapot. Gun je hem zijn geluk niet?' vroeg ik poeslief aan haar. Ik kon het zachtaardig spelen, maar daar werd ik al snel moe van.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ik voel een steek en zucht.
    'waarom Amy eaarom doe je dit ons aan' ik dacht even na.
    Had ze gelijk en deed hij het uit medeleiden.
    ik staar even rond. Ik blijf stil niet wetend wat te zeggen. Hoe wist ze dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan