• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson:
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Malino
    Sunshine Corazon:
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Niet huilen hé?' grijns ik, en streel even over haar wang.
    Ik kijk naar de film en grijns..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Langzaam maar zeker verscheen er een speelse grimas op mijn gezicht toen ze dat voorstelde. Ik vond het natuurlijk leuk om haar te masseren en natuurlijk wilde ik haar gewoon oprecht verwennen. En om natuurlijk niet te vergeten dat ik haar gewoon overal aan kon raken. Ik was echt bezorgd om Bella, en ik wilde natuurlijk dat het ook goed kwam tussen Kurt en haar. Maar ik wist bijna wel zeker dat het goed zou komen. Die twee waren beste vrienden, en zo'n hechte vriendschap alsbij hun, kreeg je echt nooit uitelkaar. Iedereen had weleens ruzie, vooral beste vrienden. Ook al hadden Blaine en ik nog nooit echt ruzie gehad. Maar volgens mij kwam dat omdat wij mannen waren, die konden volgens mij veel meer hebben van elkaar. En aangezien Kurt afwijkt naar de vrouwelijke kant en Bella last heeft van haar hormonen, is de kans bij hen veel groter dan bij ons. 'Dat hoef je geen tweede keer meer te vragen.' zei ik grijnzend. Ik wierp even snel een blik op Emily, en zag haar vredig slapen. Vervolgens tilde ik Bella op en liep ik met haar naar de badkamer toe. Ik zette Bella weer neer en liet het badkuip vollopen op een aangenaam tempratuur en zette de douche radio zachtjes aan, voor op de achtergrond. Het was wel even fijn, om luxe te hebben op vakantie en daar mochten we dan best weleens gebruik van maken. We hadden het verdiend. Ik hielp Bella met uitkleden en vervolgens deed ik mijn eigen kleding ook uit en gooide het gewoon slordig in een hoekje. Ondertussen was het bad al helemaal vol met en draaide ik de kraan uit, en stapte ik samen in met Bella. Ik ging languit liggen in bad, en trok Bella bovenop me en begon haar liefdevol te masseren, zodat ze zich eens lekker kon ontspannen. 'Je hebt dit meer dan verdiend, ik hou van je en van ons kindje.' zei ik lief tegen haar, terwijl ik ook een paar kusjes drukte in haar nek. 'Je bent prachtig en helemaal van mij.' teder en lief bekeek ik haar en glimlachte ik gelukkig. Ik hield zoveel van dit meisje, en ik kon niet wachten totdat ik mijn plan uit kon voeren. Het zou geweldig worden.

    Kurt Hummel

    'Blaine, het is gewoon een griepje!' snauwde ik waarna ik mijn ogen even sloot. Hij moest zich niet zoveel zorgen maken, er was helemaal niets aan de hand met me. Ik was gewoon ziekjes, dat was alles. Ineens drong het door hoe ik deed tegenover hem en opende ik mijn ogen weer. 'Sorry.' mompelde ik meteen spijtig, ik wilde al helemaal geen ruzie met hem. Ik haatte het gewoon om naar de huisarts te gaan voor mezelf. Ik vond het vreselijk om onderzocht te worden, wie weet wat de uitslag werd? Of spuiten, dat vond ik al helemaal vreselijk. Ik was altijd al bang geweest voor naalden. En iedere keer als we naar het ziekenhuis ging voor zoiets, kregen we altijd slecht nieuws voor de kiezen. Ik zag dat Blaine zich zorgen maakte en zuchtte. Ik moest niet zo tegen hem snauwen, hij bedoelde het goed en hij maakte zich gewoon zorgen om me. Ik legde mijn hand op de zijne en keek hem geruststellend aan. 'Jij bent toch mijn dokter? Misschien voel ik me na een zware 'be'handeling wel beter.' zei ik vermoeid en zwakjes, in een poging om hem aan het lachen te maken en zodat hij zag dat ik nog steeds in staat was om grapjes te maken, ook al lachte ik er niet bij. Mijn gedachten gingen nu even uit naar Bella, ik vond het vreselijk om ruzie te hebben met mijn beste vriendin. Ik had er spijt van om tegen haar te schreeuwen, en ik wist dat zij er ook niets aan kon doen. Misschien moesten we dadelijk gewoon even rustig met elkaar praten en kwam het weer goed. Dat hoopte ik tenminste. 'Ik hou van je.' zuchtte ik zachtjes, waarna ik vervolgens weer vermoeid mijn ogen sloot. Ik voelde me echt vreemd.. Natuurlijk was ik weleens vaker ziek, maar nog nooit had ik me zo gevoeld als ik me nu voelde.

    Logan Hudson

    'Mm, interessant hoor.' zei Amy, ergens had ik de indruk dat het nogal een neerbuigend toon was, of verbeelde ik me dat nou? Volgens mij verbeelde ik gewoon alles. 'Wist je trouwens dat Logan prachtig kan dichten?' vroeg Amy, waarna ik lichtelijk rood werd. Ik had dat nog helemaal niet tegen Rachel verteld, wat zou ze denken? Ze zou het vast vervelend vinden dat Amy het wel wist en zij nog niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik was blij dat ze niet verder vroeg en schudde mijn hoofd
    'bu ben ik nieuwsgierig glimlah ik. Ik wou zo snel mogelik van haar af

    Lizz
    Hier huil ik altijd grinnik ik en glimlah lief naar hen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach even en kijk haar aan.
    'Adorable' grinnik ik en grijns even..


    El Diablo.

    [Happy new year! <3 ]


    El Diablo.

    You too ahah kan niet meer rechtstaan en heb geen drank op....

    Lizz
    Ik glimlach even. Als snel zijn we bij het moment aangekomen en de tranen rollen over mijn wangem ik sla mijn armen om Damon heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Aww' lach ik en streel zachtjes over haar rug heen.
    'Don't cry' mompel ik lachend, best geamusseerd...


    El Diablo.

    [Ik een beetje alcohol XD Breezer en een halve bacardi cola xd ]


    El Diablo.

    Ik heb alcohol vrij jillz dus dat faalt.

    Lizz
    Ik glimlach even en lijk hem aan. ' je vindy het gewoon leuk'zeg ik nep verontwaardigd.nik negreep jet wrl ik bedoel als hij zou hiilen bij verlies en ik mag hem troosten bind ik dat ook leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach even en knik.
    'Ofcourse' grijns ik en druk een kus op haar lippen...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik even 'ik ga jou uitlachen als je verliest en moet huilen' grijnzend zet ik de film af.
    'En nu' ik wiebel met mijn wenkbrayw.
    Grijnzend kruip ik over het bed en kus hem.
    'Let's go shopping' fluister ik zwoel in zijn oren en grijns naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik even en kus haar.
    'Let's go' grijns ik en sta op. Ik wacht grijnzend op Lizz.


    El Diablo.

    Grijnzend kijk ik hem aan 'jeeeeej' rioep ik vrolijk.
    Sel trek ik een jurkje aan en hakken.
    Mijn make up werk ik bij en mijn haren doe ik snel goed.
    Ik gris mijn tas mee en pak vrolijk damon zijn hand vast

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Jij bent vrolijk' lach ik en loop naar buiten.
    'Auto of lopen?' vraag ik...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik 'ik hou van shoppen en doe maar met de auto' grijns ik.
    Snel draai ik aoles op slot en stap in de auto waarna Damon wegscheurt richting de sad. 'het is lang geleden bijna een week' lach ik. Ik hoor op de radio een leuk liedje en begin mee te zi gen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan