• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson:
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Malino
    Sunshine Corazon:
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Amy Christina McGlacis

    'Schatje, ik doe helemaals niets. Ik help je alleen, wat Logan doet geen goede basis voor een relatie en dat sloopt hem vanbinnen. Vroeg of laat houdt hij het niet meer vol en dump hij je alsof je afval bent. Ik doe je alleen maar een gunst om je dit in te laten zien.' zei ik nu een beetje meelevend tegen haar. 'Ik ken Logan sinds de kleuterschool, en ik weet precies hoe hij is.' Ik hield Logan in de gaten, en hij was in gesprek geraakt met de man achter het kraampje. 'Daarom is mijn advies van mij, omdat het zo snel mogelijk uit te maken. Het bespaart jullie beiden een hoop.'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry

    ' jij doet dit niet voor mij of voor Logan je bent een arrogante bitch die het niet kan hebben dat hij je voor een cheerleader liet gaan en hij je nu niet wilt' sis ik woedend naar haar. Ik had niemand meer behalve mijn vaders en Logan. Ik zou hem niet laten gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    'Dan geloof je het toch niet?' vroeg ik sarcastisch en sissend aan haar. 'Je komt er van zelf wel achter, maar zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.' bracht ik haar nog bij. Daarna kwam Logan terug en nam hij een slok van zijn cola. 'Gaat alles goed hier?' vroeg hij waarna hij plaats nam naast Rachel. 'Het gaat prima, Rachel en ik hadden het net over Broadway, toch Rachel?' vroeg ik poeslief aan haar. Ik vermoedde dat ze niet wilde dat Logan zich zorgen hoefde te maken en wel meespeelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry.
    Vernietegend kijk haar aan maar knik.
    ' ja Amy laat een een stukje horen' daag ik haar uit.
    Het zou echt een blunder zijn maar ik dacht dat ze wel kon zi gen.
    Ik zucht even vermoeid,LOgan zou vsnavond zien wat er was en ik wou dat hij geen zorgen hoefde te maken. Hij zat met zijn hersenschudding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik keek even van Amy naar Rachel, er hing ergens een spanning tussen ons. Maar dat was vast wel logisch, aangezien Amy mijn ex was en Rachel mijn huidige vriendin. Ik hoorde wat Rachel zei en keek naar Amy. Amy was een beetje verbaasd en stond vervolgens weer op en trok haar jurkje aan. 'Laten we dan tenminste naar die beachclub gaan daar, want hier hebben ze geen microfoons of muziek.' zei ze, waarna ze knipoogde naar Rachel. Ik kon die knipoog niet echt plaatsen en liep maar gewoon mee naar de meiden naar de beachclub. Amy praatte met een aantal mensen en ging op het podium staan. Ze streek haar jurkje glad en zodra de muziek begon te spelen, begon ze te zingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    Ik trek een wenkbrauw op maar loop mee.
    Ik geef toe Amy had een goede stem, grijnzend loop ik naar de plek waar Amy stond en pak ook een microfoon.
    Ik kijk goedkeurend rond en begin Mine te zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    Ik eindigde het liedje en keek een beetje verbaasd naar Rachel, ik glimlachte goedkeurend naar haar. Oké, ik moest toegeven dat ze een prachtige stem had. Ineens besloot ik om een wapenstilstand tussen ons in de te leggen en zong ik samen met Rachel mee. Onze stemmen klonken echt perfect samen, alsof onze stemmen voorbestemd waren. Ik zag Logan glimlachen, het deed hem echt goed dat wij samen zongen. Misschien moest ik de bitch attitude laten varen en het gewoon nice spelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even ietswat verbaasd ALS AMYerbij in springt maar grijns daarna.
    Ik zie Logan glimlachen en hij lijkt echt trots.
    Na het nummer loop ik terug naar Logann en geef hen een kusje 'you re mine' grijns ik 'whatever happens I will always love you'fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik sloeg mijn armen om haar heen, en kustte haar nogmaals. 'Ik hou ook van jou.' zei ik liefdevol tegen haar, Amy kwam vervolgens bij ons staan en ik liet Rachel automatisch los omdat het nogal ongezellig zou zijn voor haar als we de hele tijd klef deden. 'We zouden binnenkort eens gaan shoppen, Rachel.' stelde Amy voor, waarna ik Rachel even aankijk. 'Dat is eigenlijk niet zo'n slecht idee.' gaf ik toe. Ze had niemand meer om mee te shoppen, en ze had nu ook ruzie met Kurt. Het zou haar vast goed doen om een nieuwe vriendin te krijgen om mee te gaan shoppen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Een gelukkig gevoel overtrof me dankzij hem.
    Ik kijk naar Am. Eat was ik blij dat ik kob liegen en acteren. 'ja dat lijkt me echt supergezelig'zeg ok vrolijk. Maar niet met jou zeggen mijn gedachtes.

    Pitte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    Ik grinnikte om Rachel en draaide een kwartslag zodat ik haar aankon kijken. 'Waarom gaan we niet nu meteen.' Vroeg ik grijnzend, waarna Logan glimlachte en naar Rachel keek. 'Jullie zouden het vast goed met elkaar kunnen vinden.' Zei hij.

    ( Ben dadelijl weg, want we zijn dan in Duitsland en daar heb ik geen internet op mn mobiel)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (oke phi jne v afghan tie

    rachel berry
    ik gk imlach even L ik blijf liever bij Logan voor zijn hersenschuddingL ik kijk haar even.a an.
    we gingen alleen naar het stran d om te uitwaaien momp el ik en kijk naar Logan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik keek even naar Rachel en zuchtte, ze maakte zich veel te veel zorgen om me, en ze had nu zelf geen tijd meer om te genieten. Ze moest zich geen zorgen maken om me. 'Rachel, je gaat.' zei ik streng. 'Ik wil dat jij eens aan jezelf denkt. Ik red mezelf echt wel. Ik ga misschien wel langs Blaine en Finn, of misschien Sebastian. Ik wil dat je aan jezelf denkt nu.' zei ik streng tegen haar.

    (Haha, wat staat daar??)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 19:57 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Hqahhq slechte nl

    Rachel

    Ik glimlach. 'ik breng je eerst naar de villa' mompel ik en kijk hem aan.
    Hij moest niet wagen om tegen te spreken.
    Naja wie weet deed Amy normaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag aan Rachel 's blik dat ze er echt op stond en ik zuchtte even. Ik kon heus wel wat alleen, ik was geen watje. Maar ik zei maar niets. 'Loop je gelijk mee?' Vroeg ik aan Amy waarna ze knikte en met zn drieën richting de villa.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.