• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson:
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Malino
    Sunshine Corazon:
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach even en pak Logans hand vsst.
    Veelste snel zijn we bij de villa. Ik zucht even. 'vanavond wordt onze avond' glimlach ik hem.
    Ik geef hem een kus eb pak wat spullen voor ik vertrek met amy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Het warme water omhelsde mijn lichaam en gelijk kreeg ik kippenvel van het genot om het warme water. Ik zuchtte opgelucht en tevreden. Ik lag heerlijk tegen Finn aangenestelt in zijn armen op hem. Dit deed me echt goed en ik hoorde wat hij zei. 'Ik hou ook van jou, Finn. Je betekent de wereld voor mij en deze kindje is ons kindje. Ik voel en weet gewoon dat het van jou is. Kan niet anders, wij hadden eerst seks gehad met elkaar.' zeg ik glimlachend en menend. Ik pakte één van zijn handen en legde met mijn hand op mijn buik als een gebaar van een gezinnetje. De andere hand masseerde me nog steeds, waardoor ik behoorlijk genoot. Door Finn was mijn buikpijn weg en kon ik echt even bijkomen. 'Door jou heb ik geen buikpijn' zeg ik zachtjes en genoot ook van zijn kusjes. Ik hield heel veel van Finn en dit was gewoon even waar ik aan toe was. Samen met Finn in bad liggen en genieten van elkaar. We waren gewoon onafscheidelijk en ik wou hem gewoon, niemand anders. Hij maakte me gelukkig en was gewoond e gelukkigste meisje op aarde door hem. 'Je maakt me zo gelukkig, Finn' zeg ik zachtjes en menend en draaide me een beetje om. Onhandig gaf ik hem een kus op zijn lippen en keek hem lief en verliefd aan. Ik streelde zijn wang zachtjes. 'Ik zal altijd de jouwe zijn' beantwoord ik zijn laatste zin en legde mijn hoofd in zijn nek. Dit was gewoon heerlijk. Ik deed eventjes mijn ogen om alles even te vergeten. Ik moest niet zoveel zorgen maken om iedereen en me zo druk maken, dat was slecht voor de baby. Ik legde mijn andere hand ook om mijn buik en werd helemaal rustig.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik bezorgd en zuchtte zachtjes. Ik vond het niet leuk heo hij deed, maar hij kon er gewoon niets aan doen. Hij voelde zich niet lekker en ik moest hem gewoon even goed verzorgen. Maar iets zat me niet lekker en ik maakte me gewoon zorgen om hem. Ik haalde even een hand door mijn haren en glimlachte zwak door wat hij zei. 'Ik denk niet dat nu een 'zware handeling' goed voor je zal zijn en dat gaat je nu ook niet beter maken' beantwoord ik op zijn vraag. 'Ik kan wel je dokter spelen, maar ik maak me gewoon zorgen om je, Kurt. Ik ben je verloofde en dalijk je echtgenoot, moet ik me dan nog steeds geen zorgen om je maken. Je bent dalijk voor mijn hele leven mijn partner en we beloven elkaar trouw en ook in ziekte en gezondheid' zeg ik streng en kijk hem doordringend aan. 'Dus ik wil dat je beter word, ookal vind je het niet leuk dat je naar de huisarst gaat. Ik ben er toch, ik kan je toch beschermen en zeggen, wanneer iets genoeg is. Dalijk is er iets ergs en dan zijn we te laat. Ik wil weten wat je hebt, misschien is het inderdaad een griepje, maar dan ben ik gerustgesteld' zeg ik vervolgens en plant mijn lippen op de zijne en zoen hem zachtjes. 'Ik hou van je, Kurt. Heel veel en ik wil niet dat je ziek bent' zeg ik pruilend. Ik streelde zijn wang en ging naast hem liggen en hield hem in mijn armen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik bekeek Bella even en ik zag meteen hoe ze opklaarde en zich in een klap beter voelde. Dat deed mij ook weer goed en ik voelde de zorgen langzaam van me afglijden. Als zij zich ontspande, dan ontspande ik mezelf ook. Ik zag hoe ze genoot en ik glimlachtte tevreden, ik was blij dat ze het lekker vond. Het warme water deed mij ook even goed, ik was blij dat ik mijn spieren even kon ontspannen. Blaine en ik hadden de afgelopen week ook veel gesport en daardoor hadden mijn spieren veel te beduren gekregen. Maar dat was niet erg, ik hield van sport en vooral met Blaine was het erg leuk. We hadden nog gebokst en dankzij Blaine was ik ietsje beter geworden daarin. Natuurlijk versloeg hij me nog met gemak, maar ik werd al beter. We hadden ook nog gevoetbald, en verassend genoeg was Blaine er aardig goed in. Natuurlijk niet zo goed als ik, maar hij was beter in voetballen dan ik was in boksen. Maar het was in ieder geval echt erg leuk. Ik hoorde tenslotte wat Bella zei over haar buikpijn en was meteen helemaal opgelucht, alle zorgen gleden nu helemaal van me af door haar woorden. 'Gelukkig maar, ik maakte me wel zorgen om dat.' zei ik opgelucht, ik maakte me echt veel zorgen. Maar nu ging het gelukkig wel goed. 'En jij bent de enige voor mij, mijn kleine, schattige prinsesje en ik zag altijd van jou houden en je zo gelukkig mogelijk proberen te maken.' zei ik meenend terug, waarna ze al die dingen zei tegen mij. Ik zal haar echt zo gelukkig mogelijk proberen te maken; ik wilde gewoon het liefst dat ze vrolijk en lacherig was zoals vroeger. Dat was echt de Bella die ik kende. Ik masseerde nu liefdevol en teder haar schouders en streelde haar ook af en toe, zodat ze nog meer kon gaan genieten ervan. Ze was toch zo schattig en alles voor mij. Niemand moest ook maar proberen om aan haar te zitten, want dan zou ik laaiend worden. Als iemand aan mijn meisjes kwam - Bella en Emily. - en waren ze dood voor mij en zou ik geen genade tonen. Dus Damian of haar ontvoerders moesten zich echt niet laten zien, want dan zou ik woest worden. Blaine en Kurt waren ook alles voor me, die twee hebben ons door een diepe dal heen gesleept en onze band was sterker dan ooit. Ineens was ik echt onwijs dankbaar voor alles. Ik was dankbaar voor hoe alles gelopen was, dat Rachel naar Jesse toe ging bijvoorbeeld. Als dat nooit gebeurt was, dan had ik Bella nooit ontmoet. Het was vreemd dat zo'n klein aspect uit je leven alles zomaar kon veranderen. Vanuit een opwelling dacht ik nu aan ons kindje. Zou het een jongen zijn of een meisje? Heel stiekem hoopte ik op een jongen, dan kon ik hem leren voetballen of Football leren spelen. Maar als het een meisje was hoorde je mij ook niet klagen, zolang het maar gezond was. 'Ik kan nu al niet wachten tot hij of zij er is.' zei ik glimlachend, waarna ik een kus op haar kruin drukte.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwakjes en voelde me beter in zijn armen. Wel kreeg ik het ineens stikheet, maar liet ik de dekens om me heen omdat ik bang was dat ik kou vatte. Nu was ik erg blij met het washandje die zorgde voor verkoeling. Ik keek naar Blaine, die naast me lag. 'Weet ik, het was ook maar een grapje.' zei ik een beetje schor tegen hem. Ik voelde kleine zweetdruppels ontstaan op mijn gezicht en veegde ze voorzichtig weg. Ik snapte echt niet meer waarvan ik zo ziek geworden was, ik kleedde me altijd warm aan en ik was nauwelijks ziek. Gemiddeld was ik maar één keer per jaar ziek, maar dan voelde het anders dan wat ik nu had. Diep in mijn hart wist ik dat Blaine gelijk had en dat we inderdaad voor de zekerheid langs de huisarts moesten gaan. Zoals mijn vader weleens zei: ''baat het niet dan schaadt het niet.'' Maar toch werd ik er gewoon zenuwachtig van en vond ik het helemaal niet leuk om daar naar toe te gaan. 'Oké, ik ga wel.' Mompelde ik zwakjes en verslagen alsof ik een klein kind was die opgedragen werd iets te doen wat hij niet leuk vond.Het liefste verstopte ik me nu stiekem onder mijn bed, zoals ik vroeger altijd deed toen ik nog klein was. Maar ik moest het maar gewoon doen, Blaine ging om van de zorgen en dat was eigenlijk de grootste reden waarom ik ging; ik wilde dat hij zich gerustgesteld voelde. 'Ik weet het, ik word gewoon altijd zenuwachtig als ik daar naartoe moet.' zei ik, en vervolgens glimlachtte ik kleintjes toen hij pruilde. 'Ik wil ook niet ziek zijn.' mompelde ik, waarna ik mezelf dieper in zijn armen nestelde. Ik was oprecht blij dat ik niet meer chagrijnig was. En heel eerlijk, ik hield me ook enorm in tegenover Blaine. Ik had al weleens eerder tegen hem lopen schreeuwen en daarna was hij meteen twee maanden weg en hadden we ongelofelijke ruzie. Maar toch zat dat tegenover Bella mij totaal niet lekker, ik wilde helemaal geen ruzie met haar en ik was ook helemaal niet boos meer. Ik besefte nu eigenlijk pas dat onze ruzie echt nergens over ging en het liefste wilde ik haar nu knuffelen en er achteraf om lachen, zoals we altijd deden als er iets gebeurde. Tegenover Rachel had ik ook wel een klein beetje spijt, ik had niet zo tekeer moeten gaan tegen haar. Maar toch wilde ik haar ooit de waarheid vertellen omdat het me ongelofelijk dwars zat. Alleen misschien had ik het iets anders moeten brengen. Ik zuchtte even en voelde dat ik toch wel moe voelde, misschien kon het niet kwaad om voordat we naar de huisarts gingen een klein dutje te doen? Meestal voelde ik me na een dutje altijd wel beter. Voorzichtig legde ik mijn hoofd op Blaine 's borst, waardoor het washandje van mijn voorhoofd afgleed. Maar dat maakte niets uit, want de hitte zakte een klein beetje weg. 'Je bent echt lief.' zei ik gemeend en slaperig, waarna mijn ogen zich langzaam sloten en ik in een lichte slaap doezelde.

    Amy Christina McGlacis

    We kwamen aan bij een enorme villa en het deed me eigenlijk niets. Ik was zelf ook behoorlijk aan luxe gewend, dus het was voor mij niets bijzonders. Ik was al dat ze beroemde vrienden hadden, dus het was ook totaal geen verassing voor me. Ik zag dat Logan en Rachel uitgebreid afscheid namen waardoor ik me behoorlijk irriteerde. Wacht maar, vroeg of laat werd Logan gewoon van mij. Ik wilde Rachel liever geen pijn doen, want ze leek me eigenlijk best wel chill. Maar ik ging door merg en been om Logan terug te krijgen. Ik had hem gedumpt en daar had ik onwijs veel spijt van. Het was gewoon dom en ik wilde hem terug en ik kreeg gewoon alles wat ik wilde. Rachel en ik liepen richting de stad, waarna ik mijn arm in de hare haakte. 'Het spijt me ontzettend van toe net, ik geloof dat ik me even liet gaan en me nogal jaloers gedroeg.' verontschuldigde ik me, ik kon het beter aardig spelen tegenover haar.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 23:35 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    You forgot Lohan Amy)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel Berry
    Ik kijk even verbaasd naar Amy.
    'Het geeft niets, ik begrijp dat het pijnlijk kan zijn. Ik ken het gevoel' zeg ik zacht.
    Dus wat gaan we shoppen' vraag ik glimlachend.
    Misschien hadden ze nog iets leuks, en misschien kon ik iets voor Emily kopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    Ik begon weer te glimlachen en zonder nog een woord te verreppen trok ik Rachel mee naar een klein, chique winkeltje. Ik besloot om Rachel nu onder mijn kam te nemen. Ik keek even rond in het winkeltje en zag dat het een onwijs duur winkeltje was. Mijn ogen gleden naar een koraalrood jurkje en meteen viste ik het jurkje uit het rek en drukte het in Rachel 's armen. 'Probeer deze eens.' drong ik glimlachend aan. Ik zag dat er een behoorlijk prijskaartje aanhing en wist dat dit meisje deze jurk hoogstwaarschijnlijk niet kon veroorloven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ze trok me mee naar een chique winkeltje en duwde al snel een jurkje in mijn handen.
    Ik liep het hokje in. Ik zag een dure prijs staan op het kaartje, snel trok ik het aan maar ik vond hem niet eens mooi staan.
    Lachend doe ik het gordijntje open. 'Niet mijn smaak' grinnik ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    Ik bekeek haar even kritisch en knikte. ''Probeer deze eens,' zei ik, waarna ik haar nu een blauwe, satijnen jurkje in haar handen drukte, een nog duurder jurkje. 'Blauw staat mooi bij bruin haar, zelf draag ik ook veel blauw.' zei ik naar waarheid, waarna ik verder zocht in de rekken. Eigenlijk was Rachel best wel aardig, en dat blauwe jurkje zou haar vast betern staan dan het rode. Het was eigenlijk bestwel leuk en gezellig met haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ik glimlach ' je hebt een goede kledingsmaak ' complimenteer ik.
    Ze had leuke kleding aan nu.
    Ik dook het hokje weer in en deed het aan.
    Wauw het jurkje stond me prachtig, ik besloot voor een keer het te kopen.
    Ik zou het vanavond aan doen als Loqgan en ik iets samen gingen doen?
    Grijnzend loop ik het hokje uit, dit wordt het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    'Dankje, jij ziet er zelf ook heel erg leuk uit.' zei ik gemeend. Even was ik verbaasd door mezelf, deed ik nu oprecht aardig tegen haar? Misschien kwam het gewoon omdat ik me inleefde bij dit meisje, we leken best veel op elkaar. Maar ik was een totale bitch, maar op dit moment was daar niets van te herkennen. Ik zag dat ze het blauwe jurkje aanhad, het stond haar heel erg goed. Het tekende mooi af op haar lichaam en ik zag haar stralen, dat ze het mooi vond. Toen ze zichzelf aan het omkleden was liep ik naar de kassa toe en rekende ik het jurkje voor haar af, voor mezelf had ik een leuke armband gekocht, omdat ik voor mezelf niets leuk vond in dit winkeltje en vervolgens wachtte ik totdat Rachel weer terug kwam. Ze zou vast wel verbaasd zijn, dat ik het jurkje gekocht had voor haar. Ik moest en zou haar vertrouwen winnen, en waar ik vandaan kwam, daar 'kocht' je je vriendinnen altijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar haar, ze was eigenlijk wel heel aardig.
    Ik kleedde me om en liep richting de kassa.
    Amy vertelde dat ze het al betaald had.
    " ik trakteer dadelijk op koffie en wat lekkers bij Starbucks " zeg ik tegen haar en bedank haar.
    " ik wil nog even kijken of er iets leuks is voor mijn dochter' glimlach ik en wacht op haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    'Prima,' zei ik met mijn liefste glimlach, waarna ik mijn creditcard opbergde en vervolgens de stad weer doorliep. 'Als je een leuk winkeltje ziet, moet je het zeggen.' zei ik terwijl ik rondkeek. Ik ging weleens vaker shoppen met vriendinnen, maar die vriendinnen gebruikten me alleen maar omdat ik rijk was. Rachel deed dat niet en wist niet eens hoeveel geld ik bezat. Zij vond me nu aardig om wie ik was,en niet om mijn geld. Meteen begon ik te twijfelen of ik mijn plan nog wel voort moest zetten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Ik zag een kinderwinkel en glimlach als ik erheen loop.
    Ik merk dat Amy me gewoon volgt en ga opzoek.
    Na een tijd zoeken vindt ik een schattig jurkje.
    Ik reken af. ' nu de koffie' glimlachend lopen we naar de Starbucks ' roep maar wat je wilt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy Christina McGlacis

    'Doe maar een vanille cappuccino en een chocolade muffin.' glimlachtte ik naar Rachel, waarna ik alvast een talfetje uitzocht bij het raam. Ik legde mijn tas op de stoel naast me, zodat Rachel plaats kon nemen tegenover me. Ik pakte mijn mobiel en begon te twitteren. @AmyMcGlacis:'Het ene moment zit je in een luxe resort en het andere moment verken je de winkelstraten van Madrid.' t Mijn vriendinnen begonnen me natuurlijk meteen terug te tweeten met de vraag waarom ik hier zat en waren stikjaloers. Soms was het gewoon leuk om ze jaloers te maken. Ik bergde mijn mobiel weer op in mijn tas en wachtte totdat Rachel terug kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.