• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    |"Boem," zei de krokodil. |


    kindness is never a burden.

    Jack Harries
    Jack moest lachen toen Haley zei dat ze de elegantie zelve was en toen kuchte. "Overtuigend hoor." zei hij grijnzend. Toen Jack vroeg wat Haley wilde; voedsel van Zoë en Carli of zelfgemaakte diepvriespizza van Jack -die niet eens zelfgemaakt kon zijn aangezien het gewone diepvriespizza was- antwoordde Haley,“Nou, ik vertrouw Zoë en Carli wel, omdat ik hen ook niet vergiftigd heb met chocomelk. Maar… Hoe zelfgemaakt is die diepvriespizza van jouw?”
    Jack grinnikte en leunde ondertussen met zijn schouder tegen de deurpost. "Heel erg zelfgemaakt." zei hij overtuigend en voegde daar nog stil aan toe,"Door de fabrikant." Waarna hij Haley weer breed glimlachend aankeek. "Kies voor de pizza." murmelde Jack en keek Haley afwachtend aan.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    “Heel erg zelfgemaakt,” grinnikte Jack. “Door de fabrikant. Kies voor pizza!”
    Ik schudde lachend mijn hoofd. “Fine. Pizza it is.”
    Ik moest eerlijk toegeven dat ik ook meer zin had in pizza, maar dat ik dan dus wel zin pizza voorraad aan het opgebruiken was. Maar hij had het zelf voorgesteld dus was het ook maar zijn probleem.
    “Kunnen we naar binnen gaan?” Ik probeerde mezelf langs hem door te wurmen. “Mijn tenen zijn aan het afvriezen en ik ben niet zeker dat mijn laptop zo goed tegen de koude kan.”
    De koude drong door mijn – nog steeds – natte wanten heen, zelfs mijn sokken waren nat en ik verlangde nu al naar warm haardvuur, warm drinken en pizza.
    Ik trok een klein pruillipje, dat hem maar zou overtuigen. Trouwens, pizza konden we toch niet buiten eten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Ik wil pizza.’ Hoorde ik opeens Jack mokken en hij stampte met zijn voet waardoor ik moest lachen. ‘Wat wil jij Haley? Onbekend eten gemaakt door Zoë, Carli en Finn?’ Vroeg hij terwijl hij er daarna nog fluisterend aan toe voegde dat ze het niet moest vertrouwen waarna hij onschuldig naar me keek. ‘I heard that.’ Riep ik terwijl ik bijna bij de bungalow was en daarna binnen ging. Vervolgens liep ik binnen en gooide mijn koffer en rugzak ergens in het midden van de woonkamer nadat ik me vervolgens uitstrekte en even rond keek. De bungalow was net helemaal hetzelfde ingericht als die van Carli, Haley en Zoë. Daarna zuchtte ik, liep naar de keuken waar ik even wat water dronk en besloot om me daarna maar eens te gaan douchen. Ik liet het water stromen, deed de deur op slot en kleedde me uit om vervolgens het warme water over me te laten glijden. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn YouTubechannel, meestal kreeg ik ook de beste ideeën als ik onder de douche stond. Daarna begon ik wat te zingen, zingen tot zover je het kon noemen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:32 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jack Harries
    Jack maakte een ka-ching beweging en mompelde er een 'yes' bij. Vervolgens ging hij voor de deur staan toen Haley zich er langs wilde wurmen en sprak plechtig,"Haley Nelson van Nellyson. Ik presenteer u." Hij imiteerde even tromgeroffel. "Het Harries-huis!" Pure improvisatie, ik zeg het je. Jack opende de deur van de bungalow en zong hoog een engelenlied zoals men vaak in stomme Amerikaanse komedies ziet. Hij liet Haley eerst naar binnen gaan en hoorde een late Finn,"I heard that!" roepen. Jack kon het niet laten te grijnzen. Hij deed de deur achter zich toe en zei tegen Haley dat ze haar jas en muts bij de haard mocht leggen om te drogen. "Wat wil je om te drinken?" vroeg Jack terwijl hij de keuken inliep en daar bijna tegen Finn botste. Die verdween echter uit de keuken en ging naar boven. Vast gaan douchen. Jack opende de koelkast en keek wat ze in huis hadden. "Cola, Ice-Tea, thee? Wat doet dat hier? Wijn, cava, limonade, fruitsap, appelsap, plat- en spuitwater." somde Jack op en wachtte op Haleys antwoord.


    kindness is never a burden.

    (mijn topics)

    Haley Nelson

    Ik moest lachen om Jacks ka-ching beweging. Hij opende de deur en zei heel statig: “Haley Nelson van Nellyson. Ik presenteer u.” Hij tromgeroffelde. “Het Harries-huis!”
    Hij begon met een hoog stemmetje een lied te zingen dat ze altijd in de films lieten zien.
    “Indrukwekkend,” bracht ik uit, maar niet heus. Hun bungalow zag er net zo uit als het onze.
    Als een echte dame liep ik naar binnen, gevolgd door gentleman Jack die in zijn volle glorie bijna tegen zijn broer opbotste.
    Jack begon te grijnzen en begaf zich naar de keuken. “Wat wil je om te drinken?” Hij opende koelkast. “Cola, Ica-Tea, thee? Wat doet dat hier? Wijn, cava, limonade, fruitsap, appelsap, plat- en spuitwater…”
    “Ehhm…” Ik ging naast hem staan en liet mijn blik over alle drankjes glijden. Fruitsap en pizza is waarschijnlijk geen goede combinatie, maar ik wil fruitsap.”
    Boven hoorde ik het water kletteren, overstemd door Finns stem die er luidkeels bovenuit schalde. Ik grinnikte zacht. Zo slecht was het eigenlijk nog niet, hij kon vast beter zingen dan mij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Main topics (:]

    Finnegan Harries 'Finn'
    Het warme water stroomde over mijn gezicht en ik zong de laatste paar zinnetjes van een engels kinderliedje. Daarna stapte ik uit de douche, plaatste een handdoek om mijn middel en nam daarna een andere handdoek om mijn haren af te drogen. Vervolgens liep ik naar de spiegel en wreef door mijn haren waarna ik ze daarna een beetje in model legde. Daarna nam ik mijn tandenborstel, spoot er tandpasta op en begon te tanden poetsen terwijl ik de handdoek om mezelf wat beter vast maakte. IK spoelde mijn mond om vervolgens om te kijken, op zoek naar kleren maar toen bedacht ik me opeens dat ik mijn rugzak had laten liggen in de woonkamer. ‘Good job Finn.’ Mompelde ik terwijl ik daarna mijn boxershort aandeed, de natte handdoeken op de verwarming legde om te drogen en daarna mijn vuile kleren gooide op het bed in een willekeurige kamer, die nu mijn kamer was. Daarna liep ik naar beneden, ging de woonkamer in en liet mijn blik vallen op de koffer en rugzak die nog steeds daar onaangeroerd lagen. Ik hoorde hoe Haley zei dat ze fruitsap wilde maar dat helemaal niet ging met pizza, waardoor ik even moest lachen. Daarna duwde ik de koffer met mijn voet wat uit te weg en nam mijn rugzak om deze vervolgens te openen en daarna een zwarte jeansbroek en een nieuwe witte shirt eruit te halen, die ik dan ook vervolgens aandeed. Ik liep naar de keuken met de rugzak nog steeds in mijn handen, duwde Jack en Haley weg van de ijskast en besloot dan om fruitsap mee naar boven te nemen, mocht ik 's nachts dorst krijgen. 'Im off to bed.' Geeuwde ik terwijl ik daarna de hoek omging en naar dezelfde slaapkamer als daarstraks ging. 'Don't do any things that I wouldn't do.' Riep ik nog lachend terwijl ik daarna de slaapkamer in ging en daar de kleren die op het bed lagen even op een stoel hing en vervolgens mijn rugzak op de grond gooide. Daarna liet ik me met een grote plof op het bed vallen en voor ik het wist vielen mijn ogen dicht terwijl ik vergeten was om me om te kleden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:34 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    Ik zuchtte toen we beiden aan de kant werden geduwd en Finn ervandoor ging met mijn fruitsap.
    “I"m off to bed. Don't do any things that I wouldn't do,” riep hij ons nog na.
    Ik draaide even met mijn ogen en keek Jack met een pruillip aan. “En dat is?” riep ik luidkeels terug.
    Ik focuste me we weer op de koelkast. “Goed dan, aangezien de fruitsap ingepikt is neem ik wel limonade…”
    Ik nam snel het flesje uit de koelkast, voor dat Finn weer binnen zou komen en ermee vandoor ging.
    Had hij dat express gedaan, of had hij gewoon random iets uit de koelkast genomen? Het kon me eigenlijk niet echt schelen, maar ik vond het niet leuk als mensen iets afnamen wat ik al voor mezelf had geclaimd.
    Ik keek weer naar Jack. “Goed, op hoeveel graden moet de oven voorverwarmd worden?”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jack Harries
    Haley antwoordde dat ze fruitsap wilde dus haalde Jack het pak uit en schonk een glas in. "Misschien niet de beste combinatie maar wie kan het schelen." zei Jack en grijnsde. Maar toen besloot Finn weer eens de keuken in te komen en nam het pak fruitsap van Jack af waardoor de helft op de vloer terecht kwam. "Finn!" zeurde Jack geërgerd. "Kijk nu. Mag ik dat weer opkuisen." Hij nam een schoteldoek uit de wasbak en hoorde Finn ondertussen,"Im off to bed." geeuwen. "Don't do any things that I wouldn't do!" Jack kuiste de fruitsap op en gooide de schoteldoek terug in de wasbak met een perfecte worp. “En dat is?” schreeuwde Haley Finn nog na maar Jack betwijfelde of Finn het gehoord had. “Goed dan, aangezien de fruitsap ingepikt is neem ik wel limonade…” Jack grinnikte en haalde de fles limonade uit. "We hebben trouwens ook nog bier," zei hij toen maar bedacht zich toen dat Haley er niet meteen als een biermeisje uitzag. Eerder een frisdrankenmeisje. Jack nam twee nieuwe glazen en schonk die vol met limonade. “Goed, op hoeveel graden moet de oven voorverwarmd worden?” vroeg Haley en Jack overhandigde haar het glas limonade. "250°C. Welke pizza wil je? Bolognese, hawaï, tonijn, vier kazen, margarita, mozzarella..." Jack opende het diepvriesvak van de koelkast en haalde er een stapel van 10 pizza's uit. Voor zichzelf legde hij al een pizza vier kazen afzonderlijk.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    "We hebben trouwens ook nog bier," zei Jack.
    Ik haalde mijn schouders op. “Ik ben niet echt zo voor bier. Liever kriek.” Ik grijnsde en nipte van het glas dat Jack net had ingeschonken.
    “Goed, op hoeveel graden moet de oven voorverwarmd worden?” vroeg ik.
    “250° C. Welke pizza wil je?” Hij begon alle pizza’s op te sommen en haalde ze uit het vriesvak.
    Ik was al naar de oven gelopen en had aan de knop gedraaid. Ik hoopte dat het niet te lang zou duren, want ik had echt honger. “Bolongese, alstubliefto!” zei ik met een Italiaans accent. Dat was het enige accent waar ik goed in was en ik kon het niet doen zonder er zo’n handje bij te doen. Overigens voegde ik dan ook achter elk woord de letter o toe.
    Ik startte mijn laptop en begon het filmpje ernaar te converteren. Toen ik het een keer afgespeeld had zuchtte ik. “Dit is niks.”

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jack Harries
    “Bolongese, alstubliefto!” antwoordde Haley met een Italiaans accent en Jack klapte even in zijn handen. "Nice accent." zei hij grijnzend en haalde een pizza bolognese uit de stapel waarna hij de rest terug in het diepvriesvak stopte. Haley startte haar laptop op terwijl Jack de pizza op een plaat neerlegde en wachtte tot de oven voorverwarmd was. "Dit is niks." zuchtte Haley toen en Jack liep naar haar toe. "Wat is niks?" Jack keek even naar Haleys scherm en zag dat ze het over het filmpje had. "Laten we eerst naar de woonkamer gaan," stelde Jack voor en nam de glazen mee en een grote zak chips. Hij zette alles neer op de salontafel en gooide nog een blok hout op de open haard waarna hij met zijn eigen laptop ook in de zetel plofte.

    |Ik heb zin in pizza. (= |


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    “Wat is niks?” Jack keek over mijn schouder naar het scherm. Ik liet het filmpje nog eens afspelen en staarde er nog eens verveeld naar.
    “Laten we eerst naar de woonkamer gaan.” Hij nam de glazen mee en een grote zak chips. Hij zette het allemaal keurig op de salon tafel en gooide vervolgens nog een blok hout op het vuur.
    Ik klapte iets te hardhandig mijn eigen laptop dicht, waardoor ik hoopte dat ik niets had kapot gedaan, en liep achter hem aan. Ik liet me ook in de zetel vallen en keek verveeld naar zijn scherm. “Ik zal morgen nog wel wat extra filmen.”
    Zonder op toestemming te wachten grabbelde ik de chipszak van de salontafel en trok hem open. Ik propte een paar stukjes in mijn mond en hield de zak onder Jacks neus, zodat hij ook wat kon pakken. Ik kon er niets aan doen, ik had gewoon honger.

    [Ik ook :c]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (wanneer word het ochtend, want ik weet niet wat ik met carli nu moet doen hihi)