• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Sorry Finny, but you aren't thàt nice.' Hoorde ik Zoë zeggen waardoor ik zachtjes jammerde. Vervolgens voelde ik hoe ze met haar vingers door mijn haren streek, 'Don't be sad Finny, I'm not nice at all.' troostte ze terwijl ze daarna haar hand terugtrok en ik vanuit mijn ooghoeken zag hoe ze de kaart vastnam en deze vluchtig bekeek. Ik sloot daarna mijn ogen, ik was serieus echt moe geworden. Na een paar minuten hoorde ik opeens hoe er iemand naast ons kwam staan en hoe Zoë begon te lachen, maar deed geen moeite om mijn hoofd op te heffen en de persoon aan te kijken. 'Wat moet jij hebben?' Vroeg de persoon en aan zijn stem te horen was het een jongen. 'Kan je straks terug komen? Ik weet het nog niet en ik moet hem nog troosten.' hoorde ik Zoë serieus zeggen waardoor ik wat onverstaanbaar begon te mompelen en daarna hoorde hoe de jongen zachtjes begon te lachen en zijn voetstappen wegstierven. 'Finny, are you all right baby?' vroeg Zoë op een troostend maar toch ook een moeder-toontje. Ik opende langzaam mijn ogen en keek haar nep-beteuterd aan, 'I'm not fine at all.' Ik legde daarna mijn armen wat beter onder mijn hoofd om Zoë wat beter aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:42 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    ik glimalchte naar haar. "Tja, geen idee. Misschien is het wel mijn geheime superkracht ofzo. Dat zou wel een beetje zielig zijn denk je niet? Snelle omkleed gast... Neh." Ze begon haar jas weer aan te trekken waarbij mijn mond haast uit zichzelf in een pruillipje trok. "Ga je dan zo wel mee winkelen voor eten?" Ik hoopte van wel. Ik was namelijk echt verschrikkelijk in grote winkels. Ik wist nooit dingen te vinden en zette dingen die ik toch niet nodig had terug op plekken waar ze niet hoorden te liggen. Dat was ook een van de redenen waarom Phil en ik altijd onze boodschappen online bestelden. Het was dat we bijden een ramp in winkels waren en omdat we gewoon gigantische luie varkens zijn. Ik hoorde Phil snurken terwijl ik dat dacht. een goed voorbeeld ervan dus. Ik scrolde even door mijn mobiel. de dichtbijzijnde winkel lag 2 mile verderop. Dat konden we toch echt niet lopen. Ik zou zo wel aan Finn vragen of hij ons wilde brengen, of anders Jack als hij klaar was met zijn show. Maar dan moest ik nog wel zo'n anderhalf uur wachten. Nouja. Ik kon dan wel lekker douchen en vast het recept voor kerstkalkoen opzoeken. Ik wist zeker dat ik het in mijn koffer had gestopt... Maar waar?!


    Bowties were never Cooler

    Carli bybell

    Hij trok een pruillipje en vroeg of ik wel mee wilde met boodschappen halen. ''Ja ik wil best met je mee, maar dan moet je wel even een auto zien te regelen'' ik liep richting de deur. ''Jij komt me wel halen he, als we kunnen gaan, dan ga ik even snel lenzen in doen, want ik krijg koppijn van deze bril'' ik deed de deur open en zwaaide nog even en liep toen weer richting mijn eigen bungalow. Wat was het toch zwaar om door deze dikke pak sneeuw te lopen, ik heb wel eens makkelijkere dingen gedaan. Toen ik weer bij ons eigen huisje was, deed ik gelijk mijn jas en schoenen uit en ging voor de openhaard in een kleermakers zit zitten, ik had het echt ijskoud gekregen door maar heel even buiten te lopen. Toen ik weer lekker opgewarmd was ging ik naar de badkamer om mijn lenzen in te doen. Ik was benieuwd of dat boodschappen halen wel goed ging komen, ik was echt een chaos met boodschappen halen, en gooi meestal zoveel mogelijk in het wagentje, en volgens mij weet dan echt niet goed wat hij allemaal moet halen dus dat word nog wat.

    Daniel Howell
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze mee wilde gaan. Dat vond ik wel echt leuk. Ik legde mijn stijltang op het aanrecht en liep toen naar de douche. Ik moest me echt douchen en scheren. Ik wilde geen stinkende hobbit met stoppels worden. Dat was veels te erg. Ik waste mijn haar en mijn lichaam voor ik mijn kleren weer aan deed. Ik liep van de douche naar Phil's kamer en sprong op zijn bed. "Phil! Wakker worden!" riep ik. Hij trok zijn kussen over zijn hoofd en gaf me een trap tegen mijn schenen, waardoor ik naast hem neer viel. Ik grinnekte luid terwijl hij mompelde dat ik weg moest gaan. "Okey, Phillip." Ik woelde door het plukje haar wat boven zijn kussen uit stak en liep terug naar de kamer, waar mijn stijltang nu echt goed warm was. Ik stijlde mijn Hobbithaar tot de stijle manen waren die ik normaal altijd had. Ik veegde mijn lok opzij en belde toen maar Finn om te kijken of hij Carli en mij naar de supermarkt kon brengen. Ik had namelijk ook geen rijbewijs bij me en ik vond het niet netjes om een dame voor me te laten rijden. Ik haalde een doosje peeps uit mijn koffer en begon ze rustig naar binnen te stouwen terwijl ik Skyrim weer aanzette en begon te spelen terwijl ik de suikerige marshmallow kerstboompjes opat.


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik fronste mijn wenkbrauwen. Hij was serieus, als in echt serieus. Ik keek even bedenkelijk rond en keek daarna naar zijn gezicht.
    "I know what you need" zei ik toen serieus. Pf, natuurlijk ging dit werken, het werkte altijd. Niemand kon zonder mijn knuffels, I mean, Zoella-knuffels waren gewoon bekend over heel Engeland. Oké, misschien was dat overdreven, maar Finn had er nu wel 1 nodig.
    Ik stond op van mijn stoel en ging op de stoel naast hem zitten. Ja, ik had een vierpersoonstafel in beslag genomen. Ik spreidde mijn armen.
    "Come on, give Zoella a hug, I know you want it" zei ik waarna ik hem met een scheef glimlachje aankeek. Toen hij niet direct beweging maakte sloeg ik zelf mijn armen om hem heen en trok hem wat dichter naar me toe. Ik wist zeker dat mijn knuffel ging helpen, ook al was hij gewoon, I don't know, moe of zo. Mijn knuffels maakten iedereen blij !
    En, opnieuw, ik overdreef af en toe misschien een héél klein beetje.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik keek haar aan terwijl ze bedenkelijk rondkeek alsof ze aan het nadenken was om vervolgens weer naar mij te kijken. 'I know what you need.' zei ze serieus terwijl ze enkele seconden later van haar stoel op stond en zich liet vallen op de stoel naast me. Ik keek haar vragend aan wanneer ze haar armen open spreidde, 'Come on, give Zoella a hug, I know you want it.' zei ze terwijl ze een scheef glimlachtje trok. Ik keek haar even bedenkelijk aan om vervolgens daarna een kleine glimlach op mijn gezicht te krijgen toen ze opeens haar armen over me sloeg en me dichter naar haar toe trok. Een zacht lachje rolde over mijn lippen toen ik helemaal naar haar kant werd getrokken, 'All right, all right. I'm fine' grinnikte ik terwijl ik daarna opeens mijn beltoon hoorde. Ik maakte me los uit Zoë's greep, nam mijn mobiel uit mijn broekzak en zag hoe Dan's foto erop flikkerde. Ik had die foto toen gemaakt toen die dag dat hij Jack's en mijn telepathie had getest. 'Sup buttercup?' zei ik nadat ik mijn gsm aan mijn oor had geplaatst. Ik hoorde daarna hoe Dan vroeg of ik hem en Carli naar de supermarkt wilde rijden en waarop ik zei dat het goed was en zodra ik klaar was onmiddellijk eraan kwam. Ik gooide daarna na het gesprek mijn gsm met een boogje op de tafel waarna ik daarna Zoë aankeek, 'Het was Dan. Hij vroeg of ik hem en Carli straks even naar de supermarkt kon brengen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:31 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik grijnsde triomfantelijk toen Finn zei dat hij oké was.
    "I knew it would help" zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde en terug opstond om op mijn plaats te gaan zitten. Finn werd gebeld waardoor ik weer even de menu-kaart bekeek.
    "Het was Dan. Hij vroeg of ik hem en Carli straks even naar de supermarkt kon brengen". Ik keek op van de kaart en tuitte mijn lippen lichtjes.
    "Is goed hoor" lachte ik, waarna ik even rondkeek en zag dat de ober juist niet aan het kijken was.
    "Lopen nu het nog kan, ik heb zin in macaroni, en dat hebben ze hier niet dus maak ik het zelf wel" fluisterde ik, alsof ik als undercover agent bezig was. Ik stond op, nam alles bij elkaar en liep het restaurantje uit. Ietjes verder stopte ik met lopen en deed ik mijn jas aan. Zo dat was leuk. Nu nog zien of Finn het ook had gehaald.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Zoë was terug op haar plaats gaan zitten en de menu-kaart aan het bekijken toen ik vertelde dat het Dan was die vroeg of ik hem en Carli kon brengen naar de supermarkt. Ze keek op van de kaart en tuitte daarna lichtjes haar lippen, 'Is goed hoor.' lachte ze waarna ze rondkeek en opeens begon te fluisteren alsof ze een geheim had, 'Lopen nu het nog kan, ik heb zin in macaroni, en dat hebben ze hier niet dus maak ik het zelf wel.' Ik keek haar verbaasd aan en wilde net mijn mond openen toen ze opeens opstond en het restaurantje al uit liep. Ik keek even verward het restaurantje rond en knipperde met mijn ogen. Had ik dat nu serieus gezien ofwat? Ik grijnsde, stond daarna op en deed mijn jas aan toen ik zag hoe een ober naar me keek. Ik stak mijn hand in de lucht als teken van begroeting en begon te lachen. Wie ging er nu ook een restaurant binnen zonder wat te eten? Tuurlijk, dat kon ook enkel Zoë en ik. Ik liep het restaurantje uit terwijl ik mijn jas aandeed en zag toen dat Zoë ietsje verderop met haar rug naar me stond en haar jas aandeed. 'You're crazy, you know?' lachte ik terwijl ik daarna mijn ene arm rond haar nek legde en haar meetrok.


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Sorry, ik ga slapen ;d Mijn gewrichtsband is gescheurd en door al die pijnstillers bennik moe geworde ;s]

    Lifeisajoke schreef:
    [Sorry, ik ga slapen ;d Mijn gewrichtsband is gescheurd en door al die pijnstillers bennik moe geworde ;s]


    [Maakt ni uit! Slaapwel en beterschap :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "You're crazy, you know ?". Finn sloeg lachend zijn arm om mijn nek heen en trok me mee.
    "What ? Totally not !" beschermde ik mezelf. Na deze zin bedacht ik me hoe hard ik mezelf niet eens geloofde. Al die rare momenten dat ik met Louise had gehad, alle rare momenten die ik hier had gehad, al die momenten waarbij ik gewoon zo hard moest lachen om zo iets stoms, of al die momenten dat ik zo hard moest lachen met mezelf terwijl ik nog niet eens had gezegd wat ik wou zeggen, gewoon omdat ik wist hoe grappig ik was.
    "Okay, I don't even believe myself right now" zei ik lachend waarna ik mijn camera uithaalde en hem aanzette.
    "Hey Guys, it's me again, sorry for that, and yeah, yeah, Finny is here too" zei ik vlug waarna ik me bedacht dat Finn me zo zou laten omvallen als ik hem niet noemde, "So, what happend is, Ik had honger, dus Finn hier nam me mee naar ergens, dan belde Dan om te vragen of Finn hem naar de supermarkt wilt brengen omdat hij blijkbaar gaat koken vanavond, dus we zijn het restaurantje uitgelopen alsof we niet even hebben neergezeten voor 3 minuten en daarna gewoon vertrokken zijn" legde ik de situatie uit, alsof het iets was dat we dagelijks deden. Nou ja, ik deed het bijna dagelijks, dus voor mij was het normaal, maar tja, dat geldde waarschijnlijk alleen voor mij ...

    |Bastard went Ollivander (; |


    kindness is never a burden.

    (Leuke naam! 8D)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (Leuke naam! 8D)


    |Thanks en ik ga nú reageren. (;


    kindness is never a burden.

    |Wat is de tijd? Is het al 12 uur of nog niet?

    O.O Laatste bericht. :Y) |


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:12 ]


    kindness is never a burden.