• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries ‘Finn’
    ‘Finn, je hebt geluk gehad, je had wel bijna het drinken over je heen kunnen krijgen, door die onverwachte acties altijd van jou.’ Hoorde ik Carli zuchtend zeggen toen ik haar afwachtend aankeek. ‘Sorry? I didn’t mean it.’ Mompelde ik waarna ik me al omdraaide en verder liep toen ze zei dat het een goed plan was en misschien jersey shore nog wel op tv was. Ik was soms echt een eikel als ik net wakker was. Daarna hoorde ik hoe ze vroeg welke spelletjes dat ik wilde doen terwijl ze een slok drinken nam en me het flesje terug gaf. ‘Bah, wat zoet.’ Mopperde ze. Ik nam het flesje aan en nam toen een grote slok, ik hield juist van de suiker en de zoetheid. Ik kon eigenlijk alles wel drinken, het kon gaan van bier tot zelfs fristi. ‘Euh, well i actually haven’t thought about that.’ Gaf ik eerlijk toe waarna ik daarna wat vertraagde zodat ik weer naast Carli liep. ‘Maybe we can play Slender man.’ Grijnsde ik, ‘You know slenderman, right?' Vervolgde ik, 'The guy without a face? He can attack you whenever he wants when you are busy collecting those 8 pages?' Daarna zag ik net op tijd dat er een boomstam voor Carli's voeten lag en net toen ze er bijna tegen liep, schopte ik hem snel weg. 'Oef, that was close.'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:30 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Hij had blijkbaar nog niet echt nagedacht welk spel hij wilde gaan doen. ‘Maybe we can play Slender man.’ Grijnsde hij, ‘You know slenderman, right?' Vervolgde ik, 'The guy with no face that can attack you at every time when you are collecting 8 pages?' Ik schudde me hoofd. 'Nee dat ken ik niet, en ik weet ook niet of het me wel zo'n leuk spel lijkt' zeg ik plagend en loop weer verder. Op eens maakt finn een rare beweging en schopt iets weg. 'Oef, that was close' zei hij. 'Waar heb je het over, en wat schopte je weg, toch niet een eng beest ofzo he' grijnsde ik. 'Maar lief van je dat je me hebt gered hoor, dat waardeer ik heel erg, anders was ik misschien wel weer in de sneeuw gevallen, en in dit geval, was mijn pyjama dan helemaal nat geweest' zei ik lachend en dacht even aan mijn leuke huisje thuis, eigenlijk had ik de kerstboom helemaal voor niks opgezet omdat ik nu hier zat. 'Maar jij studeert, dus dat betekent dat je nog niet echt een eigen huisje hebt of wel?' vroeg ik aan hem en snoof even wat koude lucht op. 'Ik heb al lekker wel een eigen huisje, en 1 hele kamer vol met allemaal kleren echt zo mooi, mijn vader heeft van een kamer, een inloopkast gemaakt' vertel ik hem enthousiast.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Nee dat ken ik niet, en ik weet ook niet of het me wel zo’n leuk spel lijkt.’ Hoorde ik haar plagend zeggen waardoor ik haar even verontwaardigd aankeek, ‘Misschien is het inderdaad ook niet zo’n goed spelletje voor jou.’ Ging ik met haar akkoord waarna ik daarna de boomstam wegschopte en zei dat het net op tijd was. ‘Waar heb je het over, en wat schopte je weg? Toch niet een eng beest ofzo he?’ Vroeg ze terwijl ze lachend eraan toevoegde dat ze het wel lief vond van me dat ik haar had gered anders lag ze nu weer in de sneeuw en was haar pyjama helemaal nat geweest, ‘Not to mention my jacket.’ Voegde ik eraan toe, ‘Nee, er lag een boomstam in de weg en ik zag jou er nog wel voor in staat om erover te vallen en daarna te vallen in de sneeuw.’ Zei ik lachend en daarna liepen we even stilletjes verder tot Carli de stilte verbrak. ‘Maar jij studeert, dus dat betekent dat je nog niet echt een eigen huisje hebt ofwel?’ Vroeg ze aan me terwijl ze wat koude lucht opsnoof. ‘Heb je m’n filmpje op YouTube nog niet gezien? Daar laat ik namelijk mijn kamer zien waar ik verblijf als ik op de universiteit ben.’ Zei ik, ‘I have two homes, one: my university room in Leeds and second my bedroom in London.’ Daarna hoorde ik hoe ze een beschrijving gaf over haar eigen huisje en dat haar vader van een kamer een inloopkast had gemaakt. ‘That sounds cosy.’ Glimlachte ik waarna we daarna uitkwamen op het plaatsje waar de sneeuwman stond die we daarstraks hadden gemaakt. Ik bekeek hem even en zag dat hij daarna een muts van me ophad en op zijn buik stond er ‘MuFinn’ geschreven. Ik wist meteen dat het Jack was en moest meteen ook zachtjes lachen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 20:52 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Hij zei tegen mij dat hij een boomstam wegschopte omdat hij mij er nog wel voor aanzeg om er over heen te struikelen, en dan zou zijn jas ook nat worden. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'wat ben jij toch ook een egoist, alleen maar aan jezelf denken, ik had mijn mooie gezichtje wel kunnen bezeren' plaag ik hem en geef hem een zacht duwtje. Als ik over zijn kamer begin, vraagt hij aan mij of ik nog nooit zijn filmpjes heb gezien. 'nee sorry, maar eigenlijk boeien jou filmpjes mij niet zo heel erg veel' hij vertelde over zijn kamer op de universiteit, en zijn kamer in londen. 'die kamers van jou zullen er wel niet heel aantrekkelijk uit zien voor meisjes' zeg ik grijnzend. 'niet dat ik elke week een andere jongen in mijn bed heb, als ik jou zo inschat, heb jij waarschijnlijk wel elke week een ander in bed of niet?' Vraag ik hem. We waren weet dicht bij de bungalows want dasr stond onze sneeuwman alweer. 'wat ziet hij er toch prachtig uit he'

    (sorry voor korte stukje, maar zit op me mobiel)

    Gabriche schreef:
    [Ik ben het daarmee eens maar dan kunnen Jack en Haley wel niet verder praten?]


    |Ik vind wel wat uit. (: Doe maar dat het ochtend is. |


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ze zei dat ik een egoïst was en dat ze wel haar mooie gezichtje kon bezeren, moest ik lachen. Daarna zei ze dat ze mijn filmpjes niet zo heel goed vond en daar kon ik ook mee leven dus knikte ik. Ik bedoel, ik keek ook niet naar haar filmpjes over make-up producten. Zag je mij dat al doen? Vervolgens vertelde ik over mijn verschillende kamers, ‘Die kamers van jou zullen er wel niet heel aantrekkelijk uitzien voor meisjes.’ Zei ze grijnzend, ‘Niet dat ik elke week een andere jongen in mijn bed heb, als ik jou zo inschat, heb jij waarschijnlijk wel elke week een ander in bed of niet?’ Even stopte ik omdat we bij de sneeuwman waren aangekomen en ze zei dat hij er prachtig uitzag. Mijn aandacht ging terug naar Carli en ik keek haar verontwaardigd aan, ‘En waarom zou ik elke week een ander in bed hebben?’ Zei ik terwijl ik een wenkbrauw omhooghield, ‘Ik zou nooit zoiets doen.’ Mompelde ik waarna ik daarna naar de bungalow van Carli, Zoë en Haley ging. Ik opende de deur, schopte maar snel mijn schoenen uit en wreef daarna over mijn blote bovenarmen omdat deze nu wel helemaal koud waren geworden door de koude en Carli mijn jas aan had. Ik keek daarna de kamer rond en tot mijn verbazing zag ik daar Zoë doodleuk met twee boterhammen choco en chocolademelk zitten voor de televisie. Ze zat te lachen om iets grappigs dat juist in de film was gebeurd. Aangezien ze met haar rug naar me zat, sloop ik heel stilletjes naar haar zodat ze het niet doorhad dat er iemand binnen was gekomen. Ik leunde naar voren zodat ik in haar oor kon fluisteren, ‘Did you miss me?’Fluisterde ik terwijl ik daarna merkte dat mijn stem nog steeds schor was van het slapen.

    [@Bastard, we hebben nu wel wat uitgevonden hoor, zodat jullie nog steeds gewoon verder kunnen met jullie gesprek :'p]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:19 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.
    Outfit.

    Mijn lach galmde door de lege bungalow. Alhoewel, was hij echt leeg, qua mensen dan ? Leek me raar, om dit uur. Ik zette mijn chocomelk weg zodat ik die niet kon omvergooien als ik weer eens in een lachbui zat en keek verder. Een ander stom moment kwam op waardoor de slappe lach weer kwam omzetten, "Oh my god, +10" lachte ik waarna ik een stukje van mijn boterham at.
    "Dit you miss me ?". Een schorre stem fluisterde uit het niets in mijn oor waardoor de reactie die kwam heel logisch was. Een gil verliet mijn lippen waarna ik naar achteren sloeg met de boterham. De persoon die achter me stond mocht blij zijn dat ik een boterham in mijn handen had en niet iets hard. Ik keek achterom en zag dat het Finn was.
    "Oh, Finn, jij bent het" zuchtte ik opgelucht, "Sorry voor de boterham ... in je gezicht". Ik begon te lachen. Wauw, ik was zo geniaal in de ochtend. Ik bedoel, ik had Finn net geslagen met een boterham met choco, wie vond dat nu niet hilarisch ?
    Ik legde mijn boterham weg en trok mijn muts beter over mijn oren aangezien ik koud had.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:26 ]

    |Is het nu ochtend of niet. *Confused* |


    kindness is never a burden.

    [@Bastard Nog niet, maar Zoe(Lifeisajoke) is in de war]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [@Bastard Nog niet, maar Zoe(Lifeisajoke) is in de war]


    |Yeah me to. Dus..... Hoe laat is het nu in de RPG? o.O |


    kindness is never a burden.

    [Idd, ik ben in de war ;p Ik laat haar nu gewoon eten en tv kijken, dan moet het nog geen ochtend zijn toch ? :s]

    Bastard schreef:
    (...)

    |Yeah me to. Dus..... Hoe laat is het nu in de RPG? o.O |


    [Het is nog steeds avond/nacht :'p maar omdat we jullie gewoon jullie gesprek wilde laten voorzetten, hebben we gewoon Finn, Carli en Zoë wakker laten worden en gewoon dat ze niet meer konden slapen en dan met elkaar laten praten :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Finn had me gezegt dat hij dat nooit zou doen met meisjes. We liepen het huisje weer in en een warmte kwam me tegemoet. 'nou sorry dan finn, had ik je toch even verkeerd ingeschat' ik deed zijn jas uit en legde hem over zijn schouders, en zag daarna zoe op de bank zitten. 'Hey zoe, kon je ook niet slapen' zei ik tegen haar waarna ik de sprei pakte en naast haar op de bank ging zitten. 'hier is het tenminste veel warmer dan buiten' ik krulde mezelf op op de bank en keek naar de tv, ze was een grappig programma aan het kijken, veel kon ik er niet van zien, maar oke. Ik keek naar de kerstboom en glimlachde, de ballerina en bambi hingen er nog steeds mooi bij. 'waar zijn hayley en jack eigenlijk?'

    [Ok. Ik heb heel wat gemist door... omstandigheden... Is er nog iets gebeurt. Dus het is nog nacht als ik het goed begrepen heb?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov