• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 23:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oe, jij ook succes.. Mijn hele week zit ook volgepropt met toetsen, leren, toetsen, leren, toetsen, leren, toetsen, leren, toetsen, oppassen, blij zijn, paardrijden, huiswerkloos zijn, vanalles.. Maar vooral leren en toetsen. Pffffttt...

    En het is zo :Y)

    Ik ga zo ook pitten. Trusten! Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik voelde hoe hij begon te stappen, maar lette er niet op. Ik bleef hem met gesloten ogen rustig verder zoenen.
    Mijn benen klemde ik even wat strakker om hem heen, zodat ik dichter tegen hem aan zat.
    "Ik hou van je." murmelde ik tegen zijn lippen aan en zoende toen weer vurig verder.

    Jack
    Ik dacht even na en grinnikte toen ook.
    "Ja, eigenlijk is het best grappig. Ik kom net uit de kast en zit dan vast in een kast..."
    Ik luisterde dan weer naar haar en grinnikte. "Ook een klemzittende deur?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaaaimz? :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    }Jaaaimz? :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga straks een post schrijven, eerst verder met geschiedenis..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }Ok :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze blijft me verder zoenen, zonder er überhaupt aandacht aan te geven dat ik loop. Ik glimlach daarom tegen haar lippen en ik glimlach nog breder als ze haarzelf dichter tegen me aanklemt. Ze zegt dat ze van me houdt en ik wil zeggen dat ik ook van haar houd, maar ze zoent me zo hevig en internet dat ik gewoon vergeet wat ik wilde zeggen. Al snel ben ik bij de ziekenzaal en duw ik de deur met mijn voet open. Ik loop door naar het bed en zet haar daarop neer, zodat ze haar benen van mij los kan klemmen. Anders val ik straks nog op haar neer.

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes om wat hij zegt als grapje.
    'Ben je echt homo of bi?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem aan terwijl ik verder loop. Hij vraagt dan grijnzend of het ook een klemmende deur was.
    'Nee, anders had Josh hem wel opengekregen. Dit was een deur die alleen maar van buiten open ging.'
    Ik kijk even om me heen en zie een man lopen aan het einde van de gang. Hij besteedt geen aandacht aan ons en loopt gewoon verder. Wat is dat toch? Normaal was ik allang weer teruggestuurd naar de slaapzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik maakte mijn benen los van zijn middel, maar hield mijn armen om hem heen geslagen. Ik bleef hem heftig zoenen.
    Langzaam liet ik me achterover op het bed zakken en trok hem met me mee. Mijn hand streelde zacht over zijn borstkas, terwijl mijn ene arm nog om zijn nek lag en ik hem vurig bleef kussen.

    Jack
    "Nja... tot voor kort heb ik me nooit tot jongens aangetrokken gevoeld. Maar echt een relatie heb ik nog niet gehad ook. Noch met een jongen, nog met een meisje... Voor Jamie dan. Waar ik trouwens eens echt heen moet. Hij maakt zich vast zorgen..." zei ik dan.
    Ik knikte om aan te tonen dat ik snapte wat ze bedoelde met de deur dat maar aan 1 kant open kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Femke, heb jij eig. een pww?

    Omg Jaimes, ik heb morgen ook een gs pw ;3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }das een proefwerkenweek, toch?
    Nee, ik woon in België. Heb m'n examens al gehad{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik maakte mijn benen los van zijn middel, maar hield mijn armen om hem heen geslagen. Ik bleef hem heftig zoenen.
    Langzaam liet ik me achterover op het bed zakken en trok hem met me mee. Mijn hand streelde zacht over zijn borstkas, terwijl mijn ene arm nog om zijn nek lag en ik hem vurig bleef kussen.

    Jack
    "Nja... tot voor kort heb ik me nooit tot jongens aangetrokken gevoeld. Maar echt een relatie heb ik nog niet gehad ook. Noch met een jongen, nog met een meisje... Voor Jamie dan. Waar ik trouwens eens echt heen moet. Hij maakt zich vast zorgen..." zei ik dan.
    Ik knikte om aan te tonen dat ik snapte wat ze bedoelde met de deur dat maar aan 1 kant open kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb na elke vakantie dan een week school en daarna weer een examenweek. Vier in het jaar >_>

    En ik reageer na mijn toets!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze maakt haar benen los en ik glimlach even tegen haar lippen. Ik kruip het bed op als Nala me langzaam met zich meetrekt. Haar hand streelt zachtjes over mijn borstkas en ik hang over haar heen. Ik strijk een lok uit haar gezicht en geniet van onze kus. Toch verbreek ik hem en kijk haar dan even zwijgend aan. 'Welke kant gaat dit op?' vraag ik haar zachtjes, ik bedoel of dit op seks uit gaat draaien of niet, want voor mij lijkt dit anders goedmaakseks. Dan zou ik liever... knuffelen. God, wat klink is als een softie nu.

    Leslie Day
    'Hm, met niet echt een relatie, wat bedoel je dan precies? Wel gewoon lust, of dat ook niet?' vraag ik onverstoord verder, ik heb de moed wel om dat te zeggen. En kom op, dat is toch een heel normale vraag als je iemand pas een kwartier kent? Oke, nee, niet echt, maar dingen lopen wel vaker raar in het leven. Anders had ik nu ook niets met Josh. 'En is hij jou dan nog niet komen zoeken?'vraag ik aan Jack.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lucky you..

    Ik ook 4 in t jaar, maar dan pww's. Mweh.]


    Stop acting normal. It gets bored.