• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ok! :)

    kom les hem uit de kast redden?
    Zij zal wel min of meer begrijpen wat hij doormaakt.
    Hij heeft geen claustrofobie, maar is gwn bang in afgesloten ruimten. Zodra er een slot en sleutel bij te pas komt dus. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik zet een stap dichter naar hem toe. Aarzelend.
    Ik was bang hem weg te jagen.
    "Ik ook niet." zei ik even zacht.
    "Maar Sam... wat wil je wel?" ik beet op mijn lip. Ik wou hem nu echt niet wegjagen, maar ik moest het hem gewoon vragen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dan moet hij wel even op de deur bonken ><
    En Sam's reactie staat op de vorige pagina :3

    Ik ga even verder met de SA die ik vanavond moet inleveren!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze zet een stap in mijn richting, maar ik verroer me niet.
    'Ik ook niet, maar Sam.. wat wil je wel?' vraagt ze zacht. Ik zie dat ze op haar lip bijt en ik doe hetzelfde totdat mijn lip bloedt.
    'I-ik wil jou, Nala, maar ik wil geen pijn,' dan maar op de eerlijke weg.
    Ik kan me niet heel mijn leven verstoppen met emoties, Nala moet ze dan maar weten. De alcohol begint steeds meer uit te werken en er komt een bonkende hoofdpijn en vermoeidheid voor in de plaats.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik wil jou ook geen pijn doen, Sam." zei ik eerlijk. "Ik wil van je houden, ik wil je dolgelukkig maken. Maar eerst moet ik dit gewoon even doen. Je hoeft het niet persoonlijk op te nemen. Ik wil jou hier geen pijn mee doen." ik slikte pijnlijk en keek hem recht aan.
    "A-als het je teveel pijn doet... dan hou ik er wel mee op..." ik zou stoppen met het vechten. Iets wat bijna gelijk stond aan stoppen met leven, maar goed.
    Ik zette nog een stap dichterbij en stak een hand naar hem uit, maar durfde hem niet echt aan te raken.
    "Ik hou van je, ontzettend veel. En ik wil bij je zijn. Ik wil jou. Als dat betekend dat ik het moet opgeven..." ik keek nu naar de grond. "Dan... ja, dan moet dat maar." slikte ik weer.

    Jack Collins
    Ik opende mijn ogen. Het was donker om me heen en ik lag op een harde vloer.
    Verward ging ik rechtop zitten, maar besefte toen weer waar ik was. Meteen weer in paniek schoot ik overeind en begon tegen de deur aan te bonken.
    "Help!" verdomme, ooit moest iemand me hieruit halen.
    Ik stierf van de dorst!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Poor they.
    Ik heb ook een pww volgende week, dusja..
    Maar ik kan sws niks doen xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ik wil jou ook geen pijn doen, Sam." zei ik eerlijk. "Ik wil van je houden, ik wil je dolgelukkig maken. Maar eerst moet ik dit gewoon even doen. Je hoeft het niet persoonlijk op te nemen. Ik wil jou hier geen pijn mee doen." ik slikte pijnlijk en keek hem recht aan.
    "A-als het je teveel pijn doet... dan hou ik er wel mee op..." ik zou stoppen met het vechten. Iets wat bijna gelijk stond aan stoppen met leven, maar goed.
    Ik zette nog een stap dichterbij en stak een hand naar hem uit, maar durfde hem niet echt aan te raken.
    "Ik hou van je, ontzettend veel. En ik wil bij je zijn. Ik wil jou. Als dat betekend dat ik het moet opgeven..." ik keek nu naar de grond. "Dan... ja, dan moet dat maar." slikte ik weer.

    Jack Collins
    Ik opende mijn ogen. Het was donker om me heen en ik lag op een harde vloer.
    Verward ging ik rechtop zitten, maar besefte toen weer waar ik was. Meteen weer in paniek schoot ik overeind en begon tegen de deur aan te bonken.
    "Help!" verdomme, ooit moest iemand me hieruit halen.
    Ik stierf van de dorst!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaimz? (flower){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    hier wel inspi jaimz?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coming


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    'Ik ben niet de juiste persoon om van te houden,' fluister ik tegen haar, met nog steeds diezelfde tranen in mijn ogen. Ze kijkt me recht aan en ik kijk naar haar terug. Ze wil gewoon haar leven opzeggen voor mij, zodat ik geen pijn heb.
    'Niemand zou zijn of haar leven voor mij moeten stopzetten, Nala,' zeg ik, alweer fluisterend.
    Ze komt nog dichterbij en steekt haar hand dan naar me uit. Ze zou het voor mij willen opgeven. Ik pak haar hand en leg die dan tegen mijn hart aan met mijn eigen hand eroverheen.
    'Nala, dit hart.. dat klopt voor mensen zoals jij. Mensen waar ik van kan houden. Alleen er is er maar eentje zoals jij en niemand anders zit in dit verkrampte, verotte hart.' Ik kijk naar haar. 'Maar mijn hoofd, dat gaat er tegenin. Mijn nadenken, mijn gedachten, mijn herinneringen.' Ik slik een keertje en praat verder, op de zachte toon nog altijd. 'En je zou niets voor mij moeten opgeven, dat zou ik van je willen vragen, maar niet kunnen. Aangezien jij toch wel je eigen plan trekt. Daar moet ik me dan bij neerleggen. Maar zo ben ik niet. Ik kan niet veranderen, dat..' Heel even is het stil. 'dat durf ik niet.' Het woordje durf wordt heel zacht en nauwelijks hoorbaar uitgesproken.

    Leslie Day
    Ik dwaal een beetje over de gang rond, want ik heb geen idee waar Josh uithangt. Ik haal een hand door mijn haar en eigenlijk heb ik nergens zin in. Niet om te dansen, niet om op de slaapzaal te zijn, niets. Dus daarom loop ik maar rond door de gangen, misschien kom ik nog wel een man tegen om te irriteren en te pesten. Ik heb gemerkt dat ze zich verdacht stil houden. Ik loop door een willekeurige gang en ik hoor dan ineens gebonk. Ik kijk in de richting ervan en zie dan een deur. Niet veel later klinkt er een 'help'. Ik snel erheen.
    'Rustig maar, wat is er aan de hand?' vraag ik door de deur heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik snapte niet veel van dit alles, maar wat ik wel snapte was dat ik van hem hield en dat ik hem niet kwijt wou geraken. Nooit niet.
    "Jij hebt geen verrot hart. Iemand met een verrot hart kan niet liefhebben zoals ik jou liefde heb gevoeld." zei ik zachtjes. Ik voelde zijn hartslag onder mijn hand.
    "Hoezo durf je het niet, Sam?" daar snapte ik al helemaal niets van. Ik liet mijn toon zacht klinken en hoopte dat hij mijn woorden niet beschuldigend op zou nemen, want zo waren ze totaal niet bedoeld.
    "Ik snap het niet." zei ik zacht.

    Jack
    Oh, god, een stem! Het klonk wel als een engel! Gestuurd om mij te helpen.
    Ik zoog snel wat lucht naar binnen.
    "De deur zit op slot... of klem... geen idee, ik krijg ze niet meer open!" Mijn ademhaling ging te snel en ik zweeg even om me te concentreren op die te kalmeren. Ik had wel vaker gehyperventileerd en had daar nu absoluut geen zin in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaimz? :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor een stem en het is me gelijk duidelijk dat het een jongen is en hij in paniek is.
    'Rustig maar, dan mag ik wel een meisje zijn, ik ben wel sterk,' zeg ik rustig. Ik weet namelijk hoe verschrikkelijk het is om vast te zitten namelijk.
    Ik doe dan de deurkruk omlaag en ik schop er een keer hard tegenaan. Dan duw ik eerst en trek hem daarna open.
    Gelukkig geeft de deur mee.

    [Sorry, niet in de stemming om met Sam te posten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    Ik viel bijna met de deur mee naar buiten en ademde de frisse lucht in. Of tja... frissere.
    Ik leunde met mijn handen op mijn knieën, terwijl ik voorover gebogen stond om mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Na een tijd keek ik naar haar op.
    "Dank je." zei ik gemeend. "Ik zat daar al meer dan een dag..." Mijn maag gromde meteen als bewijs.


    “To live will be an awfully big adventure.”