• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha, omg, die beschrijving van die eerste foto is leuk ;D
    Een heel sneaky persoon dus.. Met een heel lieve uitstraling. Oooeeee :Y)

    En de tweede.. Ja, ze heeft echt heel veel plezier in het dansen. Dat heb ik wel al bedacht.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }ik zou er dus echt zo'n deugeniet van maken.
    eentje die blijft lachen


    een beetje zoals de tweeling van HP, Fred en George...


    voor de rest heb ik geen idee.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Jack
    Ik knikte serieus.
    "Het lijkt eigenlijk een beetje op elkaar." haalde ik mijn schouders op. "We kunnen er beiden jammer genoeg niks aan doen."
    Ik bedankte haar toen ze de deur voor me open hield en liep naar binnen. Snel liep ik naar de lavabo en waste eerst het bloed van mijn handen. Toen mijn handen proper genoeg waren, stak ik mijn hoofd onder de kraan en begon te drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oew, altijd lachen..;D
    IK HEB EEN IDEE]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Heey, ben op mijn gloednieuwe iPod! Zo gaan paardrijden ook, maar reageer je ondertussen jaimz? :)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben nu bi familie, maar ik reageer als ik op mijn laptop ben (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oe, jaloers dat je een iPod hebt :Y)
    Ik morgen eindelijk paardrijden, maar wel een huifkaetocht. Supergezellig met allemaal ruiters die ik wel ken enzoo (:


    Stop acting normal. It gets bored.

    niiiiiice

    alle paarden waren net zoooooooooo braaf
    echt, zo tam als wat xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimz? :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sorry, ik ben het gisteren vergeten. Ik ga een reactie typen, maar het is niet zo snel aangezien ik op mijn mobiel ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ok, ik wacht wel :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Jack
    Ik knikte serieus.
    "Het lijkt eigenlijk een beetje op elkaar." haalde ik mijn schouders op. "We kunnen er beiden jammer genoeg niks aan doen."
    Ik bedankte haar toen ze de deur voor me open hield en liep naar binnen. Snel liep ik naar de lavabo en waste eerst het bloed van mijn handen. Toen mijn handen proper genoeg waren, stak ik mijn hoofd onder de kraan en begon te drinken.


    Leslie Day
    'O, ik kan er wel wat aan doen,' zeg ik simpel. 'Gewoon geen zwakte tonen en er niet aan toegeven.' En dit meen ik. Zo zie ik het gewoon, ik zie de claustrofobie als een zwakte, wat is het anders? Hij loopt naar binnen en wast zichzelf een beetje en drinkt dan, ik geloof gulzig, van het water. Ik kijk naar mijn eigen spiegelbeeld, naar er is niet echt een glimlach op te zien. Die is gewoon weggevaagd door alles even. Behalve wanneer ik met Josh ben, dan is het geweldig.

    Nala
    Ik snapte niet veel van dit alles, maar wat ik wel snapte was dat ik van hem hield en dat ik hem niet kwijt wou geraken. Nooit niet.
    "Jij hebt geen verrot hart. Iemand met een verrot hart kan niet liefhebben zoals ik jou liefde heb gevoeld." zei ik zachtjes. Ik voelde zijn hartslag onder mijn hand.
    "Hoezo durf je het niet, Sam?" daar snapte ik al helemaal niets van. Ik liet mijn toon zacht klinken en hoopte dat hij mijn woorden niet beschuldigend op zou nemen, want zo waren ze totaal niet bedoeld.
    "Ik snap het niet." zei ik zacht.


    Sam Jason Night
    Natuurlijk gaat ze er tegenin, ze kent mijn verleden niet.
    'Nala, je weet niet waar ik het over heb. Ik kan het ook niet uitleggen. Mensen lopen weg van mij, ik loop weg van mensen. Zo zit het al mijn hele leven.'
    En ze snapt dit ook niet, wat ik bedoel met het niet durven.
    'Het is heel simpel. Ik heb mijn verleden, waar jij niets van afweet, en ik durf gewoon niet van iemand te houden. Het doet pijn, van iemand houden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    "Nja, dan ben ik niet sterk genoeg om geen zwakte te tonen." haalde ik mijn schouders op, als ik gedaan had met drinken.
    Ik toonde het niet, maar eigenlijk haatte ik het wel. Om zo zwak te zijn. Ik moest sterker zijn. Ik moest voor mijn zusjes kunnen zorgen. Maar ik was degene die er een probleem van maakte dat mijn ouders gescheiden waren en zij niet. Ik bleef er maar mee zitten, maar zij leefden door.
    Ik was zo zwak om steeds aan al mijn angsten toe te geven.
    Ik keek in de spiegel en zuchtte.
    Als ik naar mezelf zag ik een zwak persoon. De naam broer niet waardig. Ik was er nu gewoon niet voor hen. Zij zaten thuis, zonder mij om voor hen te zorgen. Wat als die ex-vriend van mijn moeder weer terugkwam? Wat als ze gepest werden op school? Wie was er om hun in slaap te zingen of om hun een verhaaltje voor te lezen?

    Nala
    Ik zou nooit van hem weglopen, zelfs niet als het daarop leek, echt weglopen zou ik nooit doen.
    Ik weet niks van zijn verleden. Hij wilt het me dus ook niet vertellen. Ok, daar zal ik maar respect voor moeten hebben. Hij weet al bijna alles van mijn verleden, maar ok, niet iedereen is zo open... Hij zei ook nog dat het pijn deed om van iemand te houden.
    Ik beet op mijn lip en trok heel langzaam mijn hand terug.
    "Ik wil je geen pijn doen..." ik slikte en dwong mezelf sterk te zijn nu. Zelfs geen tranen in mijn ogen. Ik keek hem recht aan, oprecht. "Ik wil je geen pijn doen." zei ik nog eens, standvastiger. "Dus... Ik snap het als je nu weggaat. Ik zal je niet tegenhouden..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimz? :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze verbaast me door haar hand terug te trekken en ik zie dat als een slecht teken. Ze zegt dat ze me geen pijn wil doen, maar het klinkt haast twijfelend. Of ik word nu gewoon paranoïde. Dan zeg ze weer dat ze me geen pijn wil doen. Het klinkt iets zekerder.
    'Niet, je zal het niet begrijpen als ik het doe,' zeg ik zachtjes tegen haar. 'Ik ben de enige die mezelf begrijpt en zelfs ik weet het soms allemaal niet meer.'
    We kijken elkaar aan en ik zwijg heel even.
    'Ik wil helemaal niet weggaan bij je, Nala,' zeg ik tegen haar, eerlijk. 'Nooit.'
    Dat is iets wat ik zeker weet. Ik wil haar niet kwijt.
    'Ik ben liever bij jou, met de risico van pijn, dan dat ik nu wegga.'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.