• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Nu trilde mijn lip een beetje omdat ik mijn emoties niet meer kon verbergen. Ik zou niet gehuild hebben moest hij weggegaan zijn, niet zolang hij het zag in ieder geval. Maar nu hij zei dat hij liever bij me wou zijn, leek ik mijn emoties niet meer te kunnen inhouden.
    Ik vloog op hem af en sloeg mijn armen om zijn middel, terwijl de tranen over mijn wangen liepen.
    "Ik wil ook bij jou blijven." snikte ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Nu trilde mijn lip een beetje omdat ik mijn emoties niet meer kon verbergen. Ik zou niet gehuild hebben moest hij weggegaan zijn, niet zolang hij het zag in ieder geval. Maar nu hij zei dat hij liever bij me wou zijn, leek ik mijn emoties niet meer te kunnen inhouden.
    Ik vloog op hem af en sloeg mijn armen om zijn middel, terwijl de tranen over mijn wangen liepen.
    "Ik wil ook bij jou blijven." snikte ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Jack
    "Nja, dan ben ik niet sterk genoeg om geen zwakte te tonen." haalde ik mijn schouders op, als ik gedaan had met drinken.
    Ik toonde het niet, maar eigenlijk haatte ik het wel. Om zo zwak te zijn. Ik moest sterker zijn. Ik moest voor mijn zusjes kunnen zorgen. Maar ik was degene die er een probleem van maakte dat mijn ouders gescheiden waren en zij niet. Ik bleef er maar mee zitten, maar zij leefden door.
    Ik was zo zwak om steeds aan al mijn angsten toe te geven.
    Ik keek in de spiegel en zuchtte.
    Als ik naar mezelf zag ik een zwak persoon. De naam broer niet waardig. Ik was er nu gewoon niet voor hen. Zij zaten thuis, zonder mij om voor hen te zorgen. Wat als die ex-vriend van mijn moeder weer terugkwam? Wat als ze gepest werden op school? Wie was er om hun in slaap te zingen of om hun een verhaaltje voor te lezen?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 17:09 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awwhhhh die aawwwhhh die aawwhhh!!! NALA!!!
    En de huifkartocht was supergezellig en keileuk :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik zie hoe haar lip lichtjes trilt en ik wil er wat aan doen. Ze vliegt dan op me af voor ik er iets aan kan doen en haar armen sluiten om mijn middel. Ik sla mijn armen ook om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. Kom op, Sam. Houd je tranen in, maar ik kan het niet voorkomen dat er toch een paar tranen naar beneden glijden. Ik til Nala dan op en ik kijk even naar haar op. Nu is ze hoger dan ik. Dan doe ik wat ik wilde doen om haar lip te laten stoppen met trillen. Ik druk mijn lippen op die van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik beantwoorde zijn kus meteen. Mijn handen steunden tegen zijn schouders, terwijl ik met gesloten ogen genoot van de zoen. Hij smaakte zout, maar of die tranen van mij of van Sam kwamen was onduidelijk. Ik vond het niet erg dat hij me eigenlijk optilde als een klein kind, integendeel, ik vond het heerlijk. Het voelde voor mij niet kinderlijk. Alleen liefdevol en ik moest gewoon eerlijk toegeven. Ik vond het echt geweldig. Ik glimlachte daarom ook tegen zijn lippen aan, maar ik had nog geen zin de kus al te stoppen, dus bleef ik hem zoenen. Het was een soort bewijs dat hij van mij was, voor eeuwig en altijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack
    "Nja, dan ben ik niet sterk genoeg om geen zwakte te tonen." haalde ik mijn schouders op, als ik gedaan had met drinken.
    Ik toonde het niet, maar eigenlijk haatte ik het wel. Om zo zwak te zijn. Ik moest sterker zijn. Ik moest voor mijn zusjes kunnen zorgen. Maar ik was degene die er een probleem van maakte dat mijn ouders gescheiden waren en zij niet. Ik bleef er maar mee zitten, maar zij leefden door.
    Ik was zo zwak om steeds aan al mijn angsten toe te geven.
    Ik keek in de spiegel en zuchtte.
    Als ik naar mezelf zag ik een zwak persoon. De naam broer niet waardig. Ik was er nu gewoon niet voor hen. Zij zaten thuis, zonder mij om voor hen te zorgen. Wat als die ex-vriend van mijn moeder weer terugkwam? Wat als ze gepest werden op school? Wie was er om hun in slaap te zingen of om hun een verhaaltje voor te lezen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Gelijk bewegen haar lippen mee en ik voel liefde door me heen stromen, dat komt door Nala. Haar handen liggen op mijn schouders, geen idee waarvoor, en mijn zitten vlak onder haar komt om haar goed hoog te houden. Ik voel haar glimlachen tijdens de kus en ik glimlach ook een beetje door mijn tranen heen. Mijn ogen zijn gesloten en ik koester het moment. Dit ene, kleine moment waarin ik een verandering van mezelf maak.

    Leslie Day
    'Iedereen kijkt er anders tegen aan,' zeg ik dan, anders geef ik hem straks nog het gevoel dat ik hem zwak vind. Maar dat is niet zo. Hij zat er al meer dan een dag. Meer dan een dag! Ik zou echt helemaal gek en hondsdol geworden zijn. 'Wil je wat gaan eten? We kunnen wel ongemerkt naar de keuken gaan.. Ik heb de laatste tijd toch geen mannen meer gezien. Ze houden zich verdacht rustig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sloeg mijn benen om zijn middel, zodat het wat makkelijker voor hem was ook. Mijn handen glijden om zijn hals en na een eeuwigheid van de zoen wanhopig vasthouden, haalde ik mijn lippen toch van de zijne. Ik wist niet of het nu de bedoeling was dat ik ophield met het leren vechten. Misschien kon ik een soort middenweg vinden.
    "Sam?" vroeg ik zachtjes en glimlachte een beetje naar hem. "Ik weet niet goed of het voor jou makkelijker is, maar als je wilt. En alleen als je wilt, mag jij me ook wat trucjes leren? Ik kan het echte praktijkoefenen wat bij Marcell doen en bij jou meer... theoretisch?" en speels... eerder speels.
    Ik glimlachte lief naar hem en knipperde een paar keer met mijn ogen.

    Jack
    "Ja, graag." knikte ik.
    En eigenlijk hielden ze zich wel rustig. Niemand had me op die deur horen kloppen.
    Ik dronk nog snel wat en liep toen weer naar buiten.
    "Nog eens bedankt. Echt, ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben als het nog wat langer had geduurd."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimz? :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze slaat haar benen om mijn middel en dat is iets makkelijker tillen. Haar handen glijden om mijn hals en ik zoen haar hevig. Ze houdt dan in met de kus en ik kijk haar aan. Ik heb nog geen tijd gehad om de tranen weg te vegen van mijn wangen, maar ze heeft ze nu toch al gezien. We kijken elkaar aan en ze zegt dan zacht vragend mijn naam met een glimlachje. Ik kijk haar aan en wacht af tot ze verder gaat. Ze stelt dan iets voor en ik moet even mijn kaken opeen klemmen om er niet gelijk tegenin te gaan. Rustig, Sam. Ze kijkt me dan lief glimlachend aan en knippert een paar keer met haar ogen, waardoor ze er heel onschuldig uitziet en zo mogelijk nog liever. Ik zucht dan verslagen.
    'Oké, is goed,' stem ik in. 'Maar. Ik ga je geen pijn doen, alleen dingen leren die je dan op mij uitoefent. Oke?'

    Leslie Day
    Hij stemt in en na nog even wat gedrinken te hebben, loopt hij de badkamer uit. Ik volg hem en doe een lok haar achter mijn oor. Hij bedankt me dan weer, maar ik haal mijn schouders op.
    'Je hoeft me niet te bedanken, ik vind het vanzelfsprekend dat ik je eruit haal. Maar... vertel eens, hoe ben je überhaupt in de kast gekomen?'
    Josh en ik zaten een keer in de kast vast na seks gehad te hebben, maar Jack zat alleen in de kast. Dus dat kan sowieso de reden niet zijn geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ASDFGHJKL

    Ik probeer een gedicht te schrijven bij het woord 'kracht'

    maar ik kom niet verder en het faalt sowieso al helemaal D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Dat zou ik ook nooit van je vragen." glimlachte ik en probeerde niet al te blij gaan kijken. Ik zou hem ook geen pijn doen... dat kon ik toch niet...
    Ik drukte mijn lippen weer blij op de zijne. Het voelde gewoon zo heerlijk. Hij bleef bij me, alles was weer goed.
    Heftig zoende ik hem en drukte mezelf wat dichter tegen hem aan.

    Jack
    Jamy Hmm, alles was vast wel goed met hem. Hij maakte zich vast gewoon zorgen.
    "Ik ben euhm... gay... blijkbaar. Het is allemaal nog nieuw, dus ik snap het zelf niet. Maar ik was dus in slaap gevallen, vlak tegen Jamy aan, maar 's morgens moest hij plots bij me weg... Sinds de scheiding van mijn ouders word ik enorm snel bang om alleen achter te blijven. Hij vertrok en ik..." damn, dit was eigenlijk best gênant uit te leggen. "Ik stortte een beetje in, maar wou dat niet doen waar iemand me zag. Dus ik zocht een klein, verborgen plekje..."
    Ik haalde mijn schouders op en liep met mijn handen in mijn zakken verder.
    "En toen ging de deur niet meer open."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }hmm, miss kan ik helpen (niet dat ik goed kan dichten, helemaaaaaaaaal niet)

    maar wat heb je al?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    I have to dinnerrrrrr


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.