• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }srry dat zo laat kwam, moest iemand opbeuren.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De jongen valt naar buiten en ik kijk naar hem, hem in mij opnemend. Hij steunt op zijn handen en knieën. Zijn ademhaling is niet helemaal in orde, maar dat gaat gelukkig al snel wel goed. Ik ben bij hem neergeknield en hij kijkt naar me op. Hij zegt dat hij daar al meer dan een dag zat.
    'Echt?' vraag ik dan verbaasd. 'Ik had allang gek geworden en mezelf knockout geslagen.'
    Claustrofobie.
    'Dan moeten we wat te eten voor je vinden..' zeg ik als ik zijn maag hoor grommen. 'Of we gaan eerst even langs de badkamer? Zodat je wat water kan drinken? O, trouwens, aangenaam, ik ben Leslie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    "Aangenaam. Ik ben Jack." glimlachte ik dan, nog een beetje groen, omdat ik nog wat geschrokken was.
    "En ik werd ook gek daarbinnen." ik keek naar mijn handen en zag nu pas dat er straaltjes bloed van mijn knokkels liepen. Ik had mijn handen echt opgengeslagen op die deur. "Helemaal gek..." mompelde ik dan.
    "Maar badkamer klinkt nu het beste. Mijn mond voelt aan alsof ik de hele Sahara heb ingeslikt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De jongen stelt zichzelf voor als Jack en ik glimlach naar hem. Hij lijkt me een vriendelijke jongen, van mijn leeftijd geloof ik.
    'Heb je claustrofobie?' vraag ik aan hem. Dat zou verklaren waarom hij gekwerd, hoewel je dat sowieso wel na een dag zou worden. Ik zou het na een halve minuut al worden, na tien seconden misschien zelfs al.
    'Kom mee, dan gaan we naar de badkamer,' glimlach ik en ik begin te lopen richting de badkamer.
    'En de hele Sahara is best wel veel.. en stoffig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    Ik grinnikte om haar laatste woorden, terwijl ik haar naar de badkamer volgde. Ik ben nog een beetje trillerig van net, maar verborg het goed.
    "Nee, of tja... ik weet de naam ervan niet, maar ik ben niet persé bang in kleine ruimtes, ik word pas bang als ik vast zit. Dan mag de ruimte nog zo enorm zijn als wat, zolang ik weet dat er 4 muren zijn en dat ik er niet meer uit kan, draai ik door. De deur mag gesloten zijn, maar niet op slot..." probeerde ik het zo goed mogelijk uit te leggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij grinnikt even en ik kijk daarom naar hem. We lopen naar de badkamer en hij legt uit waarom hij zo trillerig was in de kleine ruimte.
    'Zelf heb ik last van claustrofobie,' mompel ik dan. Normaal zeg ik dat nooit, maar ik hoop maar voor Jack dat niet ziet als zwak, anders zou ik hem gerust weer in die kast stoppen of waar hij dan ook precies in vast zat. Ik houd de badkamerdeur voor hem open, zodat hij naar binnen kan lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack
    Ik knikte serieus.
    "Het lijkt eigenlijk een beetje op elkaar." haalde ik mijn schouders op. "We kunnen er beiden jammer genoeg niks aan doen."
    Ik bedankte haar toen ze de deur voor me open hield en liep naar binnen. Snel liep ik naar de lavabo en waste eerst het bloed van mijn handen. Toen mijn handen proper genoeg waren, stak ik mijn hoofd onder de kraan en begon te drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, néééé joh, Leslie slaat zichzelf niet knockout als ze bang is :Y)

    Maar ik heb echt het idee dat Eleadora niet meer gaat reageren, dus wat vinden jullie ervan als ik strx Julio weer terug laat komen naar de mensen? Of dat nieuwe personage erin laat komen? Die moet ik wel nog helemaal bedenken. Ik heb alleen pas plaatjes. Dus.. Ideetjes?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }lijkt me wel een goed idee :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okee, yeay, want ik kan echt niks doen in dit RPG en das nie leuk, dus geef ik overal reactie op.. Heb je vást nog niet gemerkt xD
    Maar serieus. Ideetjes voor dat personage? Het is een meisje. Dat sws. En wss danst ze modern.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }euhm
    don't know

    ... nope, niet echt een idee
    Je had de foto al, toch
    laat eens zien, miss krijg ik inspi{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja, die had ik nog van toen ik haar een tijd terug er al in wilde laten komen.




    Vind je haar wat?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }jaah

    ze ziet er een speels type uit.
    Zo eentje die eigenlijk altijd wel loopt te lachen en te dollen...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zie je dat in haar? STOER!
    Ik vond haar een vrij stil, dromerig meisje. Maar dat kan ook ;D
    More inspiration?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [In die eerste foto kijkt ze alsof ze net je schoenveters aan elkaar heeft geknoopt en jij net gaat opstaan en dus om gaat vallen of zoiets.
    Ze glimlacht schattig, maar met een laagje deugenieterij erover xD

    in de tweede is ze al wat serieuzer, maar ze glimlacht nog steeds. Alsof ze zelf zou glimlachen in haar slaap.]


    “To live will be an awfully big adventure.”