• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Waarom lucky? D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik dacht even gewoon na. Ik had niet echt de behoefte aan seks, ik had enkel behoefte aan hem. Dicht bij mij. Zo dichtbij als maar kon liefst. Ik glimlachte geruststellend naar hem.
    "Dit gaat geen kant op, ik wil je gewoon heel dicht bij me. Ik hou van je en wil je nooit of te nimmer kwijt." Zei ik zacht en liet mijn ene hand, die over zijn borstkas had gestreeld weer om zijn nek glijden. Ik drukte nog een klein kusje op zijn lippen en glimlachte toen weer naar hem.

    Jack
    "Nja... Eigenlijk heb ik nooit iets, zelfs geen lust, voor iemand gevoeld. Tot mijn 14e interesseerde ik me er niet voor en daarna scheidden mijn ouders. Ik deed enorm mijn best om mijn zussen er vlekkeloos door te leiden. Ik zong voor ze, vlak voor het slapen. Ik hielp hen met hun huiswerk, praatte met ze, speelde met ze en iedereen bleef me maar loven omdat ik de scheiding zo goed opvatte. Jammer genoeg was dat niet zo. Ik dacht dat het mijn fout was dat m'n ouders uit elkaar gingen en bleef er maar mee zitten. Daarom leek ik niet naar de liefde. Ik moest voor m'n zussen zorgen en had al ellende genoeg." Mompelde ik, alsof het normaal is om na 3 minuten je hele leven al te vertellen.
    "En waarschijnlijk wel, maar ik heb even kunnen slapen. Toen ik doodmoe was van het hysterisch op de deur bonken. Misschien is hij net dan langs gelopen." Zei ik toen vol vertrouwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat eerste was @Femke, dat tweede @jou, Jaimes ;D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik dacht even gewoon na. Ik had niet echt de behoefte aan seks, ik had enkel behoefte aan hem. Dicht bij mij. Zo dichtbij als maar kon liefst. Ik glimlachte geruststellend naar hem.
    "Dit gaat geen kant op, ik wil je gewoon heel dicht bij me. Ik hou van je en wil je nooit of te nimmer kwijt." Zei ik zacht en liet mijn ene hand, die over zijn borstkas had gestreeld weer om zijn nek glijden. Ik drukte nog een klein kusje op zijn lippen en glimlachte toen weer naar hem.

    Jack
    "Nja... Eigenlijk heb ik nooit iets, zelfs geen lust, voor iemand gevoeld. Tot mijn 14e interesseerde ik me er niet voor en daarna scheidden mijn ouders. Ik deed enorm mijn best om mijn zussen er vlekkeloos door te leiden. Ik zong voor ze, vlak voor het slapen. Ik hielp hen met hun huiswerk, praatte met ze, speelde met ze en iedereen bleef me maar loven omdat ik de scheiding zo goed opvatte. Jammer genoeg was dat niet zo. Ik dacht dat het mijn fout was dat m'n ouders uit elkaar gingen en bleef er maar mee zitten. Daarom leek ik niet naar de liefde. Ik moest voor m'n zussen zorgen en had al ellende genoeg." Mompelde ik, alsof het normaal is om na 3 minuten je hele leven al te vertellen.
    "En waarschijnlijk wel, maar ik heb even kunnen slapen. Toen ik doodmoe was van het hysterisch op de deur bonken. Misschien is hij net dan langs gelopen." Zei ik toen vol vertrouwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }jaimz? :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Als er een nieuw topic komt, wil iemand de link dan hier posten of in mijn gb? Ty (:]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    }jaimz? :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Am really sorry, mijn toetsweek is voorbij dus ik kan weer meer posten (:

    Maar ik ga eerst even eten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }ok, doe ma rustig ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    haha, nvm :p

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Geen kant dus, dat is beter, want als zij dat ook vindt, kom ik niet zo snel als een zoutje over. 'Hm, knuffelen is ook heel dichtbij,' zeg ik dan en ik ga naast haar liggen en trek haar dicht tegen me aan, zodat ik haar goed kan knuffelen. Ik snuif haar geur op en kalmeer steed s meer, hoewel ik dat nu wel nagenoeg echt was. 'Dit voelt beter,' zeg ik dan.

    Gottago, dus Les komt later.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sloeg mijn armen om zijn middel en drukte mijn gezicht tegen zijn schouder.
    Zij, geur, zijn warmte, zijn aanwezigheid,... Het voelde alsof alles op zijn plaats viel. Ooit... Ooit zou ik niet meer bang zijn. Ik zou sterk zijn. Volledig mijn andere ik... mijn echte ik. En bovendien Sam zou dan bij me zijn. Ik zou het niet alleen moeten doen en dat stond voor mij gelijk aan de garantie dat het zou lukken.
    Ik ging dit leven leven!
    Glimlachend trok ik hem met al mijn kracht naar me toe. Ik was lang niet zo sterk, dus hij zou er geen last van hebben en ik vond het heerlijk. Om hem zo dicht bij me te hebben. Voor altijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik sloeg mijn armen om zijn middel en drukte mijn gezicht tegen zijn schouder.
    Zij, geur, zijn warmte, zijn aanwezigheid,... Het voelde alsof alles op zijn plaats viel. Ooit... Ooit zou ik niet meer bang zijn. Ik zou sterk zijn. Volledig mijn andere ik... mijn echte ik. En bovendien Sam zou dan bij me zijn. Ik zou het niet alleen moeten doen en dat stond voor mij gelijk aan de garantie dat het zou lukken.
    Ik ging dit leven leven!
    Glimlachend trok ik hem met al mijn kracht naar me toe. Ik was lang niet zo sterk, dus hij zou er geen last van hebben en ik vond het heerlijk. Om hem zo dicht bij me te hebben. Voor altijd.

    Jack
    "Nja... Eigenlijk heb ik nooit iets, zelfs geen lust, voor iemand gevoeld. Tot mijn 14e interesseerde ik me er niet voor en daarna scheidden mijn ouders. Ik deed enorm mijn best om mijn zussen er vlekkeloos door te leiden. Ik zong voor ze, vlak voor het slapen. Ik hielp hen met hun huiswerk, praatte met ze, speelde met ze en iedereen bleef me maar loven omdat ik de scheiding zo goed opvatte. Jammer genoeg was dat niet zo. Ik dacht dat het mijn fout was dat m'n ouders uit elkaar gingen en bleef er maar mee zitten. Daarom leek ik niet naar de liefde. Ik moest voor m'n zussen zorgen en had al ellende genoeg." Mompelde ik, alsof het normaal is om na 3 minuten je hele leven al te vertellen.
    "En waarschijnlijk wel, maar ik heb even kunnen slapen. Toen ik doodmoe was van het hysterisch op de deur bonken. Misschien is hij net dan langs gelopen." Zei ik toen vol vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 11:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    NIEUW TOPIC


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Boem, aangezien niemand anders het doet


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”