• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://fast-images.picyou.com/images/EHOUIj/EHOUIj.jpg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Caution first, always.

    Django schreef:
    Waarom is mijn richtingsgevoel in Minecraft zo goed terwijl die in het echt vreselijk is?

    HAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHA, omg. True shit! Hoewel ik alsnog vaak genoeg verdwaal, zeker in grotten en mineshafts :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    •*• Lululu •*•

    ]

    - Herlaad de pagina
    - Done


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LOL


    Some people are art and do art at the same time

    love you like a love song selena gomez lyrics


    Vatican Cameos

    toen ik dertien was, volgens mij en Noah vijftien werd ik heel erg gepest omdat ik iets molliger was dan de rest van de meisjes uit mijn klas, ze trokken aan mijn haren en scholden mij altijd uit. op een bepaalde dat lag Noah hen het zwijgen op. en sindsdien ben ik niet meer gepest. in die drie jaar ben ik heel erg verandert maar Noah bleef altijd in mijn hoofd. ik hou dus al heel erg lang van hem
    [haha een deel uit een RPG xD]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .


    26 - 02 - '16

    Vrienden OnlinexlufjoetoexxMerrowDecimaFireboltxkimx124PineapplesLostMagicTolkienFrodoLizorCoockiesAghraCrew OnlineGalindaPasserbyFrodoYoda


    Home > Forum > Wedstrijden > Schrijfwedstrijd - Merrow [2]




    Schrijfwedstrijd - Merrow [2]


    Meld dit topic
    Neem Abo op dit topic
    Zet 'In The Spotlight'
    actieve topics zoeken mijn topics mijn abo's


    « Vorige
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14



    Merrow





    1192 posts

    41 badges


    Merrow schreef op 16 jan 2013 - 16:16:





    Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    1. Abyss – 9.9 - Ingeleverd
    2. Jaimes – 9.5 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    3. Chocobo – 9.4 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    4. Frodo – 9.3 - Ingeleverd
    5. Kreacher – 9.0 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    6. Yoda – 8.8 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    7. Liberacorpus – 8.7 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    8. Madonna – 8.3
    9. Memoria – 8.2 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    10. Phantasticae – 8.0 - Ingeleverd
    11. Katl1 – 8.0 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    12. OntariosHero – 7.7 - Ingeleverd
    13. Pronx – 7.6 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    14. Wiarda – 7.6 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    15. Naturawolf - 7.2 - Ingeleverd
    16. Ollivander – 7.0 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    17. CJ – 7.0 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    18. Lexus – 6.8 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    19. BigFatLiar – 6.2 - Uitstel tot 1 Februari 2013 23.59
    20. Show – 6.1 - Uitstel tot 5 Februari 2013 23.59





    Opdracht 1: Seven heavenly virtues to oppose seven deadly sins

    Welkom bij de eerste, opdracht. De twintig kandidaten zijn bekend en we kunnen dus nu werkelijk van start gaan met de wedstrijd. In totaal komen er nog 5 opdrachten, is er één joker beschikbaar en zal de top 10 beloond worden met credits.

    Minimum aantal woorden: 750 woorden
    Maximum aantal woorden: 1500 woorden
    Aantal dagen de tijd: 10 dagen
    Inleverdatum: 28 Januari 2013 – 23:59
    Max uitstel: 1 Februari 2013 – 23:59

    De bedoeling van deze opdracht is dat jullie een verhaal schrijven rondom de zeven zonden en zeven deugden. Jullie zijn nog vrij in het kiezen van de tijd en perspectief voor je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Er zijn in totaal 14 opties waaruit jullie zelf mogen kiezen. Er geldt een maximum van 2 mensen per optie, wat dus inhoudt dat de laatste persoon nog altijd de keus heeft uit 8 opties.
    Uiteraard wordt er verwacht dat je een verhaal schrijft aan de hand van de zonde of deugd die je gekozen hebt.

    De opdracht draait om de zeven zonden en zeven deugden, dus houdt er rekening mee dat deze ook centraal staat in je verhaal!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    people who gif eyk videos..............................


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


You are beautiful, you are love.

Uchiha

2 minuten geleden

LOL als ik die shit upload word ik wss geband XD. But I'll try and make it up to ya by writing something worthwhile. Of althans, een poging toe

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:40 ]


I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.