• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.
    Ik zat net helemaal een plan uit te werken in mijn hoofd om Adalicia te kunnen helpen om te ontsnappen, maar Dean onderbrak mijn gedachten.
    "Cat ga jij maar naar het andere kamp waar Liam en, hoe heet die gast met zijn kuif naja die zwartharige gangster zijn afgeleverd. Kijk maar even in welk kamp ik weet het niet, alleen dat ze aan het kutten waren" En daar gingen mijn plannen. Ik liet mijn hoofd omlaag zaken en zuchtte teleurgesteld.
    ‘M-maar…’ stribbelde ik tegen. Toen ik de stenge blik van Dean zag besloot ik toch maar te luisteren, misschien kon ik Adalicia later nog wel gaan helpen. Ik liep naar een kar toe die mensen naar het andere kamp zou brengen. Ik stapte in en keek om me heen. Toen we langs in bos kwamen zou ik toch zweren dat daar twee mensen in het bos rond zwervden. Doordat ik niet goed aan het opletten was en nogal over de rand van de kar leunde en de kar ook nog eens over een bobbel heen ging vloog ik de kar uit en belande op de grond.
    ‘Au.’ Zei ik droog en greep naar mijn heup waar ik op terrecht was gekomen. Ik keek achter me en zag hoe de kar in volle snelheid verder reed. Sip stond ik op en liet maar het bos in, misschien als ik daar door liep was ik wel sneller bij het kamp. Ik was druk bezig takken weg te duwen om zo verder te kunnen lopen toen ik een klap hoorde. Ik liep op het geluid af en zag dat een jongen met zwart haar, waarschijnlijk die Zayn dus, en een andere jongen met bruin haar, waarschijnlijk Liam, op de grond zatten. Zayn zat helemaal onder het bloed en Liam zat er bezorgt naast.
    ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik naast Zayn hurkte.

    (Lang :3)


    Let's play a love game.

    Dean Wayne
    ZE begon te protesteren en ik wierp haar nog een boze blik toe waarna ze vertrok.
    Grijnzend liep ik naar Adalicia "en wat gaan we met jou doen poesje"

    Liam Payne
    Ik slaak een kreetje als ik iemand bij ons hoor voegen en begint te praten.
    Ik draai me om en angstig kijk ik naar de soldaat.
    "H-hij, I-ik duwde hem in mijn slaap uit de boom" hakkel ik stotterend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine.
    "H-hij, I-ik duwde hem in mijn slaap uit de boom" hakkelde Liam. Ik knikkte even.
    ‘Ik ben Catarina, maar noem me maar Cat. Iedereen doet dat’ zei ik met een glimlach om mezelf voor te stellen. Dat had mijn moeder me geleerd om je altijd netjes voor te stellen, die nu dood was, maar goed. ‘Wat deden jullie eigenlijk in die boom?’ vroeg ik terwijl ik omhoog keek naar de boom en toen weer naar Zayn. Wacht eens even, Liam.. Zayn die namen had ik toch eerder gehoord, anders wist ik ze ook niet…
    ‘Wacht eens even… Ik moest naar het kamp waar jullie waren toe gaan, maar dit is geen kamp… Wat doen jullie hier?’


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik kijk even niet begrijpend naar haar terwijl ze zich voorsteld.
    "wacht eens even.....ik moest naar het kamp waar jullie waren toe gaan, maar dit is geen kamp... wat doen jullie hier?" en ik verstijf.
    " Alsjeblieft schiet ons niet dood, laat ons niet daar terug gaan" en ik voel hoe hopeloos de tranen beginnen te stromen.
    Ik wou Niall zien, ik moest hem zien.
    "We sliepen in de boom" zeg ik zacht.
    Angstig kijk ik haar aan klaar om te vluchten mocht ze ineens toeslaan, ondanks dat ik geen kans had tegen een wapen en Zayn bloedend op de grond lag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine.

    " Alsjeblieft schiet ons niet dood, laat ons niet daar terug gaan" de tranen stroomden over zijn wangen. Ik kreeg een beetje medelijden, maar ik moest stek blijven en doen wat ze zeiden.
    "We sliepen in de boom" zei hij zacht. Ik knikte een beetje afwezig. Ik wist niet zeker of ik Adalicia nog kon redden, en ik wist dat ze het vermoorden van mensen nooit leuk vond. Dus besloot ik om voor haar hun te sparen, als cadeautje.
    ‘Jullie hebben geluk, jullie zijn een cadeautje’ zei ik vrolijk. Ik wist toch niet hoe ik om moest gaan met een geweer, en stenen of zoiets dergelijks waren hier op dit moment toch niet in de beurt.
    ‘Maar waarom sliepen jullie in een boom?’ Ik ging naast Zayn zitten alsof het een theekransje was… Zonder thee natuurlijk.


    Let's play a love game.

    {Whahaha, Zayn ligt dood te gaan en jullie gaan een gezellig interview houden! Zal ik Zayn dan maar weer lichtjes bij laten komen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik zucht opgelucht maar blijf haar wantrouwend aan kijken. 'we proberen het kamp te vinden waar onze vrienden zirten en mijn vriendje'zeg ik zacht. "alleen we gingen in de boom slapen omdat iemand ons had opgemerkt en toen ik sliep heb ik hem in mijn slaap uit de boom geduwd en ik eou eeen ats gaan halen' vertel ik en kijk rondwat als ze er iemand bij haalde...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Langzaam open ik mijn ogen. Ik heb knallende hoofdpijn. "Gast, ik ben amper een paar minuten buiten westen en jij gaat al in je zelf praten?" Mompel ik. Opstaan lukt niet, tenminste niet als ik het zelf doe. Ik kijk naar Liam maar hij kijkt niet naar mij. Hij kijkt om zich heen wat mij verbaasd. Lang lukt het niet om me op hem te focussen waardoor ik me maar weer laat liggen. Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn ademhaling. Ik voel dat er nog een leven bij me is, maar dat kan ook verbeelding zijn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Bezorgd kijk ik naar Zayn en kniel me bij hem neer.
    "er is een soldaat en misschien kan zij ons helpne" zeg ik zacht.
    "gaat het een beetje Zayn" ik voelde me echt kapot schuldig, dankzij mij lag hij hier!
    Kon ik nie t ruilen van plek....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Waarom doet die soldaat dan niets? We hadden allang al dood geschoten moeten zijn." Ik probeer nog een keer overeind te komen en zodra het lukt klamp ik me vast aan Liam om niet nog een keer om te vallen. Ik houd zijn schouders stevig vast en kijk naar de soldaat. "Waar wacht je op? Tot wij ons zelf neer schieten?" Door hun kan Liam niet normaal lopen, heeft Niall een moeilijke tijd en Louis weet zich waarschijnlijk geen raad met Niall. Dan is er ook nog dat Liam hier probeert te helpen terwijl hij zelf amper iets kan doen en staat een soldaat ons aan te staren zonder ons mee te nemen. Nee, ik ga niet lief doen om minder gestraft te worden. Dat verdienen die slodaten niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    "Zayn ga zitten nu. Je moet niet staan je hebt teveel bloed verloren" zo snel mogelijk probeer ik hem op de grond te duwen zonder al te veel pijn te doen.
    "en niet zeggen dat het wel gaat, ze gaat ons waarschijnlijk helpen. Heb je hongeR?" ik kijk hem even aan.
    Als we moesten lopen zou hij maar op mijn rug gan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Voor ik het door heb lig ik alweer op de grond. "En wat nou als het echt wel met me gaat? Moet ik dan liegen?" Ik wil weer normaal kunnen leven, mijn zusjes kunnen knufellen en er voor ze kunnen zijn! Ik kijk naar Liam. "Niet echt, jij?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik schud ook mijn hoofd "Denk je dat ik dat niet wil, Zayn. Jij kunt je zusjes vast houden, ik niet meer het enigste wat ik nog heb is een lijk vna haar.
    Een verdomd lijk ja" schreeuw ik ineens vol verdriet en woede.
    Woede om wat ze geflikt hebben en verdriet van het gemist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schrik van Liam's reactie. Tranen springen in mijn ogen. "H-Het spijt me." Mompel ik. Ik sta weer op en omhels hem. "Maar, misschien leeft de ander nog..." Ik bijt op mijn lip en kijk hem niet aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik begin hard te huilen als ik Zayn zijn armen om me heen voel slaan.
    Waarom deed ik zo zwak ineens?
    "waarschijnlijk niet" fluister ik zacht tegen Zayn. Er was iets wat ze mij ooit had verteld zelfs pap en mam wisten het niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan