• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik bijt op mijn lip en kijk rond. "Tuurlijk zie je hem terug! En we kunnen ook gewoon twee takken gebruiken als steun, niet om je benen. Dan heb je ook meteen een wapen." Ik neem een sprintje en spring in een boom. Ik breek twee dikke maar niet al te lange takken af. Ik klim uit de boom en geef ze aan Liam. "Zo goed?" Ik kijk naar Liam em wacht tot hij opstaat.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik grijns "geniaal waarom heb ik daar niet aangedacht" met een grootte grijns kom ik overeind en pak de takken aan.
    Ik loop een klein rondje om Zayn en steek mijn duim op "dit gaat goed komen Zayn ik zeg op naar Niall en Lou bear"
    Lachend neem ik nog wat bessen, mijn dag kon niet meer stuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [laten we ze hun richting het kamp lopen dat ze nialler en boobear zien?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [laten we ze hun richting het kamp lopen dat ze nialler en boobear zien?


    {jupp, dan worden ze waarschijnlijk wel gepakt, maar toch!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [maakt niets uit=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijns en loop naar Liam. "De bus ging die kant op, dus moeten wij... daar heen!" Ik wijs naar de verte en begin te lopen. "Als het niet gaat moet je het gewoon zeggen, dan help ik je. Oké?" Ik glimlach even en ga naast Liam lopen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne

    Glimlachend knik ik, ik had weer kracht en energie gekregen, doro de kans dat ik mijn liefde nog zou zien.
    Vrolijk loop ik naast Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Na een hele lange tijd zie ik iets. "Daar! Kijk Liam, we hebben ze gevonden!" Ik begin te springen en ren in die richting. Ineens stop ik. Waar the fuck ben ik mee bezig?! Even stom dat kamp in huppelen? Ik draai me om en loop terug naar Liam. "Hoe gaan we ze bevrijden?" Ik kijk naar alle mensen om Niall of Louis ertussen te zien.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lam Payne.
    Een vreugde kreet verlaat mijn mond en beteuterd kijk ik naar Zayn.
    'Nialler'mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niall en Louis zitten nog in het moment dat Zayn en Liam pas zijn weggebracht. :\ Ik denk niet dat je zo snel terug bij het kamp kunt zijn...]


    Take me to wonderland

    ) ahhahahahaah Tsjaad maar ze hadden al een eind gelopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Loop jij binnen drie minuten van de ene kant van Engeland naar de andere kant? ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( stiekem wel als ik de drie mijlen laarzen heb.... Nee hahah maar zo ver waren ze tocht niet of heb ik het met Nessje zo verkeerd ingeschat?????)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Ze zijn vrij snel ontsnapt... Hebben een korte weg door het bos genomen en daarna een heel end gelopen. Dan zijn ze toch wel terug? Of ben ik echt zo slecht in berekenen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Anders doen we alsof ze in een ander kamp zijn nu, dus een kamp eerder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan