• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik val bijna in slaap als ik een duw krijg. Voor ik het weet verlies ik mijn evenwicht en val ik uit de boom. Met een harde knal val ik op de grond. "Auw..." Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Overal waar ik kijk zie ik bloed. Mijn armen, benen en hoofd. Ze bloeden, en niet zo een klein beetje ook. "Liam, help." Kreun ik. Ineens draait alles. Ik vecht, maar het lukt niet. De zwarte vlekken worden meer en meer. Voor ik het weet val ik flauw.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne [wauww dat noem ik dus nou eens drama]
    Ik hoor pijnlijk gekreun van benee.
    "godverdomme" sis ik zacht en klim zo snel naar beneden dat ik bijna ook val.
    Uiteindelijk kom ik levend en wel bij Zayn en zie alles onde rhet bloed.
    "Klote zooi" mompel ik. Nu moest ik wel naar het kamp, we hadden een arts nodig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Hoe moet ik daarop reageren? Zayn ligt een beetje dood te gaan XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [haah i dunno.... misschien half bij laten komen of wat dat liam zegt een dokter te gaan zoeken en dat hij hem gaat overtuigen niet te doen?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Als ik een stem hoor kom ik een beetje bij. "Au... Liam, ben jij dat?" Kreun ik. Ik proef al bloed dat overal loopt. Waarom nou weer? Gewoon omdat we vluchten? "Liam, help..." Ik sluit mijn ogen, maar val niet weg. Ik kan gewoon niks meer, net of ik verlamd ben. Ik wil niet hier liggen! Ik wil Liam helpen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall HOran
    "ik ben het ja, Oke we gaan naar de dokter Zayn, sorry van de vrijheid maar zo ga je helemaal dood ofwat" mompel ik in paniek.
    Dat was best nieuw voor me want ik was altijd degene die overal iets voor iwst en rustig bleef.
    Maar nee als je ziet hoe je vriend al zijn bloed verliest blijf je niet rustig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik {Foutjuhh, er staat Niall Horan, moet Liam Payne worden}
    Ik heb de kracht niet om 'nee' te zeggen en/of te schudden. Het geeft niet echt een lekker gevoel om al je bloed te voelen. Normaal gaat het door je lichaam, nu overduidelijk over. "Li, red je zelf." Krijg ik er met moeite uit. Oh, Liam zal toch niet naar me luisteren. Hoe wil hij me ooit mee krijgen? Ik heb geen kracht en hij loop op krukken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ow haha fail[
    Liam Payne
    Vastbesloten schud ik mijn hoofd
    "Ik blijf hier bij jou, ik ga straks een arts halen als het wat donkerder is want dan val ik minder op. Niet dat die arts nou zo lief zal zijn maar nog. Jij hebt me ook niet achter gelaten Zayn. Je bent als een broer voor me en ik ga je niet laten vallen door zoiets. Trouwens het is mijn schuld als ik niet had liggen woelen lag jij nu nog rustig in de boom te slapen"ratel ik gestrest achter mekar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Gaan we verder met die soldaat?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [lol ja, haar omputer flipt hem af en toe maar ze heeft gezegd en beloofd dat ze vandaag zal komen. Ik heb afgesproken dat ze mag reageren en dat ik daarna gewoon reageer. ik heb namelijk stage tot een uur of 4. morgen hoef ik hpas om half 12 te starten(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oké ik ben weer levend x'D, waar zijn Zaynie en Leeyum dan eigenlijk? :3)


    Let's play a love game.

    [Ze zijn in het bos, Zayn is door liam per ongeluk uit de boom geduwd en hij ligt nu bloedend half dood te gaan op de grond.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nibug schreef:
    Niall James Horan

    Ik klampte me stevig aan Louis, bang dat ik anders helemaal alleen zou zijn. Kleine tranen drupten op Louis' schouder, alsof mijn reservoire aan tranen bijna op was. 'Natuurlijk ga je hem ooit nog zien' zei Louis. Ik geloofd het niet helemaal, maar het was op zich wel een troost waardoor ik iets rustiger werd.
    Ik draaide mijn hoofd naar de andere kant, maar liet hem nog steeds op Louis' schouder liggen en keek richting de weg. Ik zou hier elke dag kijken, zolang als nodig was. In de hoop dat ik Liam ooit terug zou zien komen. Was allemaal alleen maar valse hoop, maar hoop was het enige wat je hier had. "Dank je , Louis," zei ik zacht.


    Louis William Tomlinson.
    'Dankje, Louis' zei Niall zacht. Ik knikte even wat Niall natuurlijk niet zag. Ik schraapte mijn keel en keek even rond waar ik mensen allemaal zag werken. Werken voor de stomme franse. Ik zuchtte gefrustreed.
    'Graag gedaan Nialler' zei ik met een opgezette glimlach. Nog steeds kon Niall mijn gezicht niet zien, maar zo zou het misschien wat vrolijker klinken. Ik moest toch iets.

    (Weetje waar ik nu pas achter kom... Cat staat toch nog altijd bij Dean en Adalicia? Hoe kan ze dan opeens bij dat andere kamp in dat bos zijn gekomen? x'D)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:23 ]


    Let's play a love game.

    [rijden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Deean Wayne
    Ik kijk chagerijnig naar Adalicia en Cat.
    Mijn humeur sloeg ineens helemaal om "Cat ga jij maar naar het andere kamp waar Liam en, hoe heet die gast met zijn kuif naja die zwartharige gangster zijn afgeleverd. Kijk maar even in welk kamp ik weet het niet, alleen dat ze aan het kutten waren" mompel ik en kijk haar streng aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan