• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Het is gewoon onrealistisch dat ze nu al terug kunnen zijn. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen worden weggebracht naar een kamp, 4 km rijden ofzo en de gevangenen ontsnappen al. Dan vind ik die soldaten nogal mongolisch. :p]


    Take me to wonderland

    [dusja dan ehm doen dat het een adner kamp is, want aangezien ze wel mensen zagen lopen enz. lijkt het me dat logisch]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk rond maar zie Niall of Louis niet. "Euh... Is dit wel het goede kamp?" Ik kijk naar alles er omheen. "We moeten weg! Hier zijn ze niet, we zijn op het verkeerde kamp!" Ik trek Liam mee en loop weer verder. "Weet jij waar we heen moeten?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne
    Ik vloek in mezelf, ik dacht echt dat ze dat waren.
    Met een diepe zucht liepen we richting de bosjes.
    Toch handig de 'krukken'.
    "ehm ik zeg gewoon verder lopen maar we moeten goed opassen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk even verward om me heen. "Moeten we dan daar heen?" Ik wijs naar links. "Daar heen?" Ik wijs naar rechts. "Of daar heen?" Ik wijs naar voren. Ik draai me naar het kamp en zie iets richting ons toe komen. Ik trek Liam mee en verstop me achter bosjes.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik dacht na, net toen ik had besloten welke kant werd ik de bosjes in getrokken.
    "wat is er?" vraag ik op een gedempte toon en zie iemand in onze richting komen.
    Ik merk dat mijn handen van angst licht trilde. Als ze erachter kwamen wist ik zeker dat ik de hel tegemoet ging.
    "we moeten die kant op" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik en tel in mijn hoofd tot drie. Ik trek Liam mee en kruip in die richting. Na een paar minuten sta ik op. "We moeten snel zijn." Ik help Liam overeind komen en geef hem zijn krukken. Ik loop een heel stuk en draai me dan om. "We moeten snel zijn Liam, ze hebben ons gezien. We moeten ze voor blijven. Of we zijn erbij, em dan zijn we dood."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James HOran
    ik knik en zo snel als ik kon ging ik hem achterna.
    De krukken benuttigde ik amper en beet op mijn tanden, liever pijn dan dood.
    Na een poos verstopte we ons weer en ik hijgde lichtjes.
    "en?"

    [ben bezig met stage verslag dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hehe ben klaar ik reageer weer snel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Het is best donker, zullen we ons verstoppen? In die boom, ik help je er wel in." Ik schud de boom om te kijken of hij ons zal houden. "Nee, deze gaat breken... Die!" Ik wijs naar een hele dikke en hoge boom. "Je moet je er even door heen bijten, goed?" Ik kijk vragend naar Liam, als hij het niet wil... dan maar niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik knik even, ik zou er alles voor over hebben.
    De takken verstopte ik zodat ik ze later weer kon gebruiken.
    Ik bijt mijn tanden op elkaar en begin langzaam aan in de boom te klimmen.
    Af en toe kan een klein kreetje mijn mond uit komen maar voor de rest hoor je me niet piepen.
    "hoe hoog?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Hoog, tot in die bladderen." Ik steun Liam zodat de pijn minder zal zijn. Toch heeft hij nog pijn, maar daar kan ik niks aan doen. Ik klim met hem tot de bladen en verstop ons dan goed. "Als je het koud hebt moet je het maar zeggen, hoor." Ik knik glimlachend naar hem en ga voorzichtig liggen. "Zo slecht ligt het anders niet."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik glimlach dankbaar naar Zayn als hij me wat helpt.
    Tot ik in de bladeren was klimde ik zonder ook maar een kik te gen.
    Ik grinnik zacht om zijn zin, wat wou hij er tegen doen.
    "IK zeg weltrusten Zayn, als er iets is me wakker maken" zeg ik bezorgd ik ga lekker liggen.
    "het valt inderdaad best mee eigenlijk" stem ik met Zayn in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik hou met moeite mijn evenwicht. "Het is best moeilijk." Ik grijns en kan me nog net vasthouden, anders lag ik nu op de grond. "Ik denk dat ik dit niet ga volhouden." Ik klim richting Liam en ga daar evenwicht zoeken. "Zo, nu heb je het ook minder koud." Trots sla ik mijn armen overelkaar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik begin zacht te lachen door zijn trotse toon waarmee hij praat.
    Grinnik laat ik mijn been een beetje bungelen en zak in slaap.
    In mijn onrustige slaap woel ik alle kanten op en in eens hoor ik een doffe klap waardoor ik wakker schrik.
    "zayn?" vraag ik verbaasd, was hij weg gegaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan