• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    Verbaasd keek ik naar de jongens. Gelukkig was die Zayn weer bij gekomen alleen had hij gedacht dat ik hen zou vermorden, terwijl ik hun wou helpen.
    'Ik ben Catarina, maar noem me maar Cat' stelde ik me vrolijk aan Zayn voor.
    'Wacht eens even... Hoe kan ik eigenlijk helpen?' Vroeg ik na denkend.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik geef Cat een dodelijke blik. Waarom deed zij zo vrolijk? er was geen reden om blij te zijn.
    "jemig, jullie richten dit aan niet ik en dan zou ik nog moeten bedenken hoe je ons gaat helpen. Wat denk je, hij ligt hier dood te gaan en je loopt alleen vrolijk toe te kijken! Wat denk je verdomme"schreeuw ik bozig naar haar. Het was ook deels haar schuld dat we in deze situatie zaten/
    "nadat Zayn geholpen is wil ik naar mijn vriendje en niet zeggen dat het niet lukt, je doet maar eens een keer je best" sis ik boos in haar gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Maar jij hebt hem toch uit de boom geduwd en niet ik?' Vroeg ik verward. Hoe kon het dan mijn schuld zijn dat die Zayn bijna dood ging?
    'Wil je alsjeblieft niet schreeuwen? Daar kan ik niet goed tegen' zei ik zachtjes. Ik dacht even na en keek Liam toen verbaasd aan.
    'Wacht eens even... Je vriendje? Bedoel je niet je vriendin, of ben jij een meisje?' Vroeg ik verbaasd


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Haar opmerkingen schoten bij mij in het verkerde keel gat.
    "Godverdomme, ik sliep ja! Als jullie die K*t oorlog niet begonnen waren , hadden we niet in een boom hoeven te slapen en ik ben homo ja ik heb een vriendje die ik wil vasthouden maar dat mag blijkbaar al niet" woedend deed ik een paar dreigende stappen naar voren en keek haar woedend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "KAPPE ALLEBEI!" Roep ik met al mijn kracht. "Het is geen van beide, jullie zijn toch niet degene die hier allemaal hebben lopen bedenken dat dit ging gebeuren? Jullie gaan toch niet godver zitten zeggen dat ik maar eens moest vallen, dat jij niet moet lopen en dat jij in het verzet zit?!" Ik vergeet de pijn voor een moment en kijk ze aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    lIam Payne
    Ik kijk woedend van Cat naar Zayn zijn uitbarsting.
    "Ze hebben verdomme mijn hele familie vermoord, en waarom omdat ze toevallig iets hebben waardoor ze anders zijn dan andere.
    Ik ben homo, nou laat me toch een homo zijn het is mijn verdomde leven. Jij weet niet hoe het voelt Zayn, als je ziet hoe je zusje voor je neus gedood wordt en als afval wordt neer gelegd. Jij weet niet hoe het is om iemand te moeten missen waar je je hele leven aan gegeven hebt die je nooit meer gaat zien. Ik weet niet of hij nog leeft of hij dood is. JIJ WEET GODVER NIET EENS HOE IK MIJ VOEL" ik merk dat mijn handen aan het trillen zijn en mijn hoofd is knalrood.
    UIk had het gehad, ik wou Niall zien mijn zusjes en misschien was de dood beter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Kreunend sta ik overeind. Nou en als ik nu dood neer val, fuck de pijn! Ik kijk hem kill aan. "Ik weet wel hoe jij je voelt..." Ik veeg snel een traan weg. "Denk je echt dat het makkelijk is voor mij?! Zien hoe een ander in de plaats van jou word opgehangen, weten dat jij dat had kunnen zijn?! Weetje hoe het voelt om verliefd te zijn op je beste vriend zonder dat hij het weet?! Zonder dat je andere vriend het weet en de hele tijd tegen je aan loopt te janken hoe erg hij zijn vriendje mist?! Je weet godverdomme niks Liam! Niks over mijn leven! Niks over mijn geheimen, en je doet er ook geen fuck aan!" Ik kijk hem woedend aan. "Ik moest jou troosten terwijl ik zelf ook in die situatie zat! Alleen is het bij mij dat hij het niet eens weet, jij hebt hem kunnen vertellen hoevel je wel niet van hem houd... Ik heb die kans nooit gehad, hij is gelijk van me af genomen!" Ik kijk hem nu gewoon hopeloos aan. "En nu, na al die tijd die ik aan je heb besteed... Gebruik je tegen me, je zegt dat ik niet weet hoe jij je voelt? Je uitte het toch verdomme?! Ik heb geen seconde gezegd dat je moest kappen omdat ik weeet hoe erg het is, maar nu heb ik er genoeg van. Terwijl jij hier staat te schreeuwen staat Niall misschien al klaar om neergeknald te worden!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    "Houd je bek over Niall, dus fijn je bent liever zonder me. Ook goed fijne dag verder" sis ik en draai me om.
    Dan zocht hij het maar uit, ik negeerde de pijn in mijn been en begon te lopen. Hing ik daar maar aan het touw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Nee! Hij is niet jou ding... Hij is ook gewoon mijn beste vriend!" Ik loop naar Liam en trek hem terug. "Je moet weten dat de wereld niet alleen om jou draait, wij zijn er ook nog." Sis ik in zijn gezicht. "Loop lekker weg joh, mietje! Zal Niall leuk vinden, zijn vriend laat hem in de steek omdat hij het niet aankan." Ik laat hem los en zet een stap achteruit. Ik kijk naar hem. "Ik ga ze helpen, niet alleen Niall. Ook Louis, want misschien boeit het je niet. Ik ben al sinds ik hem zag verliefd op hem, en dankzij jou heeft hij het niet te weten gekregen." Ik kijk voor de laatste keer naar Liam waarna ik me om draai. Ik loop langs Cat heen en ga het bos in. Ineens komt de pijn terug waardoor ik neer val, maar ik wil me niet overgeven. Ik sta moeizaam op en loop weer een paar stappen. Waarna ik weer neer val, dit keer kan ik alleen niet meer gaan staan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Kokend van woede stamp ik hem achterna "en waarom ligt het aan mij he" sis ik boos en trek hem aan zijn arm overeind.
    Ik was echt woedend ik merkte amper dat ik een soort waas voor mijn ogen kreeg. "Enm misschien boeit het mij wel, Maar waarom is het mijn schuld"
    MIjn ogen spoten vuur "Waarom!" schreeuw ik hard en kneep hard in zijn arm terwijl mijn ademnhaling harder en sneller ging.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahha echt gezellig hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Omdat jij een aandachtstrekker bent." Ik duw hem van me af en hoop dat hij hard valt. Nooit gedacht dat ik dit zou willen, maar ik wil het echt. Ik loop door en hoop dat ik of in elk geval Liam word overgereden. Ik draai me om en kijk Liam aan. "Ga dan! Ga lekker janken om Niall, hij heeft er namelijk veel aan!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik slaak een kreet als ik hard om mijn been val "jij vieze vuile egoïst" schreeuw ik hem na.
    Hij wou gewoon dat ik dood ging ": weet je wat Zayn, je hebt gelijk" ik kijk hem aan
    "Wie weet is Niall al door een kutsoldaat in zijn kop geschoten en ik besluit dat ik met hem in de hemel wil zijn doe maar de groetjes aan de rest" mompel ik hem na.
    Ik draai me om, opzoek naar besjes in de hoop dat ze niet eetbaar zijn.
    Al snel heb ik besjes gevonden en pak een handje die ik in mijn mond stop en ik wacht ongeduldig af.
    Ik merk dat ik misselijk word en alles draait een klein beetje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kan het niet laten waardoor ik terug ren. Ik sla hard tegen Liam's rug waardoor hij de besjes wel moet uitspugen. "Hij zou best kunnen leven, joh!" Roep ik naar Liam. Ik kijk hem bezorgd aan. "Wat moet Niall zonder jou? Ook maar zelfmoord plegen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Paybe
    Ik voel een harde klap tegen mijn rug en mijn adem wordt me ontnomen en ik begin te hoesten, een deel van de besjes vallen eruit een enkele slik ik in en ik zie Zayn.
    Bezorgd kijkt hij me aan en ik knijp mijn ogen dicht om hem minder wazig te zien terwijl alles blijft draaien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan