• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [JALOEEEERS. Ik durf niet meer aan 't tostidingus te komen sinds ik mijn pink eraan verbrand heb.]

    Liam James Payne

    'Mmh. Anders zat ik nou helemaal alleen in het huis. Het valt me op dat dit huis een goede invloed op sommigen hebben. Op ons, maar ook op Harry en louis. En trouwens, ik heb Penelope en Douglas niet meer gezien' merkte ik op, en ik liet een kleine zucht horen. 'Maar er is ook zoveel veranderd. Soms wil ik dat het nog twee jaar terug was. Dat we zorgeloos aan xFactor meededen, als vijf gewone jongens die in een band waren gestopt. En eerlijk gezegd, heb ik er geen spijt van' vertelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LALALA]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Poep. Dubbelpost]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte bij het horen van zijn verhaal. ''Twee jaar geleden zat ik nog zorgeloos op school. Terwijl mijn vriendinnen over jullie begonnen te fangirlen. Hilarisch was dat gewoon.'' lachte ik. Het was waar, iedereen adoreerde 'One Direction', behalve ik ironisch genoeg. ''Serieus. Ieder meisje op mijn school hield van jullie. Behalve ik. Die stond daar maar.'' grinnikte ik.

    [Ik doe 't met een pan^^ Maar ik heb mijn pink verbrand aan de rand D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik gaf quasi-boos Mackenzie een tik op haar hoofd. 'Hé. Je moest wel mee fangirlen' lachte ik zachtjes. Ik keek Mackenzie aan en schudde mijn hoofd. 'Toen had je vast nog geen idee dat de oh-zo-geweldige Liam Payne je vriendje zou worden, hé? Toen was het echt heel logisch' grijnsde ik lachend. Ik stelde me voor. Mackenzie's vriendinnen allemaal aan het fangirlen over ons, en Mackenzie vond ons maar niks. Toen had ze echt niet gedacht hoe het nu zou zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte lachend. ''Wist ik het. Het was een droom van ieder tienermeisje en jij was bezet door Danielle. En ik was naïef en chagrijnig omdat mijn vriendinnen steeds over jullie doorpraatte. Het was echt irritant. Over hoe geweldig, schattig en knap jullie waren. En oh God. Het was vreselijk.'' mompelde ik. Ik probeerde zo serieus mogelijk te klinken, maar het was ook fifty-fifty waar. ''Maar ik wist niet dat dit ging gebeuren.'' zei ik, met mijn blik naar mijn buik en grijnsde breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ben benieuwd hoe ze nu zouden reageren' grinnikte ik. 'En nu heeft elk tienermeisje pech, om nu ben ik bezet door Mackenzie Arretez' glimlachte ik. Ik legde mijn hand op Mackenzie's buik en glimlachte. 'Je weet niet half hoe gelukkig ik ben. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik drie weken geleden, hem of haar nog geen eens wilde opvoeden' zei ik. Ik was trots. Trots op Mackenzie, trots op mijn familie en vrienden, en vooral trots op mezelf. Ik was trots op mezelf omdat ik zo ver vooruit was gegaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Ik ben ook wel benieuwd. Maar ik ga ze zo snel mogelijk bezoeken. Denk ik.'' glimlachte ik. ''Dat klopt ja. En ik ben bezig door Liam Payne.'' grinnikte ik en keek naar Liam's hand op mijn buik. ''We waren allebei zo bang dat we ruzie kregen.'' mompelde ik. Het was best wel raar, alles in mijn leven werd gewoon raarder. Maar het maakte mij niet zoveel uit. Ik was er blij mee. Als ik me nooit had opgegeven aan dit programma, had ik Liam nooit ontmoet. Realiseer je eens hoe één klein dingetje je leven kan veranderen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga Ontvoerd kijken. In de reclame of nog ertussendoor reageer ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jup. Ben 't ook aan het kijken. Zit met de laptop in de woonkamer xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jolene schreef:
    Douglas Booth

    Ik zucht en glimlach dan naar haar. ' sorry dat je daar door heen moest.' excuseer ik me en zet de radio zachtjes aan. 'ik hoop dat je het niet te erg vond' zeg ik. Ik stop voor het stoplicht en draai me naar haar toe. 'er zullen wel wat verhalen verschijnen maar ik hoop dat je je er niets van aantrekt' zeg ik en kijk haar verontschuldigend aan. 'ze verdwijnen wel weer en als je een rol hebt inde film zullen ze wel begrijpen hoe het zit' ik glimlach en trek weer op als het stoplicht groen word. In nog geen tien minuten zijn we weer thuis en parkeer ik de auto voor ik de deur voor haar open doe zodat ze kan uit stappen.


    Penelope Charlotte Stone.
    Ik keek voor me uit het raam, maar keek terug naar Douglas zodra ik hem hoorde zuchten. Hij glimlachte naar me. 'Sorry dat je daar doorheen moest,' verontschuldigde hij zichzelf en zette de radio zachtjes aan. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat geeft niet hoor, het is niet jouw schuld dat die fotograven irritant gingen doen.' Hij stopte voor het stoplicht en draaide zich naar me toe. 'Er zullen wel wat verhalen verschijnen, maar ik hoop dat je je er niets van aantrekt,' zei hij en keek me verontschuldigend aan. Ik knikte zacht. 'Ze verdwijnen wel weer als je een rol hebt in de film, dan zullen ze wel begrijpen hoe het zit.' Hij glimlachte en trok weer op zodra het stoplicht op groen sprong. Ik zuchtte kort. 'Ja, inderdaad.' Een steek ging door me heen. Hij zag me waarschijnlijk gewoon als een collega, of een huisgenoot, die toevallig hetzelfde werk deed. Nog geen tien minuten later kwamen we weer thuis aan en hield hij de deur voor me open zodat ik uit kon stappen. Ik glimlachte naar hem, niets liet ik merken, en stapte de auto uit. Ik had zijn hand vastgegrepen om niet te vallen uit de hoge auto, die waren vreselijk om in en uit te stappen met mijn lengte. Samen met hem liep ik naar de voordeur, die ik open maakte en naar binnen stapte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Omg. Die vrouw had gewoon 5 kinderen bij zich.. Jesus. En het zijn ook altijd de vrouwen die kinderen ontvoeren ._. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Die moeder maar roepen dat haar kin ontvoert werd. Triest. Ben nieuw stukje aan het maken.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Gelukkig is nu weer alles goed' glimlachte ik, waarna ik zacht mijn lippen op Mackenzie's neus drukte, en er een kusje achterliet. En toch bleef Danielle me achtervolgen. Hoe zou het met haar zijn? Zou ze een nieuw vriendje hebben? Ik hield nog altijd van Danielle, dat kon ik niet ontkennen. Maar nog altijd koos ik Mackenzie boven Danielle. En dat zal ook altijd zo blijven. Herinneringen van de afgelopen dagen, maanden en jaren schoten door mijn hoofd. En bij een paar bleef ik hangen. Sommigen onbelangrijk, andere heel erg belangrijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Danielle is gek dat ze je zomaar liet gaan." Zei ik. "Oké, humh.. Stel je voor, jij was nog in een relatie met Danielle. Zou je mij dan nog steeds leuk vinden? Terwijl je een relatie hebt met haar. " grinnikte ik. Ik vond het altijd leuk om dit soort dingen te doen, mensen ondervragen. Zuchtend liet ik me wat achterover zakken. Een pijnscheut trok door mijn buik heen en ik kromp wat ineen. "Auw." Piepte ik. Ik probeerde weer normaal te zitten, hopend dat de pijn weg zou gaan.

    (Jup, idioot mens dat ze is.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.