• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    . 'Ik hou ook van jou,' Murmeld hij zacht waardoor ik alleen vertederd kan glimlachen. Hij kreunt wanneer ik kusjes in zijn nek druk, ook dit zorgt voor een lach op mijn gezicht. Zijn handen klemmen zich nog strakker in mijn haar wat geen pijn doet aangezien hij het helemaal niet hard doet. Hij dwingt me hem aan te kijken waarna hij een zacht en klein kusje op mijn lippen drukt. Ik streel over zijn wang en kus hem op mijn beurt zacht en veder licht op zijn geweldige lippen. Waar had ik een jongen zoals hij aan verdiend?

    Harry Styles.
    Glimlachend trek ik Louis tegen me aan als hij mij ook nog een kusje geeft, veel verder dan knuffelen en kusjes geven kwam het vandaag toch niet, niet dat ik er problemen mee had. Dit was ook helemaal geweldig, alleen al het feit om dat met Louis te mogen doen, heerlijk. Ik duwde de dekens een stukje van ons af zodat onze hoofden weer zichtbaar waren, genietend sloot ik mijn ogen en streelde rustig Louis haren. 'Wil je de film nog afkijken?' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    De glimlach op mijn gezicht verbreedde zich zodra de jury een zacht applaus gaf. 'Dat was erg goed,' zei de man die zich voorgesteld had als Joey. Hij was de regisseur. Douglas glimlachte net zo breed als ik. 'We willen graag meer van je zien, Penelope. Je mag volgende week terug komen,' vervolgde Joey. Mijn mond zakte van verbazing open. Ik was door naar de volgende ronde? Ik zag Douglas trots naar me kijken. 'Dank jullie wel!' 'Fijne dag nog!' We namen afscheid van de mensen en zodra de deur achter ons dicht viel omhelsde Douglas me enthousiast. Ik wilde schreeuwen, maar wachtte daar nog even mee. Hij knuffelde me door me op te tillen en een rondje te draaien. Lachend klemde ik mijn armen om zijn hals en knuffelde hem terug. 'Je was geweldig!' glimlachte hij, en de trotse blik die hij me gaf zorgde ervoor dat mijn wangen rood kleurden. 'Aaaah!' Schreeuwde ik blij en liet hem los, waarna ik een dansje deed. 'Ik ben gewoon door, niet te geloven.' Weer vloog ik Douglas om zijn hals en drukte een kus op zijn wang. 'Dank je wel voor je hulp!'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik legde mijn hand op Mackenzie's rug en mijn andere hand op haar bovenbeen. 'Mackenzie? Kom de eerste paar maanden maar niet op Twitter of iets dergelijks' waarschuwde ik haar zachtjes. 'Dit is veel erger dan met Danielle. Van die haat moet je, je gewoon niks aantrekken' mompelde ik er achter aan. Ik drukte nog een vlinderkusje op haar lippen en glimlachte waterig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik kruip weer dicht tegen Harry aan en kijk op als hij vraagt of ik nog af wilde kijken. Wat slaperig knik ik en zoek op het bed naar de afstandsbediening. Wanneer k die heb druk ik weer op 'play' waardoor het beeld weer begin te bewegen. Ik leg mijn hoofd tegen dat van Harry aan en verstrengel onze vingers. 

    Douglas Booth

    Ik kan alleen maar trots naar haar kijken. Wanneer ze mijn wang kust glimlach ik tevreden en strijk een plukje haar uit haar gezicht. 'je was geweldig' grijns ik. 'kom ik trakteer je op koffie' ik neem haar hand en loop zo met haar naar buiten waar op de parkeer plaats mijn auto staat. Ik help haar in stappen en start de auto.  'zeg maar waar je wilt zitten' zeg ik zodra we bij een Starbucks zijn aangekomen.

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas glimlachte tevreden en streek een plukje haar uit mijn gezicht. Kriebels sprongen door mijn buik en ik wierp hem een stralende glimlach toe. 'Je was geweldig,' grijnsde hij. 'Dank je. Dat komt deels door jou hoor,' grijnsde ik terug. 'Kom, ik trakteer je op koffie,' zei hij en nam mijn hand, waarna we naar de parkeerplaats liepen, waar zijn auto stond. Hij hielp me met instappen, 'wat een gentleman,' lachte ik, en hij startte de auto. 'Zeg maar waar je wilt zitten,' zei hij zodra we bij een Starbucks aangekomen waren. Ik keek het gebouw rond en zag een vrij tafeltje in het hoekje, die ik aanwijs. 'Daar, maar ik wil best mee in de rij komen staan?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Schuin keek ik Liam aan. Hoe wist hij dit soort dingen? Oké, het was wel logisch dat er haatberichtjes werden verzonden. Ik zuchtte, maar knikte uiteindelijk wel. "Hoe weet je dat eigenlijk?" Mompelde ik. Ik sloeg mijn armen om Liam heen en sloot mijn ogen. Konden mensen niet blij voor Liam zijn dat hij een kind kreeg? Over acht maanden dan, hea.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Voordat ik de afstandsbediening ook maar kan pakken, is Louis me voor en drukt de film op "play", om zichzelf daarna dicht tegen me aan te nestelen. Glimlachend sla ik een arm om hem heen en die glimlach word alleen maar groter als hij zijn vingers met die van mij verstrengeld. Een korte zucht verlaat mijn mond en liefdevol duw ik mijn lippen tegen zijn voorhoofd aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik glimlach als Harry een kus op mijn voorhoofd drukt. Het zorgde ervoor dat ik me weer jong voelde. Alsof ik beschermd moest worden. Ik richt me weer op de film en zie nu niet hoe Batman met Bane aan het vechten is. Het was een van de laatste vecht scenes in de film en ik had het al gezien. Ik let er dus ook niet te veel op wat natuurlijk ook niet kan als je iemand als Harry naast je had. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje bang ben voor de resultaten van het bloed onderzoek. Wat als er iets niet helemaal goed was?

    Douglas Booth

    Ik haal enkel licht mijn schouders op als ze zegt dat ze ook wel met me in de rij wilt staan voor haar drinken. 'Ik vind het goed. Wat wil je hebben? Of weet je dat nog niet?' Ik ging deze keer voor een gewone zwarte koffie maar dan met hazelnoot smaak er aan toe gevoegt. Ik pak alvast mijn geld en wacht tot we aan de buurt zijn. 'Was je niet heel erg nerveus?' Ik dacht terug aan de scéne. Ze had het echt heel overtuigend gespeeld, de kus was... Ik weet niet, het leek echt alsof Julia haar ware liefde voor de laatste keer gedag moest kussen voor ze hem voor een lange tijd moest missen.

    Harry Styles.
    We zaten alweer bijna aan het einde van de film en ik merkte dat Louis een beetje begon af te dwalen, ik wist wel bijna honderd procent zeker dat hij aan het onderzoek dacht. 'Lou, probeer er niet aan te denken... Alsjeblieft, voor mij? Als je iets hebt, ik zeg ALS, dan gaan we er alles aan doen dat je er vanaf komt, goed? Ik wil je namelijk echt niet kwijt, niet nu ik je net heb...' Dat laatste murmelde ik zacht in zijn haren, maar ik wist wel zeker dat hij het gehoord zou hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas haalde licht zijn schouders op toen ik zei dat ik met hem in de rij wilde staan. 'Ik vind het goed. Wat wil je hebben? Of weet je dat nog niet?' vroeg hij. Ik knikte. 'Jawel, ik wil een chocolade Frappucino. Die zijn zo lekker!' Ik lachte en probeerde te peilen wat hij zou nemen. Gewoon koffie? Of iets anders? Hij leek me wel een persoon voor gewone koffie. 'Was je niet heel erg nerveus?' vroeg hij toen. Hij had zijn geld vast gewacht en geduldig wachtte ik tot we aan de beurt waren. Ik knikte. 'Enorm. Hoezo? Kon je dat merken tijdens de scène?' Meteen trok er een angstscheut door me heen. Wat als ze me daardoor lieten afvallen? Zou het de kus zijn? Had ik daar teveel emotie in gelegd? Angstig keek ik naar hem op.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    Ik tril zacht en kijk met tranende ogen naar Harry op. 'Ik heb niets ernstigs' fluister ik opstandig. Ik mag niets ernstigs hebben. Ik moet er zijn voor Harry en de jongens, mijn familie en de fans. Ik zucht en haal mijn handen door mijn haar. 'ik ben gezond Harry gezond!' ik schreeuw niet en verhef mijn stem ook niet. Ik praat gewoon duidelijk niet harder dan normaal maar wel met meer emotie. Ik wrijf vlug door mijn ogen zodat de tranen niet langer in mijn ogen staan.

    Douglas Booth

    Ik zachtjes in de lach. 'nee zoals ik al zei was je echt heel erg goed. Het leek net alsof je me echt zou missen met heel je hart, dat maakt je dus een goede actrice' glimlach ik. De jongen achter de toonbank vraagt om onze bestellingen en die geef ik op. Nog even moeten we blijven wachten tot onze koffie er is en betaal van te voren. Als we onze koffie hebben lopen we naar het tafeltje in de hoek. 'ik hoop oprecht dat je een rol krijgt' glimlach ik en neem een slok.

    Harry Styles.
    Louis trilt helemaal en er staan tranen in zijn ogen, wat bij mij ook de tranen doen opwekken. 'Ik hoop het ook niet, ik wil het ook niet. Blijf rustig, Louis, alsjeblieft...' Ik trok hem in een knuffel en wreef rustig over zijn rug, waarna ik hem weer aankeek en hem alleen maar bleef aankijken, niets over zijn woorden zei. We hadden de uitsalg nog niet... 'Alsjeblieft...' Was het enige wat ik zei, waarna er bij mij wel een traan over mijn wang rolde. Die verdomde rot dingen. Ruw veegde ik 'm weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Zacht schoot hij in de lach. 'Nee, zoals ik al zei was je echt heel erg goed. Het leek net alsof je me echt zou missen met heel je hart, dus dat maakt je dus een goede actrice,' glimlachte hij en ik voelde mijn wangen weer gloeien. De jongen achter de toonbank vroeg even om onze bestellingen en ik zweerde dat hij me even bekeek, maar veel aandacht besteedde ik er niet aan. Hij was immers maar een jongetje van 16, vol met puisten. Douglas gaf onze bestellingen op en we wachtte even op onze koffie, hij betaalde van tevoren. Toen we onze koffie kregen glimlachte ik toch even naar de jongen achter de toonbank, laat hem ook zijn pleziertje hebben en liepen we naar het tafeltje in de hoek. 'Ik hoop oprecht dat je een rol krijgt,' glimlachte Douglas en nam een slok. Ook ik nam een slok van het koude, maar zo lekkere spul en glimlachte naar hem terug. 'Dank je wel Douglas, je bent echt een schat dat je dit allemaal voor me doet.' Het was eruit voordat ik het door had en verlegen keek ik naar de tafel. Langzaamaan kwam ik erachter dat ik toch gevoelens voor hem aan het krijgen was, maar waarom zou hij voor mij vallen? Ik zag geen reden, dus waarschijnlijk zou ik me gewoon over de gevoelens heen moeten zetten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    De gedachten van, wat als laat me niet los maar toch knik ik braafjes. 'Het komt wel goed, het gaat allemaal goed komen.' Probeer ik hem maar ook mezelf te overtuigen. Ik haal een hand door mijn haar. De film was ondertussen al weer afgelopen dus rek ik me uit en zet de tv ook gelijk uit. 'Ik ga even douchen denk ik.' Zeg ik tegen Harry.Ik kus zijn wang en sta op om met een handdoek en schone kleren naar de badkamer te gaan. Ik snel de douch in en stap er dan onder.

    Douglas Booth


    'Dank je wel Douglas, je bent echt een schat dat je dit allemaal voor me doet.' Zegt ze en kijkt wat verlegen naar de tafel. Ik leg zacht mijn hand op die van haar. 'Wat is er? Plots verlegen?' Lach ik en glimlach dan naar haar. 'Jij bent ook een schat.' Knipoog ik en neem op mijn beurt een slok van mijn koffie. Ik roer er kort in met het lepeltje en haal een hand door mijn haar. Ik kijk kort door het raam naar buiten en frons als ik wat mensen met camera's zie. De pers? Waarom zouden ze hier van foto's maken? Vlug haal ik mijn hand weg..