• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Precies wat ik al verwacht had. En ik maakte me erge zorgen. Danielle was twee keer echt aangevallen door fans, en wat als dat nou bij Mackenzie zou gebeuren? Wat nou als ik Mackenzie buiten ook maar één minuut alleen liet, en er stormde allemaal fans op haar af? Nee, zo niet denken. Ik had nog zeker één uur om buiten te zijn, dus liep ik naar boven, waar ik zacht op de deur van de badkamer klopte. 'Mackenzie?' vroeg ik. 'Ik zweer het je, ik laat het je niet gebeuren. Je zal niks over komen' zei ik, waarna ik mijn hand op de deurklink legde. Ik kon er niet in, maar achja. 'Ik had het je niet moeten laten lezen' mompelde ik. Een zucht verliet mijn mond. Koppig trok ik mijn hand terug en ging in een kleermaker zitten voor de deur, wachtend. Of ze nou open deed of helemaal niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en veegde ruw mijn tranen weg. ''Wat?'' mijn stem klonk schorder dan normaal. Ik deed de deur open zodat Liam naar binnen kon. Dit wilde ik niet graag op video. Dan zouden ze nog meer afkraken. Nee dank je. ''Je kan me van alles beloven. Maar je kan me toch niet volledig beschermen.'' mompelde ik terwijl ik mezelf op de grond neer liet vallen. Ik was nu wel wat overdreven bezig misschien, maar ik kon er niks aan doen. ''Ik houd echt van je, maar heb je die doodsbedreigingen gezien?!'' mijn stem verschoot, het klonk alsof ik boos op hem was terwijl dat niet was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Was even ergens heen ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Gelijk liep ik naar binnen en sloot de deur, waar ik een Mackenzie vol tranen aantrof. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn armen op haar heen. 'Luister eens, Mackenzie. Ik kan zoveel beveiliging inhuren als ik wil, maar ze doen je toch niks aan. Ze hebben zoveel bedreigt, weet je waarom? Omdat ze jaloers zijn. Maar ik wed dat ze je nooit iets aan kunnen doen. Je hebt gelijk, ik kan niet altijd bij je zijn. Al helemaal niet als ik op tour ben. Maar de jongens hebben ook vriendinnen gehad. Die gingen de straat op, en er is niks meegebeurd. Ze weten niet waar dit huis staat en ze zullen het ook niet weten. Al gaan we de stad in, ze doen ons niks' zei ik. Tja, ik kon moeilijk vragen "Hé, ga je mee naar Starbucks?''.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Pf, laatste dag in Londen. Waarom woon ik hier niet?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn schouders schokten wat na en luisterde goed naar zijn woorden. Ik knikte. "Maar toch. Ik weet ook niet waarom ik huil, maar het doet gewoon pijn Liam." Fluisterde ik. Ik verborg mijn gezicht in zijn nek en huilde nog wat. "Is goed. Ik heb wel wat zin in Starbucks." Glimlachte ik waterig. Ik stond op om mijn gezicht wat op te frissen zodat het niet al te zichtbaar was dat ik had gehuild. Zuchtend ging ik weer naast Liam zitten. "Ik hoop dat je realiseert hoeveel ik van je houd. Zelfs laat ik me niet tegenhouden door de haters." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Lol, ik zit hier As the tide turns te kijken]

    Liam James Payne

    'Huilen is goed voor je. Dat betekent dat je om je leven geeft, en dat je toegeeft dat ook jij gevoelens hebt. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar het gebeurd toch niet. Omdat ze niet durven' glimlachend stond ik op en hielp ik Mackenzie met opstaan. 'We gaan naar Starbucks, negeren al die haters en gaan lekker met zijn tweeën tijd doorbrengen' zei ik. Ik keek naar Mackenzie en schudde mijn hoofd. 'Ik hou meer van jou, en dat mag iedereen weten' glimlachte ik. Ik wilde dat Mackenzie gelukkig was, en ik zal er alles voor over hebben om daarvoor te zorgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en drukte een kus op Liam's lippen. ''En de pers? Die kan je moeilijk vermijden.'' lachte ik. Ik hield van deze stemmingswisseling. Van verdrietig naar hyper kon nog geen eens zoveel kwaad. ''En nu voel ik me weer klein. Maar dat ben ik ook.'' Ik keek naar mijn knie en beet op mijn lip. ''Kan je rijden? Anders rijd ik wel. Ik heb even geen zin om te lopen.'' Zei ik met nog steeds mijn blik op mijn been. Ik grinnikte even en keek Liam aan, ik moest helemaal opkijken om hem normaal aan te kijken. Wat wel grappig was eigenlijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Kabouter' grinnikte ik. 'Nee, daarom heb ik onderhand ookal een jaar mijn rijbewijs' grijnsde ik, waarna ik Mackenzie's hand vastpakte. 'We kunnen Paul bellen. Die regelt alles voor ons' zei ik, waarna ik Mackenzie meetrok naar beneden. 'Wij zijn naar Starbucks!' riep ik, wetend dat er toch niemand zou antwoordden. Ik pakte even snel mijn autosleutel, maakte de deur open en keek even heen en weer. 'Zie je? Geen leven te zien' zei ik, schouders ophalend. Het handige was dat mijn auto hier kon staan, net zoals die van de anderen. Ik tilde Mackenzie voor de zoveelste keer vandaag op, liep met haar naar mijn auto en zette haar in de bijrijdersstoel, om het portier dicht te klappen en zelf naar de stuurkant te lopen en erin te gaan zitten. Ik trok het portier dicht, deed mijn gordel om en startte de auto. Vervolgens reed ik weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. "Uhm.. Ik kan wel zelf lopen?" Lachte ik. Liam zette me in de auto en begon gelijk te rijden naar de Starbucks. Ik keek uit het raam, het gewone leven ging immers gewoon door. Die van ons niet, wij deden mee aan een programma. Ergens was ik toch benieuwd waar de pers nu was. Ik grinnikte even en drukte een kus op Liam's wang. "Ik heb wel zin in Starbucks." Grinnikte ik en keek naar Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jolene schreef:
    Louis Tomlinson

    Ik schrik op als Harry me roept en vraagt of ik hulp nodig heb. 'N-nee alles gaat goed' hij mocht niet binnen komen. Ik open de kraan en spoel de resten bloed weg en maak mijn gezicht schoon. Dan kleed ik me aan en haal een hand door mijn haar.  Ik neem een slok water en open dab de badkamer deur. 'niets aan de hand.' zeg ik en glimlach kleintjes. Ik loop langs hem naar de tas naast mijn bed en haal er wat gell uit zodat ik als mijn haar gedroogd is ik het in model kan brengen

    Douglas Booth

    Ik zucht en glimlach dan naar haar. ' sorry dat je daar door heen moest.' excuseer ik me en zet de radio zachtjes aan. 'ik hoop dat je het niet te erg vond' zeg ik. Ik stop voor het stoplicht en draai me naar haar toe. 'er zullen wel wat verhalen verschijnen maar ik hoop dat je je er niets van aantrekt' zeg ik en kijk haar verontschuldigend aan. 'ze verdwijnen wel weer en als je een rol hebt inde film zullen ze wel begrijpen hoe het zit' ik glimlach en trek weer op als het stoplicht groen word. In nog geen tien minuten zijn we weer thuis en parkeer ik de auto voor ik de deur voor haar open doe zodat ze kan uit stappen.


    Harry Styles.
    'Zeker?' Aarzelend bijt ik op mijn lip, ik had het gestotter wel gehoord. Opgelucht zucht ik als hij heelhuids de badkamer uit komt. 'Gelukkig maar,' murmel ik zachtjes, waarna ik mijn armen om zijn middel sla als hij vlak bij het bed is en hem er zo optrek. 'Je ruikt lekker, Lou,' fluister ik zachtjes in zijn oor, waar ik een kusje op druk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Ik ook' grijnsde ik terug. Ik begon wat harder te rijden, waarna we Londen binnenreden. Ja, we lagen op een afgelegen plaatsje dichtbij Londen. Gelukkig kende ik hier de weg weer. Uiteindelijk parkeerde ik de auto op een parkeerplaats wat naast de winkels lag en stapte uit. Ik liep naar Mackenzie's kant en trok daar het portier open. Het was druk in Londen, dus ik wist dat binnen een paar minuten de pers kwam. En het zou maar een kwestie van tijd zijn voordat er ook weer een fan voor mijn neus stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en stapte snel de auto uit, voordat de pers eraan kwam wilde ik wat plezier maken met Liam. Wat niet zou lukken, dacht ik. Ik zag de pers al van ver eraan rennen. Daarom trok ik Liam de Starbucks binnen en keek naar buiten. "Ugh. Hatelijk gewoon." Zuchtte ik. Ik keek schuin naar Liam en glimlachte vervolgens drukte ik een kus op zijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik glimlachte en drukte een kus terug. Na even wachten waren wij aan de beurt en ik sloeg mijn arm om Mackenzie's middel heen. 'Voor mij één frappuccino karamel, alsjeblieft' glimlachte ik. Vragend keek ik naar Mackenzie. 'Wat wil jij?' vroeg ik, waarna ik Mackenzie dicht tegen me aantrok. Ik keek even naar buiten, waar een fotograaf de deur binnenkwam en zich onopvallend gedroeg. Fantastisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even. "Ook een Frappucino caramel." Glimlachte ik en keek wat om me heen. Fijn, een fotograaf die binnenkwam. Kunnen we niet één moment privacy? Gewoon een uur? Dan was ik tenminste blij, niet geïrriteerd. Ik nam mijn frappucino aan en ging ergens zitten terwijl ik nadacht waarom ik aan dit programma meedeed. Gewoon omdat ik het wilde en meer publiciteit wilde. Ik had al helemaal niet gepland dat ik een vriendje kreeg en zwanger werd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.