• Ik zoek liedjes die jullie aan het huilen kunnen maken, zoals de titel al zegt. Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd.
    Zelf huil ik namelijk vrijwel nooit, maar er zijn een klein aantal liedjes die wel echt kunnen zorgen voor een brok in mijn keel.
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar waarom de liedjes dan voor tranen zorgen, als jullie dat willen vertellen natuurlijk. (;

    Deze twee liedjes:
    I Believe In You van
    Il Divo & Celine Dion



    You Raise Me Up van
    Celtic Woman


    Oh damn, vooral de eerste. :<
    Die heeft ook echt een betekenis voor mij, dat liedje gaf me het gevoel dat ik in mezelf kon geloven. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:50 ]


    everything, in time

    Deze. Be Alright en Believe van Justin Bieber.
    Die van Andrea Bocelli omdat dit gespeeld werd op de begrafenis van m'n opa wat in oktober was...
    En Be Alright + Believe vooral om de tekst. Aangezien ik t vrij moeilijk heb gehad privé..

    Ik huil niet zo snel, maar qua nummers waar ik een brok van in mijn keel krijg, heb ik er wel een paar.
    Meestal zijn het wel piano / cello / viool-stukken eigenlijk.
    Door jou vind ik Schindler's list echt prachtig, niet normaal.
    <3

    First of all vind ik het nummer van The Veronicas - Heavily Broken mooi. Wel luister ik die het liefst in live-version. Het nummer Christina Aguilera - Fighter vind ik ook mooi, maar op een andere manier. Dunno how to explain it, maar het doet me wel iets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoewel ik een hekel heb aan NL'se muziek, krijg ik wel een brok in mijn keel van 'Afscheid nemen bestaat niet' van Marco Borsato.


    Tell me about it, stud.

    Dochter van Marco Borsato ;c


    •*• Lululu •*•