• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Ophelia Castellan
    Ophelia had besloten om maar eens sociaal te doen en was naar één van de woonkamers gegaan, waar een paar van de andere kinderen al zaten. Ze hadden zichzelf aan elkaar voorgesteld en hadden uiteindelijk besloten om verstoppertje te spelen. Het moest vast spannend zijn om dat te doen in zo'n gigantisch huis als dit.
    Terwijl ze een liedje neuriede, liep ze door de gangen van het landhuis, morrelde aan een paar van de deuren om een verstopplek te zoeken, maar ze leken allemaal gesloten te zijn. Behalve één dan. Ze liep binnen en zag een... kleerkast? Het ding was bedekt met een witte stof, als was het voor één of andere voorstelling, zodat het ding theatraal tevoorschijn kon komen.
    Zou het erg veel kwaad kunnen als ze dat doek ervan deed en in de kast kroop? Als het al een kast was. Ze haalde haar schouders op en liep naar de kast toe, trok het doek eraf en zag dat het inderdaad een kleerkast was. Een prachtig versierde, houten kleerkast.
    Ze deur ging zonder problemen open en Ophelia hield even haar adem in tegen de verstikkende geur van mottenballen en de jassen die blijkbaar van bont waren. Ze stapte in de kleerkast en deed de deur achter zich dicht, probeerde zo ver mogelijk te lopen, maar er leek geen einde aan de kast te komen.
    Hoe was dat mogelijk? Die kast was zeker niet langer dan een meter geweest. Ophelia slaakte een gilletje wanneer er iets kouds in haar nek viel en keek omhoog. Boven haar ging de tak van een boom, bedekt met sneeuw. Een koude bries deed haar haren door de war waaien en stomverbaasd liep ze een stukje verder weg van waar ze 'uit de kleerkast' was gekomen.

    [Ik laat Ophelia al naar Narnia gaan, omdat ik zo weg moet.]


    help

    [Volgt de rest niet? D:]


    help

    [Ik post morgen, nadat ik mijn betoog heb gemaakt]


    26 - 02 - '16

    [Ik wacht eigenlijk nog steeds op een reactie van Ayden..]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik zou Ailén naar Ophelia kunnen laten gaan ? Of Camryn, net wat je wilt]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tempus schreef:
    [Ik zou Ailén naar Ophelia kunnen laten gaan ? Of Camryn, net wat je wilt]


    Voor mij is het gelijk. (:


    help

    |Bastard went Ollivander (; |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Bastard went Ollivander (; |


    I like. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I like. :Y)


    Thank. I like too. (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Thank. I like too. (;


    Ik ga slapen. I'm angry. :/ En nu voel ik me weer alsof ik de boosdoener ben, terwijl ik niet eens gestart ben.

    WAAROM IS PUBERTIJD ZO'N STOM TIJDPERK?

    Nutteloze info is nutteloos.


    help

    (Mag ik miisschien een samenvatting van wat er tot nu toe is gebuurt? En waar kan Tiffany invallen?)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    |Wie wil Thorin ontmoeten? (; |


    kindness is never a burden.

    [De kinderen zijn in het huis en zijn verstoppertje gaan spelen. Een van de kinderen is al in Narnia, de rest nog niet (; ]


    26 - 02 - '16

    [Here comes Camryn (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Camryn Delia.

    Mijn poten laten sporen achter in de witte sneeuw die er nu al een aantal maanden [?] ligt. Niet alleen de aarde is bedekt met een witte laag, ook mijn vacht is wit aan het worden. Ik hou er van om in de sneeuw rond te rennen en bij iedere stap een stukje weg te zakken in de sneeuw.
    Ik ren behendig tussen de bomen door en luister naar de krakende geluiden die mijn poten maken, wanneer ze een stukje weg zakken in de sneeuw. Mijn staart zwaait speels heen en weer en glijd langs de bomen naast me. Mijn neus wroet af en toe in het sneeuw, waardoor het puntje van mijn neus wit is geworden.
    Ik stop met rennen als een vreemde geur mijn neus binnendringt en luister naar de geluiden om me heen. Het is geen geur van een dier uit het bos, die herken ik meteen. Dit is een geur die ik wel eens eerder heb geroken alleen dan in combinatie met een paard of geit. Dit is de geur die ik ruik, wanneer ik bij de heks ben. Het zou een dwerg kunnen zijn, maar een mens sluit ik ook niet uit. Ik zie niet vaak mensen, maar ik weet hoe ze eruit zien. Ik besluit de geur te volgen en te kijken wie of wat het is.
    Wanneer ik dichtbij genoeg ben, zie ik dat het toch echt een mens is. Ik probeer zo stil mogelijk over het sneeuw heen te lopen. Nu vind ik het ineens niet meer zo leuk dat mijn poten zachte kraak geluiden maken, wanneer ik een stap zet. Ik bekijk haar even vluchtig en schat dat ze niet veel ouder is dan zestien jaar. Wanneer ik denk dat ze niet echt gevaarlijk is grom ik even, als teken dat ik achter haar sta.

    [Heb tussendoor andere dingen gedaan xd. Maar de dieren in het bos moeten het toch melden aan de heks als er mensen zijn?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'