• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    David Morgan

    Ik keek mijn ogen uit in het bos. Er lag een dikke laag sneeuw en de takken hingen laag door al die sneeuw. Al met al zag het er prachtig uit.
    Opeens werd ik opgeschrikt door een schreeuw. Ik vroeg me af wie of wat het zou kunnen zijn, maar het klonk als een meisje. Voorzichtig sloop ik richting het geluid, goed om me heen kijkend of ik nog wat opvallends zag, maar er was alleen maar bos en sneeuw. Totdat ik verderop een lantaarnpaal zag staan. Bij die lantaarnpaal stonden verschilende wezens. Ik verschool me gauw achter een boom om het allemaal redelijk veilig te kunnen bekijken. Tegen de lantaarnpaal aangedrukt stond dat meisje waartegen ik op de dag van aankomst gebotst was. Ik kon me herinneren dat ze Ophelia heette. Vlakbij haar stond een vos. Ik vond het erg mooie dieren, maar deze leek me niet bepaald ongevaarlijk dus besloot ik maar voorzichtig te zijn. Wat verderop in het bos, aan de overkant van de lantaarnpaal stond een vrouw tussen de bomen. Nee, geen vrouw.... Haar onderlichaam was dat van een paard. Ze was een centaur! Ik vroeg me echt af in wat voor land ik terecht was gekomen dat er centauren waren. Bijna wou ik in mijn volle enthousiasme erheen rennen, maar ik werd daarvan weerhouden omdat ik een ander meisje naar de lantaarnpaal zag lopen. Kennelijk had ze ergens vlakbij mij gestaan tussen de bomen, maar had ik haar niet opgemerkt.
    Ik twijfelde of ik ook die kant op zou gaan, of dat ik me hier nog even bleef verschuilen. Uiteindelijk besloot ik om voorzichtig om de open plek van de lantaarnpaal heen te sluipen naar de centaures. Haar vond ik tot nu toe toch wel het interessantste van alles hier.


    Stenenlikker

    [Ben weer terug. Sorry had het heel druk ik zal overal o reageren waar ik op moet reageren. Super erg sorry!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb een praattopic gemaakt. Click.]


    26 - 02 - '16

    Ayden Samuel McCury
    Verlegen zegt ze haar naam. Haar ogen op haar schoenen gericht. Ik begreep het wel. Ze was in een vreemd huis vol met vreemde kinderen en volgens mij is ze net als mij alleen. Ik zag haar denk ik binnenkomen zonder iemand ander behalve die vrouw die ons op kwam halen. Ik snapte niet waarom het niet allemaal tegelijk kon, maar goed. Daar had ik niet veel over te zeggen. Olivia dus. Zo te zien was ze dus verlegen dus ik moest de stappen zetten. Niet dat ik er zo super goed ben ofzo. Helaas... Maar goed. Voor ik kan zetten dat ze een mooie naam heeft hoor ik haar maag knorren, waardoor ik even kort grinnik. Ik kijk van mijn warme chocolade melk naar haar. Misschien moest ik naar de keuken gaan met haar. Als die vrouw er was kon ze iets maken en anders kon ik het ook wel. Ik hielp mijn moeder vaak genoeg. Ik probeer haar blik te vangen. 'Zo te zien heb je honger. Ik kan je wel naar de keuken brengen.' Zeg ik op een vriendelijke toon tegen haar. Ik had een vriendelijke glimlach op mijn gezicht. Ik pak haar hand en trek haar voorzichtig mee naar de keuken. Als ze niet wou kon ze zich gemakkelijk lostrekken. Ik ging haar nergens toe dwingen vooral omdat ik haar ng bet kende. Maar zelfs als ik haar zou kennen zou ik haar nergens toe dwingen. Zo een soort persoon ben ik niet. Dan hoor ik een persoon iets over verstoppertje zeggen. Waarom ook niet. Ik lijd Olivia nar de keuken en open de deur. Ik kijk even rond. De vrouw was er niet. Ik open een kastje en haal er een klein pakje koekjes uit. Vanille koekjes met chocolade topping echt heel lekker volgens mij al hadden wij ze niet vaak. Ik pak er twee uit waarvan ik er een aan olivia geef. 'Zullen we meedoen dan kunnen we gelijk het huis een beetje ontdekken.' vraag ik haar.
    [Aangepast]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 15:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@HurtedHeart, de kinderen zijn al verstoppertje aan het spelen.]


    help

    Eevee and Drare
    Ik vlieg nog teeds hoog door de wolken de wind door mijn haren te laten strelen en toch rond me te kijken. We stonden bekend dat we voor niemand waren voor niemand vochten, maar als het er op aan zou komen zou ik toch echt voorvAslan kiezen. Niet dat iemand het wist. Aslan was met ons in het voordeel aangezien we vrij veel beheersen. Natuur en ook ijs net als de koningin. We zijn wel is bijna bevroren alleen Drare redde ons zoals normaal gesproken. Hij doet alles om me te beschermen. Dat komt omdat we niet zonder elkaar kunnen. Dan zie ik warmte in het bos. Wezens, maar dan meisjes. Mensen zoals men ze noemt. Ik of eerder Drare zoemt in om ze te bekijken. Ik herken ze niet al hoe oud ik ben en van de verhalen van mijn volk en andere mythes weet ik genoeg. Al ze zijn niet met zoveel, maar met twee als ik het goed heb. Het kunnen dus verdwaalden zijn. Van de eilanden naar hier gegaan. Ik ben er is geweest en ik werd gezien als een heidenspersoon inplaats van een goedaardig meisje. Ikwerd zoals ze dat noemen gezien als een demoon niet dat ik wist wat het in hemelsnaam zou betekenen. Vlieg lager, maar niet te laag zeg ik zonder enig woord uit te wisselen tegen Drare. Hij snuift en daalt al af zodat we te zien zijn omdat de wolken zich nu boven ons bevinden. Ik wou weten wat het waren en van waar ze kwamen, maar volgens mij was ik niet te enige.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Olivia Meghan Fallon.
    Ayden pakte mijn hand vast en nam me mee naar de keuken, waar hij me een koekje toestopte. Verlegen pakte ik het aan en stopte het in mijn mond. Heerlijk. Thuis kreeg ik niet vaak een koekje, we hadden ook niet veel geld. Ayden stelde voor om mee verstoppertje te doen om zo het huis te verkennen en ik knikte. Het was best een goed idee. Verstoppertje spelen was altijd een spel geweest wat ik graag deed, samen met mijn broertjes en zusjes. Enthousiast glimlachte ik naar de voor mij nog bijna onbekende jongen en trok hem aan zijn hand mee de gangen door. Op een gegeven moment kwamen we bij een kamer aan waarvan de deur open stond en nieuwsgierig keek ik naar binnen. Op een grote kast na was die leeg. 'Dit lijkt me een goede verstopplek,' zei ik en stapte de oude kast in. Ik duwde een aantal jassen opzij om zoveel achterin te gaan zitten, dan zou ik met mijn kleine lichaam niet te zien zijn. Maar er leek maar geen einde te komen aan de kleding die ik opzij duwde. Opeens viel ik over een slingerende schoen heen, waardoor ik een hoog gilletje slaakte en voorover viel, in de sneeuw. Sneeuw? Verbaast keek ik op en zag dat de andere kant van de kast uitgekomen was op een heel nieuwe wereld. Was dit echt? Of was ik nou net zo hard met mijn hoofd op de grond gevallen dat ik bewusteloos was geraakt en dit alles droomde? Verward keek ik achterom naar Ayden. 'Wat is dit?' vroeg ik zachtjes.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Tolkien schreef:
    Ophelia Castellan
    Vossen kwamen meestal niet dicht bij een mens... Eigenlijk altijd niet. Vossen waren van nature bang van mensen, ze liepen meteen weg als ze er één tegenkwamen. Tenzij ze hondsdol waren, wat Ophelia dus ook dacht van de vos die haar zo vijandig aankeek.
    Ophelia was een keer gebeten geweest door een hondsdolle wolf, wanneer ze met haar pleegmoeder was gaan wandelen. Ze was er bijna aan gestorven en was sindsdien als de dood voor deze dieren, ook al vond ze ze nog zo mooi.
    Ophelia's broek werd doorweekt door de sneeuw die door haar lichaamswarmte smolt en ze begon te beven van de kou. De koolstofdioxide uit haar adem concentreerde zich en vormde waterdamp.
    Ophelia kreeg het sowieso al snel koud. Het feit dat ze in zomerkleren in de sneeuw lag maakte dat er niet beter op. Een beetje verder stonden nog twee van de andere kinderen, maar deze kon Ophelia niet zien omdat er zich bomen voor bevonden. Ze voelde zich nogal hulpeloos, zo tegen die lantaarnpaal aangedrukt.
    Op een gegeven moment kwam er een meisje naar voren gewandeld waarvan Ophelia zich de naam Dawn kon herinneren. Ze vroeg zich af waarom ze zo idioot was om naar de vos toe te gaan.


    help

    { Is het niet beter als Wynn de kinderen ontmoet? Just a question ;) ik had gisteren niet zoveel tijd om te schrijven, mijn vader was jarig. Ik ben wel geblesseerd an mijn linkerhand ( dus ik kan niet goed typen ), maar ik wil wel schrijven nu ^^ }


    I will keep watch.

    [Wynn zou eventueel kunnen proberen om kinderen over te halen de kant van de heks te kiezen (; ]


    26 - 02 - '16

    Ik laat hem Camryn wel wegjagen ofzo. [If Tempus agrees.] Maar nu niet. Nu moet ik weg. :Y)


    help

    { Aww :( Trouwens, het idee van Devourer is wel een goede. Die kinderen moeten door IETS de kant van de Heks kiezen... }


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    { Aww :( Trouwens, het idee van Devourer is wel een goede. Die kinderen moeten door IETS de kant van de Heks kiezen... }


    | I agreed with both. Maar zelf zou ik nog niet meteen Wynn naar de kinderen laten gaan, aangezien zij geen idee hebben van de plaats waar ze zijn; waarom het er altijd winter is en of er überhaupt wel twee kanten zijn.
    Ik zou eerst een dier het allemaal laten uitleggen, maar ik beslis hier niet, dus ja. Enkel een voorstel. |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    | I agreed with both. Maar zelf zou ik nog niet meteen Wynn naar de kinderen laten gaan, aangezien zij geen idee hebben van de plaats waar ze zijn; waarom het er altijd winter is en of er überhaupt wel twee kanten zijn.
    Ik zou eerst een dier het allemaal laten uitleggen, maar ik beslis hier niet, dus ja. Enkel een voorstel. |


    [ Ja, dat is ook wel weer waar. In de echte Narnia gebeurd dit immers ook. Nja, iemand die een dierlijk personage heeft en de taak op zich wil nemen? c: ]


    26 - 02 - '16

    [Ik heb wel een drakenmeisje persoon die min of meer geenckant heeft, maar als het op vechten aan komt dan toch voor aslan kiest. Al nu heefpt ze nog geen kant gekozen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break